مجوزها

طراحی لوگو جواهرات امپراطوری پارس

  • اشتراک گذاری:
19 دی 1400 1557 0

وقتی قرار است طراحی لوگویی انجام شود که شکوه ایران را برساند، آن هم با محصولی فاخر مثل طلا و نامی بزرگ همچون امپراطوری تمام تلاش ما بر این خواهد بود که شکوه و عظمت را در طراحی نمایان کنیم. ما در حوزه جواهرات لوگو ما برای طراحی لوگوی این برند از المانهای مختلفی استفاده کردیم و داستانی در پشت آن مجسم کردیم که با خواندن بخش های مختلف این لوگو می توانید پی به تک تک جزئیات آن ببرید و قطعا برای همیشه در ذهنتان ماندگار خواهد شد.

سیمرغ
پرنده ای اسـطوره ای افسانه ای ایرانی از مهمترین موجودات در ادبیات پارسی و البـته هوشمندی در انتخاب این پرنده به علت اینکه شباهتهایی با دیگر پرنده های اساطیری گرودای هند، عنقا عربی و هما دارد (برای دوری از ایجاد گارد در بازار هدف دلیل انتخاب آن، دانایی، خردمندی و آگاهی از رازهای نهان بود.

هما
انتخاب هما یک انتخاب هوشمندانه بود ؛ انتخاب پرنده ای اسطوره ای که جایگاه مهمی در ادبیات کهن ایران دارد و معروف است که سایه اش بر سر هر کس بیفتد به سعادت و کامرانی خواهد رسید به همین دلیل به آن مرغ سعادت هم می گویند.
چه صفتی بهتر از مرغ سعادت و خوشبختی می تواند برای یک کسب و کار باشد؛آن هم کسب و کار در حوزه ای که مشتریان همیشه بدنبال این هستند که فروشنده با آنها صادقانه برخورد کند و از خریدشان راضی باشند؛ حال این صداقت همان سایه ای است که هنگام خرید از امپراطوری پارس بر روی مشتری می افتد. صداقت، اصالت، سعادت.

سیما
با ترکیب این دو به تصویری میرسیم  که ما از این پس آن را سیما(ترکیب سیمرغ و هما) نامگذاری می کنیم که مشابهات زیادی در اینترنت وجود دارد که ما بهترین آن را به تصویر کشیدیم و ساده سازی کردیم و با قرینه سازی این تصویر دو پرنده را تبدیل به نگهبانانی کردیم که از الماس و جواهری که ساخته شده محافظت می کنند و نمایشی شکوهمند ارائه می دهند و تمام این اتفاقات فراتر از مرزها رخ می دهد که با خروج پرنده ها از مرز دایره ای مشخص شده در پشت تصویر به مخاطب القا می شود.البته این دایره می تواند طلوعی از امید و قدرت را نیز به نمایش بگذارد.

طلافروشی-پارسالمان-سیمرغ-امپراطوری-پارسالمان-هما-لوگو-پارسسیما-ترکیب-سیمرغ-و-هماجواهرات امپایر پارسطلا و جواهرات پارسجواهری پارسjewels the persian empireطراحی لوگو جواهرات امپراطوری پارسموکاپ-امپراطوری-پارسجواهری-امپراطوری-پارسلوگوی-طلافروشی-پارسجعبه-انگشتر-فروشی-پارسکارت-ویزیت-جواهرات-پارسکیف-دستی-پارسامپراطوری-پارسلوگوی-طلافروشی-امپراطوری-پارس

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288