مجوزها

طراحی لوگو شرکت ساختمانی فیدار + ست اداری

  • اشتراک گذاری:
15 دی 1400 1750 0

بصورت کلی خلق طراحی لوگو حرفه ای هیچوقت کار آسانی نیست اما چالش واقعی وقتی به وجود می‌آید که این لوگو برای برندی خاص و با دو یا چند مضمون مختلف باشد. شرکت فیدار نیز در اینجا به لوگویی کاملا منحصر به برند خود نیاز داشت که در مرحله اول هر سه وجه برند (ساختمانی، بازرگانی و سرمایه گذاری) را به مخاطبانش نشان داده و بتواند همه جوانب ماهیت این کسب و کار را معرفی کند و این دقیقا همان چالشی بود که ما توانستیم با تلفیق درست المان‌ها با موفقیت پشت سر بگذاریم.

3 برجی که در اندازه های مختلف رسم کردیم به صراحت زمینه فعالیت ساختمانی برند را ابراز می‌کند ( شاه سازه نمونه خوب دیگری از این نوع لوگو می‌باشد ) اما با منظری دیگر نمودار افزایش و کاهش بازار را نشان داده و می‌تواند به خوبی جنبه سرمایه گذاری برند نیز تداعی کند. همچنین هاله‌ای که به دور این سه برج می‌چرخد، نشان از بخش بازرگانی این کسب و کار در گستره فعالیت بین المللی بوده و به وضوح سطح و چشم انداز جهانی شرکت فیدار را نمایان می‌کند.

fidar-business-logoلوگوی-بازرگانی-مشهد-فیدارلوگو-سرمایه-گذاری-ساختمانیطراحی-لوگو-ساختمانی-بازرگانیطراحی-لوگو-فیدارلوگوی-بازرگانی-فیدارلوگوی-بنیان-بنای-فیدارساختار-لوگوی-فیدارلوگوی-بازرگانی-فیدارلوگوی-فیدارآیکون-لوگوی-فیدارموکاپ-نشان-فیدارسربرگ-فیدارهویت-بصری-فیدارFidar-ID-badge-mockupبگ-لوگو-فیدارتابلوی-لوگو-فیدار

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288