مجوزها

طراحی لوگو کارخانه مواد غذایی نوین خوراک سلمان

  • اشتراک گذاری:
19 دی 1400 2230 0

هرکسی میتواند از لوگو تعریف خاصی داشته باشد اما لوگو در ظریف گرافیک محرکه احساساتی است که داستان برند در آن بازگو می‌شود. همین شور و احساسات هستند که اگر به درستی برانگیخته شوند میتوانند نام و خاطر برند را مدت‌ها در ذهن مخاطب حک کنند.
در طراحی لوگوی نوین خوراک سلمان نیز علاوه بر خلق نمادی مینیمال، تحریک دو نوع احساس برای ما و البته کارفرما اهمیت ویژه ای داشت: 

1.  تازگی
از آنجایی تمرکز اصلی این برند بر تولید و عرضه انواع مواد غذایی و بخصوص غذاهای آماده است، القای حس تازگی و طراوت برای اثبات این ویژگی در محصولات سلمان ضروری بود.

2.  سهولت استفاده
مواد غذایی سلمان نه تنها تازه‌اند بلکه در کمترین زمان و به سادگی آماده مصرف هستند و این مزیت دیگری بود که ما می بایست به صراحت از آن یاد می‌کردیم.
به لطف بررسی و همفکری‌هایی که در ظریف گرافیک انجام شد، ما موفق به خلق لوگوتایپی اختصاصی به زبان فارسی و انگلیسی برای این برند شدیم که توانست براحتی ماهیت مدنظر ما و کارفرما را تداعی کند. لوگوتایپی که رسم و طراحی کردیم، در عین سادگی به خاطر ظرافت و حالت دست نوشتگی تایپ ، حس خانگی و تازه بودن را به مخاطب انتقال داده است و همچنین خوانایی بالای این متون چه در فارسی و چه انگلیسی به نوع خود سهولت و سادگی مصرف محصول را نشان میدهد.
از طرفی دیگر رنگ پس زمینه طلایی لوگوی سلمان کیفیت محصولات را به تصویر کشیده و ارزش محصولات خودش را به این شکل نمایش میدهد ؛ البته که این پس زمینه با فرمی اختصاصی طراحی گردید و جایگاههای ویژه ای برای بکار گیری آن در انواع طراحی و سفارشات به کارفرما ارائه شد.

دیدن بسته بندی محصولات طراحی شده این برند توسط ظریف گرافیک
 

طراحی-لوگو-غذای-آماده-سلمانکارخانه-کنسرو-نوین-سلمانساختار-لوگوی-سلمانسربرگ-کنسرو-سلمانبگ-غذای-آماده-سلمانNovin-salman-conservesموکاپ-سلمانکاپ-کنسرو-سلمانبیلبورد-سلماننوین-خوراک-سلمان

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288