مجوزها

طراحی منو فست فود گامبو - اتریش

  • اشتراک گذاری:
20 دی 1400 1564 0

فست فود گامبو  مجموعه ای است در اتریش  که طراحی لوگو، هویت بصری و منوی آن به ما سپرده شد. این منو که طراحی آن به زبان آلمانی بود، باید در فرمت بروشور طراحی می‌شد تا بتواند علاوه بر کارایی منو در محل فست فود؛ بعنوان تراکت نیز مورد استفاده قرار بگیرد.
منو شامل انواع پیتزا(پر اهمیت ترین) انواع سالاد( پر اهمیت) و برگر و نوشیدنی(کم اهمیت)بود که ما به همین میزان اهمیت طراحی را پیش بردیم! در نمای منو پیتزایی بزرگ قرار دادیم تا هم نمادی از عمده فعالیت مجموعه باشد و هم در سمت پیتزا(یک سمت منو فقط انواع پیتزا لیست شده اند) تصویری گویا از این نوع غذا را داشته باشیم.
در پس زمینه طرح از رنگ مشکی استفاده کردیم که در اطراف آن قطعاتی از مواد سالاد پخش کردیم که بتوانیم گرمی بیشتری به طراحی منو ببخشیم و دومین اولویت مجموعه را به نمایش بگذاریم.
در نهایت این طراحی مورد توجه مجموعه فست فود گامبو قرار گرفت و به تعداد بالا از آن چاپ شد و در این مجموعه و تبلیغات محیطی مورد استفاده قرار گرفت.

شما همچنین میتوانید لوگوی فست فود گامبو را نیز در ظریف گرافیک مشاهده کنید.

fastfood-design-in-zarifgraphicطراحی-شیک-منو-فست-فودطراحی-منو-فست-فود-در-مشهدطراحی-منو-فست-فود-گامبو-اتریشطراحی-منو-رستوران-در-ظریف-گرافیک

طراحی-بروشور-منو

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288