مجوزها

طراحی لوگو فست فود گامبو - اتریش

  • اشتراک گذاری:
21 دی 1400 1769 0

یک کسب و کار شاخصه های زیادی دارد که آن را از دیگر رقبایش جدا می‌کند اما مرکز تمایز تنها به یک عنصر کسب و کار ختم می‌شود: لوگو و هویت بصری.
در طراحی لوگوی فست فود گامبو (در کشور اتریش) نیز ما با خلق و ترکیب چند المان، روندی تماما منحصر به این برند و فارغ از المان‌های کلیشه‌ای پیش گرفتیم. لوگوی نهایی که بعنوان نماد گامبو انتخاب شده، در واقع تداعی کننده چند المان مختلف است:
با اولین نگاه شما ابتدا پیتزایی را می بینید که به هوا پرتاب شده است ؛ ما از این المان استفاده کردیم تا حرفه ای بودن مجموعه را نمایش دهیم. با کمی دقت و دیدن خمیر پیتزا به تنهایی وجهی دیگر از این طراحی برایتان نمایان خواهد شد: سمبل جهانی اینفینی (Infinity) و بی نهایت است که می‌خواهد بی حد و مرز بودن انتخاب مشتریانش و همچنین دوام و پایندگی خود را بعنوان یک کسب و کار نشان دهد. حال سومین مفهوم که به نوعی برگرفته از نام این برند است(گامبو) که نمایشی از فرود آمدن مخلفات بر روی زبان می باشد که توانسته تمایل و اشتیاق مخاطب را به نوع خاص خودش تحریک کند.
علاوه بر طراحی لوگو، طراحی منوی فست فود گامبو اتریش را نیز می توانید در ظریف گرافیک ببینید.

موکاپ-لوگوی-گامبورنگ-طراحی-لوگو-گامبوالمان-لوگوبیلبورد-گامبو/gamboo-fast-food-cupsرطراحی_لوگو_فست_فود_گامبو_اتریش_در_ظریف_گرافیکهویت-بصری-گامبومنوی-فست-فود-گامبوطراحی-پیراهن-لوگو-گامبوgamboo-logo

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288