مجوزها

طراحی لوگو املاک پارسینه تهران

  • اشتراک گذاری:
12 خرداد 1401 1082 1

قالبا وقتی میخواهیم برای کسب و کاری با  گستردگی زیاد لوگو طراحی کنیم (حوزه طراحی لوگو و هویت بصری املاک) در ابتدا باید توجه کنیم که این طراحی لوگو مشابه نداشته باشد و سپس  بدنبال خلق هویت باشیم؛ هویتی که در صورت تشابه در این حجم عظیم جهانی رقبا؛ یکتایی برای برند به همراه داشته باشد.
طراحی لوگوی شاه سازه نیز برای ما یک مثالی بی نقص از این نوع اصالت است. هرچند متفاوت و متمایز نسبت به برندهای دیگر.

شما زمانی در این نوع کسب و کارها می توانید موفق باشید که مجموعه لوگو و ساختار آن (هویت) یکتا باشد، آنوقت شما تنها یک لوگو ندارید، بلکه یک سبک دارید و با آن می توانید با مخاطب خود صحبت کنید یا خود را هر لحظه و هرجایی که بخشی از این هویت را مخاطبتان دید به یاد شما بیفتد.

ما برای طراحی لوگو املاک پارسینه از این نکته بهره جستیم؛ طرحی ساده و مینیمال که از حرف ابتدایی برند و حوزه کسب و کار بگونه ای (در نمونه دو رنگ آن) تلفیق شده اند که شما میتوانید درآن، خانه را برجسته یا فرورفته ببینید که تداعی کننده خانه های تو در تو و دالان گونه قدیمی نیز می باشد که این پیامی مبنی بر اصالت برند دارد.
لوگو-املاک-پارسینه-طلاکوبترکیب-خانه-و-p-برای-املاکساختار-لوگو-پارسینهطراحی-لوگو-مشاورین-املاک-تهرانپترن-لوگوی-املاک-پارسینهپترن-لوگو-املاکالگو-لوگو-پارسیانلوگوی-پارسینه-تهرانreal-estate-agency-logoلوگوی-مشاورین-املاکطراحی-لوگو-پارسینهاستند-املاک-پارسینهتابلوی-لوگوی-املاکیطراحی-لوگو-املاک

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (1)

  • حرف نداره

    ثبت پاسخ

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288