مجوزها

طراحی بسته بندی صادراتی میوه خشک زرنگاران

  • اشتراک گذاری:
20 شهریور 1401 2247 0

طراحی بسته بندی خشکبار و میوه خشک از محدود بسته بندی هایی است در بازار که طراحان و تولید کنندگان (داخلی و خارجی) خلاقیت زیادی در آن بخرج داده اند که یکی از دلائل آن حاشیه سود مناسب این محصول و قابلیت انعطاف پذیری در طراحیست. (محصولی رنگی و با تنوع بالا)
زمانیکه تولید کننده میخواهد وارد چنین بازار رقابتی شود جدا از کیفیت، باید توجه ویژه ای به بسته بندی این محصول داشته باشد. بی شک ایجاد تمایز می تواند تاثیر مستقیم در فروش محصول داشته باشد.
برای طراحی بسته بندی میوه خشک زرنگاران ما ابتدا سراغ استفاده از ساختاری رفتیم که کمتر در بازار برای این محصول استفاده شده است، بعد از تست ساختار و ماکت سازی؛ طراحی گرافیکی بسته بندی با فونتهای مختلف، بروز و رنگ آمیزی ای جوان پسند و متناسب با محصول توانستیم بسته بندی ای خلق کنیم که بتواند در این حوزه حرفی برای گفتن داشته باشد. ما برای طراحی تک تک المانهای این بسته بندی فکر کردیم و زمان گذاشتیم، از بهتر دیده شدن جدول ارزش غذایی (در بغل بسته بندی) گرفته تا تمام المانهای نما و چیدمان متن پشت بسته بندی. تمام اینها باید بگونه ای باشند که مخاطب با صرف کمترین زمان و با هدایت چشمی متناسب به پاسخ خود را بیابد.

طراحی، چاپ و نظارت چاپ این محصول در ظریف گرافیک صورت گرفته است. همچنین تصویر برداری از این محصول همانند بسته بندی پسته پیچو با همکاری استودیو کارنو انجام پذیرفته است.

بسته-بندی-پاک-میوه-خشک-زرنگارانطراحی-زرنگارانzarnegaran-dried-fruit-packagingظرف-بسته-بندی-میوه-خشکطراحی-بسته-بندی-صادراتی-میوه-خشکبسته-بندی-میوه-خشک-زرنگارانبسته-بندی-میوه-خشکهویت-بصری-زرنگاران

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288