مجوزها

طراحی بسته بندی استند موبایلی ایبلو (تونکس)

  • اشتراک گذاری:
26 فروردین 1402 1137 0

همکاری تولیدی مبلمان ایبلو با مجموعه ظریف گرافیک از ابتدای آغاز به کار مجموعه ایبلو (طراحی لوگو، طراحی وبسایت، طراحی کمپین های تبلیغاتی و ...) می باشد، مجموعه ایبلو در کنار تولید مبلمان با کیفیت، اکسسوری های متفاوتی نیز تولید می کند که یکی از جدیدترین محصولات آنها محصول تونکس است، این محصول از جنس چوب است که کارایی آن نگهدارنده  موبایل است. نکته جالب توجه در طراحی محصول تونکس امکان افزایش صدای موبایل در هنگام پخش موزیک می باشد!
ما در طراحی بسته بندی این محصول بر خلاف دیگر محصولات موبایلی از عکاسی استفاده نکردیم و تصویر روی بسته بندی را طراحی کرده ایم؛ طراحی بسته بندی به گونه ای است که تمرکز و توجه مخاطب تنها به تصویر اصلی محصول معطوف می شود؛ المانهای موج دار در اطراف طراحی بسته بندی الهامی از چوبی بودن و موج حاصل از افزایش صدای این محصول می باشد. طرحی مینیمال، ساده و کاربردی (قابلیت استفاده بصورت آویزی و ویترینی)!
لازم به ذکر است علاوه بر طراحی بسته بندی؛ چاپ، عکاسی و تیزرسازی این محصول در ظریف گرافیک صورت گرفته است.

نمونه-اولیه-طراحی-بسته-بندی-ایبلوهولدر-موبایل-رومیزی-ایبلوطراحی-بسته-بندی-استند-موبایلبسته-بندی-استند-موبایل-استند-ایبلوطراحی-استند-چوبی-ایبلواکسسوری-چوبی-ایبلومحصولات-اکسسوری-چوبی-ایبلوهویت-محصول-بسسته-بندی-استند-گوشیطراحی-بسته-بندی-موبایلی

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288