مجوزها

طراحی لوگوتایپ هیئت وارثان ثارالله

  • اشتراک گذاری:
24 اردیبهشت 1402 706 1

ما در مجموعه ظریف گرافیک علاوه بر تکیه بر تجربه خود؛ در طراحی لوگوتایپ، از اساتید خوشنویسی کمک میگیریم تا بتوانیم طرحی اصولی و شکیل به مشتریانمان ارائه دهیم.
در پروسه طراحی لوگو هیئت وارثان ثارالله نیز با پیاده‌سازی این استراتژی، اتودهای متعددی در قالب چند طرح خوشنویسی به کارفرما ارائه کردیم تا با دریافت بازخوردها، طراحی خود را همراستا با خواسته و نیاز این هیئت مذهبی پیش ببریم. پس از آن نیز به اجرای دقیق طرح خوشنویسی شده و جزئیات طرح پرداختیم تا بتوانیم به لوگوی ایده‌آل مشتریمان برسیم و کار نهایی را با افتخار نمایش دهیم.

متاسفانه گاها طراحی لوگوتایپ هایی که انجام میدهیم، توسط افرادی سودجو و منفعت طلب کپی می شوند، غافل از اینکه رتبه وبسایت ما در حوزه طراحی لوگو بسیار بالاست و مخاطبین با یک جستجوی ساده می توانند منبع اصلی طراحی را بیابند. با این حال کپی طرح در هر سطحی و با هر قیمتی اخلاقی نیست! آن هم در حوزه طراحی لوگو برای هیئت و امور فرهنگی یا مذهبی.

لوگو-هیئت-وارثان-ثاراللهطرح-لوگو-حسینیهلوگو-تایپوگرافی-هیئتیطراحی-لوگو-مذهبیطراحی-لوگو-تهرانطراحی-لوگو-هیئتیپرچم-لوگو-هیئتلوگو-مذهبی-هیئتلوگو-مذهبی-ثارالله

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (1)

  • سلام لگو حرفه‌ای برای هیات مذهبی میخواستم

    ثبت پاسخ

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288