مجوزها

طراحی بسته بندی پک هدیه زعفران مصطفوی

  • اشتراک گذاری:
14 تیر 1402 1129 0

طراحان برای "طراحی اصولی" همیشه روش‌های مختلفی را استفاده می‌کنند اما کارفرما زمانی میتواند انتظار یک بسته بندی جذاب را داشته باشد که طراح به شناخت کافی از محصول و برند رسیده باشد.
ما بر اساس تجربه ای که در طراحی بسته بندی زعفران داشتیم می دانستیم که عموما برای پک های هدیه زعفران از طرح‌های فانتزی، شلوغ و یا مشابه استفاده می کنند. هر چند که این بدان معنا نیست که این سبک طراحی لزوما اشتباه است اما طبق بریف و استراتژی فروشِ زعفران مصطفوی، ما نیاز به خلق یک بسته بندی‌ اختصاصی و یکتا داشتیم که با ماهیت یک هدیه همسو باشد.

از این رو سعی کردیم با ایجاد مضمونی ساده رگه‌های برگ گل زعفران را بصورت پترن و بعنوان پس‌زمینه به تصویر بکشیم و لوگوی زعفران مصطفوی را (با رنگ قرمز و زعفرانی آن) در میان طرح جعبه قرار دهیم. 
در بخش انتهایی جعبه شعر زیبای «رنگ عاشق چو زعفران باشد / هرکه عاشق بود چنان باشد» از شاعر معروف انوری را به وصف عشقی که یک پک هدیه انتقال میدهد را با خط شکسته نستعلیق قرار دادیم که تکرار و سایه زنی آن تا بخش زیرین جعبه نیز امتداد می یابد.
شعر روی این جعبه علاوه بر انتقال پیام به مخاطب نشان از عشقی دارد که محصولات زعفران مصطفوی همراه با آن تولید می شوند.

تصاویر بسته بندی این محصول توسط استودیو ظریف گرافیک (کارنو) عکاسی شده و توسط هوش مصنوعی Adobe ادیت شده‌اند.

دیگر بسته بندی های زعفرانی طراحی شده توسط ظریف گرافیک را می توانید در بخش نمونه کارهای ما ببینید...
 

طراحی-پک-هدیه-زعفران-مصطفویطراحی-مینیمال-بسته-بندی-زعفران-مصطفویبسته-بندی-مصطفوی-پک-هدیهبسته-بندی-محصول-زعفران-مصطفویدیزاین-بسته-بندی-شرکت-مصطفویطراحی-بسته-بندی-زعفران-مصطفوی

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288