مجوزها

طراحی لوگو کتاب یعقوبیان

  • اشتراک گذاری:
19 تیر 1402 549 0

طراحی لوگو برای کتابفروشی یعقوبیان، یکی از بهترین چالش‌هایی بود که در سال ۱۴۰۲ داشتیم. چرا که قبلاً با شرکت‌های مختلف در این حوزه همکاری داشتیم و با این حوزه آشنا بودیم. یکی از نمونه کارهایی که می‌توان اشاره کرد، طراحی لوگوی کتاب‌های نفیس دارالخیر است.

با توجه به تجربه‌ای که داشتیم، می‌دانستیم با جستجو در فضای اینترنت نکته‌ی جدیدی را دریافت نخواهیم کرد، زیرا همه این لوگوها ترکیبی از ورق خوردن، کتاب یا قلم و... هستند  که بدلیل فراوانی لوگوهای طراحی شده عملا با حجمی از تکرار روبرو خواهیم بود. بنابراین، ما تصمیم گرفتیم رویکردمان را تغییر دهیم و بر اساس تخصص‌مان، یعنی طراحی لوگوهای مونوگرام (ترکیب با حرف یا حروف اول) شروع کنیم. ترکیب میان حرف Y و کتاب را انتخاب کردیم.

با طراحی اتودهای مختلف در این حوزه، توانستیم به یک لوگوی منحصر به فرد و ساده دست یابیم. طرحی که خلاصه شده، قابل فهم و با رنگ‌هایی است که حاصل آرامش و اطمینانی است که کتاب به ما و روحیه‌مان می‌دهد.

طراحی-لوگو-یعقوبیاننماد-آرم-کتاب-یعقوبیانپترن-لوگو-یعقوبیان.طراحی-لوگو-یعقوبیان-کتابخانهطراحی-لوگو-حرفه-ای-انتشاراتطراحی-اختصاصی-لوگو-انتشارات-کتابYaghubian-logo-design

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288