مجوزها

طراحی لوگو آرایشی فرهاد_رشت

  • اشتراک گذاری:
21 شهریور 1400 1971 0

طراحی لوگو های آرایشی و بهداشتی از جمله طراحی های گرافیکی است که باید با توجه به شناخت مخاطب، نوع محصول و بازار هدف انجام شود. طراحی لوگو آرایشی، محصولی مانند عطر یا ادکلن جنسیت مخاطب بسیار اهمیت دارد. انتخاب رنگ، نو ع بسته بندی و ارائه طرح همه و همه به یکدیگر مرتبط هستند. برای انتخاب رنگ در صورتی که مخاطب بانوان هستند بهتر است از رنگ های روشن، پاستیلی و فانتزی استفاده شود. با استفاده از این رنگ ها می توان حس و بوی عطر های شیرین، لوس و دخترانه یا زنانه را القا نمود. شاید در بسیاری از فروشگاه های عطر شنیدیه باشید که رایحه های لوس و شیرین دخترانه هستند و رایحه های شیرین و اغوا کننده برای بانوان از این رو با دیدن رنگ می توان حدس زد، محتویات چه محصولی را ارائه خواهد داد. در محصولات آرایشی متعلق به اقایان از جمله عطر و ادکلن بیشتر از رنگ های تیره استفاده می شود. رنگ های تیره بیشتر نشان از اقتدار، اتکا و قدرت را دارند که همگی با توجه به ویژگی های آقایان همخوانی درستی دارد. از این رو عطر هایی که اغلب آقایان استفاده می کنند زمخت، تلخ، چوبی و گرم است. رنگ های تیره  به خوبی این احساس را منتقل می کنند.  

در صورتی که بخواهید رنگی مشترک بین این دو گروه معرفی کرد در برند های لوکس و لاکچری می توان  رنگ طلایی، مشکی، برنز، بژ و نفره ای را در طراحی و چاپ به کار برد. از این رو  انتخاب هریک از رنگ های لاکچری در دو دسته خانم ها و آقایان بلا مانع است. از طرفی  برخی خانم ها نیز ممکن است تمایل داشته باشند تا از عطر های گرم و تلخ استفاده کنند که جای هیچ تعجبی نیست. از این رو می توان در ادوپرفیوم های زنانه نیز رنگ های تیره را به وفور یافت. جالب است بدانید خانم هایی که از استقلال شخصیت و مالی برخوردارند و افراد وابسته ای نیستند اغلب از ادکلن و یا عطر هایی نزدیک به سبک مردانه استفاده می کنند. زیرا این افراد از اقتدار و کنترل لازم بر زندگی خود بر خوردارند. با توجه به اطلاعات فوق به سراغ طراحی لوگو آرایشی فرهاد می رویم تا شما را با سبک طراحی ان بیشتر آشنا کنیم.

انتخاب رنگ در طراحی لوگو آرایشی فرهاد

انتخاب رنگ طلایی برای نمایش جلوه های لوکس و فاخر بودن این برند صورت گرفته است. رنگ طلایی را می توان با اغلب رنگ های روشن و تیره ست کرد و در هر دکوراسیون، طراحی لباس، اکسسوری ها و حتی لوازم آرایشی مشاهده کنید به گونه ای متفاوت خو ش می درخشد و خود را به شما معرفی می کند تا دیده شود. با توجه به تجربه ای که تیم طراحی لوگو ظریف گرافیک از سال ها فعالیت خود با برند های مختلف داشته است انتخاب رنگ در بازاریابی خاموش محصول، مهم ترین حرف را میزد و معرف کالا است. رنگ طلایی تیره نشان از قدرت و ثروت دارد که در اغلب ساختمان های مدرن شمال تهران به نیز به کار می رود در این نمونه نیز اقتدار یک برند و اصالت ان را می توان با طلایی تیره به نمایش گذاشت. هر چقدر طلایی روشن تر باشد مفهوم انرژی معنوی را به مخاطب خود می رساند. که انتخاب طلایی در طراحی لوگو آرایشی فرهاد به درستی انتخاب شده است.

مفهوم المان هادر طراحی لوگو ارایشی فرهاد

پَر: اگر کمی به حالت پر در لوگو دقت نمایید علاوه بر المان پَر، چیزی شبیه به نماد پخش بو و پیچش رایحه را خواهید دید. حال سوالی که ممکن است در ذهن شما آید، چرایی انتخاب این دو مفهوم در کنار یکدیگر است؟!

پر جلوه ای از لطافت و حس خوشایند است که می توان در تمام محصولات فرها ان را تجربه کرد که در کنار آن بوی خوشی که از محصولات خوش بو کننده ساطع می شود را با حالت پر می توان نشان داد.

نماد حرف F: تکرار دو پر در کنار یکدیگر بر روی قالبی که قرار گرفته اند، نمایشی از حرف F را ارائه می دهند که برای نام برند Farhad در نظر گرفته شده است. بی شک این انتخاب با تجربه و مهارت انجام شده است تا خروجی این چنینی داشته باشیم و مخاطب از دیدن ان لذت ببرد.

گل: می دانید قبل از هر چیز عطر و بوی طبیعی را از گل های خوشبوی دنیا گرفته اند و کم کم با شناخت دیگر رایحه ها از گیاهان، میوه ها، چوب، قهوه و غیره  نیز در ساخت عطر و ادکلن استفاده شد. از این رو برای نمایش اصالت و ریشه دار بودن یک برند از ان استفاده کرده ایم تا علاوه بر ان خبر از محصولی با بوی خوشایند و طبیعی داشته باشد.

قالب کلی لوگوی آرایشی فرهاد

در پسِ نماد ها طرحی بیضی شکل را می بینید که به عنوان نقطه اتکا، انسجام و یکپارچگی طرح استفاده شده است. در نظر بگیرید لوگو فرهاد بدون هیچ کادر و قالبی، تهی و پراکنده به نظر می رسید . با این حال هیچ طرحی نباید سردرگم و بدون نقطه پایانی باشد.

تیم طراحی لوگو ظریف گرافیک در طراحی لوگو آرایشی فرهاد تمام تلاش خود را نموده است تا یکی از خاص ترین نمونه ها را ارائه دهد تا مورد رضایت مالک برند و مخاطبان قرار گیرد. در نظر داشته باشید برای طراحی لوگو هر چه از پیچیدگی و اضافه پردازی ها به دور باشیم بهتر می توان مفاهیم را در قالب های مینیمال ارائه دهیم. در سال 2017  مطالعات و تحقیقاتی صورت گرفت که طی این پژوهش ها طراحی های مینیمال و ساده از سال 2018ارائه شد تا با توجه به نیاز بازار و سلیقه مخاطب الگوهای اصولی طراحی شود.

استفاده از لوگو آرایشی فرهاد در دیگر محصولات فرهاد

تمامی محصولات ارایشی و بهداشتی حسی مشابه و خوشایند را مانند تجربه خوش بو کننده ها را به مخاطب القا می کند که کاربرد ان را در این محصولات دو از انتظار نخواهد بود .

ساخت هویت بصری در برند فرهاد

همواره بر آنیم تا هویتی را به برند ها ببخشیم که منحصر به خود نام تجاری باشد و کپی ان توسط دیگر برند ها چیزی جز تبلیغات برند اصلی نخواهد بود. با توجه به جلوه اصلی پر در لوگو فرهاد از تکرار آن به صورت منظم و یکپارچه هویت بصری را ایجاد نموده ایم تا ریشه های طرح را در گوشه و کنار فعالیت های مختلف برند جای دهد و اصالت را به گونه ای واضح به نمایش دراورد. هویت سازمانی به برند های مختلف ماهیتی می بخشد تا در هر محیطی خاص ظاهر شوند و منحصر به همان کسب و کار مشخص، باشد.

طراحی تخصصی لوگو آرایشی بهداشتی در ظریف گرافیک

طراحی-لوگو-عطر-فرهاد-در-رشت

طراحی لوگو عطریات فرهاد در رشت

طراحی لوگوتایپ فارسی فرهاد در گیلان

طراحی لوگوتایپ انگلیسی در گیلان با ظریف گرافیک

طراحی لوگو عطریات فرهاد در گیلان رشت

طراحی لوگو لوازم آرایشی در ظریف گرافیک

طراحی لوگو لوازم آرایشی بهداشتی در ظریف گرافیک

طراحی لوگو آرایشی فرهاد در مشهد

طراحی لوگو تخصصی در گیلان

طراحی لوگو در مشهد با ظریف گرافیک

طراحی خلاقانه لوگو بهداشتی و زیبایی در مشهد با ظریف گرافیک

طراحی ست اداری آرایشی فرهاد رشت

طراحی سربرگ آرایشی فرهاد در ظریف گرافیک

طراحی تخصصی آی دی کارت فرهاد رشت

طراحی بگ آرایشی فرهاد رشت

طراحی بگ لوکس آرایشی فرهاد در رشت

طراحی لوگو خلاقانه آرایشی بهداشتی در تهران

طراحی-کاغذ-یادداشت-برند-عطریات-فرهاد

ریدیزاین لوگو آرایشی فرهاد - شهریور 99

ریدیزاین لوگو از جمله اقداماتی است که گاها برندها برای به روز رسانی نشان تجاری و ارتقاء برخی فعالیت ها و تولیدات خود انجام می دهند. در این زمینه ظریف گرافیک، باز طراحی لوگو لوازم آرایشی فرهاد را به جهت ارائه طرحی مدرن و گستردگی محصولات انجام داده است. در این زمینه کلیه اجزای اولیه لوگوی برند فرهاد (با توجه به قوانین ریدیزاین) جایگاه خود را حفظ کرده اند و تغییرات در خطوط، فونت و نحوه نوشتار صورت گرفت:

  1. تبدیل کادر منحنی شکل به مستطیل لبه تیز از آن جهت است که اقتدار و قدرت برند به سرعت به مخاطب القا شود.
  2. حذف گل های موجود در لوگو و جایگزینی رنگ صورتی در این رابطه بی شک انتخاب درست و شایسته ای بود تا با کمترین المان ها بیشترین احساسات را در افراد برانگیخته شود.
  3. استفاده از خطوط و فونت های منعطف و ظریف، طرح را به یکپارچگی و هماهنگی بیشتر رسانده است که با ریدیزاین لوگو همسویی مناسب و درخوری دارد.

Farhad cosmetics logo design in Mashhad by zarif graphicsExport cosmetics logo designطراحی لوگو لوازم آرایشی صادراتیSpecialized design of Farhad cosmetics logo

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288