مجوزها

چگونه تولید محتوای موفقی داشته باشیم تا منجر به رونق کسب و کار گردد

  • اشتراک گذاری:
17 تیر 1397 (آخرین بروزرسانی در 17 تیر 1402 ) 1971 0
آنچه در این مطلب می خوانید:

مثل همه کارهای تخصصی دیگه اگر از طریق تولید محتوا میخواین به درآمد برسید باید هدف داشته باشید و مخاطب رو بشناسید و از طرفی حتما باید در حوزه کاری و تخصص خودتون باشه. ما به شما راه کارهایی رو ارائه میدیم تا بتونین در زمینه تولید محتوا به کسب در آمد برسید. با ظریف گرافیک همراه باشید.

تولید محتوا ظریف گرافیک

در کلیه مقالات مجموعه ظریف گرافیک، سعی کردیم مطالب مفید تجربی و علمی رو در اختیار شما عزیزان قرار بدیم. اینبار به موضوع تولید محتوا میخوایم بپردازیم. که یکی از پر درآمدترین شغل های دنیاست. یک محتوای خوب فروش بسیاری نیاز خواهد داشت.

الزام تخصص و تجربه در تولید محتوا

اگه به دنبال راهی هستین که به کسب و کارتون رونق بدین و اونو گسترش بدین تا موفق تر از قبل عمل کنید و به درآمد برسید، باید در زمینه کاریتون تخصص و تجربه داشته باشید. تولید محتوا این روزها از جمله عواملی است که شما می توانید با صرف اندک هزینه ترافیک سایت خودتونو بالا ببرید. هرچقدر در زمینه کاری و تجربی خود می دانید به تولید محتوا بپردازید این اطلاعات ممکنه واسه دیگران ارزشمند باشن. هر اندازه مطالبی که در اختیار کاربران قررا میدین دقیق و ریزبینانه تر باشه، به مرور زمان می تونین مخاطبان خاص خودتون رو جذب کنید. اگر بنا به هر دلیلی احساس می کنید چیزی برای ارائه و تولید محتوا ندارین و نمیتونین مقاله، متن مطلب یا هر چیزی که باعث انتقال اطلاعات بشه ندارید، پس چطور انتظار دارید از کاری که نمیتونین در موردش اطلاعاتی رو انتقال بدین به درآمد و رونق کاری برسید.

تولید محتوا

انتخاب موضوع در تولید محتوا

اگر اطلاعاتی رو که در تولید محتوای سایت تون ارائه میدین خاص، تخصصی و سخت باشه این برای شما خیلی بهتر است چون چنین محتوایی در اینترنت قابل دسترس نبوده و شما رقبای کمتری دارید و با ایجاد محتوای تخصصی و ارزشمند می تونید تفاوت ایجاد کنید. سطح اطلاعاتتون رو بالا ببرید. اگر هم در بعضی موارد اطلاعات کمی درآید میتونین از مقالاتی که در سایت های مختلف یا کتاب هایی که در حوزه کاریتون هست و سایر رسانه ها مثل ویدئو کلیپ ها، ویس ها و غیره کمک بگیرید و اطلاعاتتون رو در زمینه کارتون بالا ببرید. بیاد داشته باشید تولید محتوا به معنی اینکه شما خالق یک اثر یا محتوا باشید نیست. منظور از تولید محتوا این است که شما بتونین با جمع آوری اطلاعات بهترین محتوا رو تولید کنید، به طوری که مخاطب شما از خواندن آن لذت برده و به پاسخ سوال های خودش برسه. هیچوقت برای تولید محتوا از کپی برداری استفاده نکنین در اینصورت شما فقط محتوایی که تولید شده رو کپی کردین و دیگه اطلاعاتی که شما در اختیار کاربران قرار دادین خاص و غیر تکراری نیست

تولید محتوا و سئو

نحوه ی ارائه تولید محتوا

در ابتدای کار برای اینکه به مخاطباتون معرفی بشین مقاله نویسی کنید، در این روش شما می تونین اعتماد سازی کنید. بعد از اون می تونین از دیگر روش های تولید محتوا در فرمت های ویدئویی (تصویری) فایل های صوتی که طرفداران بسیاری داره استفاده کنید. خیلی وقتها مخاطب ترجیح میده مطلبی رو بشنوه و یا ببینه تا اینکه بخونه و وقت خودش رو صرف مطالعه و خوندن مطلبی کنه. پس باید به دنبال راه هایی بود که نیاز مخاطب بهتر و بیشتر برآورده میشه. تولید فایل های صوتی کار خیلی سختی نیست شما می تونین با یک نرم افزار ضبط صدا که نمونه های زیادی از اونارو می تونین توی اینترنت پیدا کنید به تولید محتوا بپردازین. مطالبی که در تولید محتوا استفاده میشن نباید در اونها کلی گویی، کم گویی و یا مطالب تکراری و کپی شده زیاد باشه. این عوامل باعث بی میلی و دلزدگی کاربران و مخاطبان شما میشه.

تولید محتوا و سئو ظریف گرافیک

مزیت تولید محتوا

برای تولید محتوا برای سایت دردسرهای کمتری نسبت به کسب و کارهای دیگه خواهید داشت چون اولا برای تولید محتوا همونطور که از اسمش پیداست باید محتوای سایت مطالب و مقالاتی که پست میشن باید مفید کاربردی و کلیدی باشه و با سرمایه اندک هم میشه مطالب تخصصی تولید و انتشار کرد. از طرفی فروشگاه های اینترنتی رو رد نظر بگیرید، برای جذب کاربران باید هزینه های زیادی رو صرف طرح و قالب سایت کنند و کسی که تو فکر راه اندازی یک فروشگاه انترنتیه مسلما باید سرمایه زیادی هم داشته باشه.

تولید محتوا حرفه ای

سئو سایت تولید محتوا

همونطور که در قبل هم اشاره کردیم کسب و کارهایی که اساس شون بر پایه ی سئو پی ریزی میشن، با اندک سرمایه هم می تونن خودشونو به بازار گرم رقابت برسونن و با تولید مطالب غنی و با کیفیت به رشد روز افزون دست پیدا کنند بشرطی که اصول تولید محتوا و سئو رعایت بشه. در این زمینه نیازی نیست برای تبلیغات پولی بپردازین، بهترین کار اینه که سایتتون رو سئو کنید با این کار موتورهای جستجو ترافیک سایت تونو بالا میبرند که این خودش دلیل موفقیت خیلی از کسب و کارهای اینترنتی هست

تولید محتوا حرفه ای

چشم انداز تولید محتوا

اگر نمیتونین مثل خیلی از سایت های معتبر و معروف روزی چند ده مقاله در سایت خودتون بزارید و یا امکان این رو ندارین که چندین نویسنده داشته باشین، کافیه مطالبی رو که کلمات کلیدی و کاربردی داره تولید کنید. مقالاتی تولید کنید که مخاطب را وابسته شما کنه و نیاز اصلی مخاطب رو برآورده کنه. این کلمات رو می تونین در کلمات کلیدی پرطرفدار گوگل که در رتبه های خوب قررا دارن سرچ کنید. برای موفقیت در این زمینه نیاز به تولید انبوهی از مطالب ندارید، با محتوای کم و کاربردی و مفید هم می تونین کسب و کارتونو به مخاطباتون معرفی کنین.

رپورتاژ آگهی

پاسخ به سوالات متداول

یکی دیگه از راه هایی که می تونین برای کاربرای سایت تون تولید محتوا کنین، باید سعی کنید به سوالات متدوالشون پاسخ بدین. اگر کاربرانتون در هر صورت سوالی داشتند حتما آن ها را یادداشت کرده و بهترین پاسخ ها و اطلاعات را در اختیارشون قرار بدین.
 

از تولید محتوا تا کسب درآمد

هنگامی که تولید محتوای موفقی داشتین و تونستین ترافیک سایت تونو از این طریق بالا ببرید، کاربران سایت تون زیاد شدن و اعتماد سازی که مد نظر شماست اتفاق افتاده، حالا وقت اون رسیده که با برگزاری دوره های آموزشی آنلاین به کسب درآمد برسید.

تولید رپورتاژ آگهی

اگر همت و پشتکار داشته باشین کافیه انجامش بدین از همین الان شروع کنین. پیشنهاد مجموعه ظریف گرافیک به شما این است که، در هر زمینه ای که علاقه دارید سعی کنید سطح اطلاعات خودتون بالا ببرید و شروع به تولید محتوا کنید. تولیدات آموزشی طرفداران زیادی داره زمانی که کاربرانتون زیاد شد، حالا می تونین به روش هایی که گفته شد کسب و کارتونو رونق بدین و بفروشید. امیدواریم مطالب این مقاله واستون مفید واقع شده باشه.

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288