مجوزها

رپورتاژ آگهی چیست و چگونه میتواند در بهبود سئو کسب و کارهای آنلاین کمک کند؟

  • اشتراک گذاری:
16 مرداد 1397 (آخرین بروزرسانی در 17 تیر 1402 ) 3049 0
آنچه در این مطلب می خوانید:

تصور کنید در سایت کسب و کار خود محصول یا خدمات خود را تبلیغ می کنید و توقع فروش در تعداد بالا دارید. در سایت هایی که رتبه های بالایی دارند این روش هیچ گاه پاسخگو نخواهد بود. ممکن است تبلیغات آنچنان که باید مورد بازدید قرار نگیرد و یا کسی به آن توجه نکند. سوالی که پیش می آید این است : چه باید کرد تا دیده شد و به فروش رسید؟ در پاسخ قاطع و مطمئن میتوان رپورتاژ آگهی را توصیه کرد. هنگامی که تبلیغات شما به صورت گزارش و خبر در سایت های خبری، معروف با رنکینگ بالا قرار بگیرد، به طبع بازدید و استقبال زیادی از آگهی و تبلیغات شما خواهد شد. برای بهبود فروش از طریق رپورتاژ با ظریف گرافیک همراه باشید.

تولید رپورتاژ آگهی ظریف گرافیک

رپورتاژ نوعی از آگهی است که به صورت گزارش ارائه میگردد. در باور کاربران فضای مجازی رپورتاژ یک گزارش بی طرف است که به آنها ارائه میشود. در این گزارش یک سازمان تلاش میکند با جلب اعتماد مخاطب توضیحاتی را در مورد کسب و کار خود بدهد تا جنبه های ذهنی محصول یا خدمات خود را در ذهن مخاطب تقویت کند. از طریق رپورتاژ میتوان محصول و یا خدمات را به بهترین شکل به مخاطب معرفی کرد، سئو سایت را بهبود بخشید و تاثیر مستقیمی بر روی رتبه و ترافیک ورودی سایت دارد. بزرگ ترین کسب و کارها و برندهای معتبر برای معرفی تولیدات و خدمات خود از این روش استفاده میکنند. رپورتاژ ها میتوانند بصورت رپورتاژ آگهی تلویزیونی، رپورتاژ نوشتاری مجلات، روزنامه ها و رپورتاژ آگهی اینترنتی باشند. رپورتاژ تاثیرات بسیار مثبتی در رونق کسب و کارها خواهد داشت بگونه ای که میتوانید با ایجاد و انتشار یک گزارش حرفه ای و مفید در سایت های خبری معتبر و پر بازدید برند خود را بهتر و مطمئن تر معرفی نمایید و کالای خود را به فروش برسانید.

رپورتاژ آگهی ظریف گرافیک

بیل گیتس مؤسس مایکروسافت، قدرتمندترین فرد جهان در سال 96 محتوا را بعنوان پادشاه معرفی کرد.

رپورتاژ یک کلمه ای فرانسوی است. محتواها می توانند شرکت های تازه تاسیس شده را اعتبار ببخشند و آن ها را تبدیل به برندهای بزرگی نماید، کالا و تولیدات را به شهرت و محبوبیت برساند. در واقع خبرهای تبلیغاتی که برای معرفی محصول و یا خدمات متعلق به یک کسب و کار ارائه می شود را رپورتاژ گوییم. این گونه تبلیغات در سایت های پربازدید و خبری انتشار می یابد. می توان گفت رپورتاژ تبلیغات غیر مستقیم است و محتوای رپورتاژ مانند مطالب بروشورها و سایر موارد تبلیغاتی نیست، این نوع تبلیغات زمانی که نوشته می شود بیشتر شباهت به خبر و یا مقاله ای دارد که در مورد اهمیت، ویژگی ها، مزایا و معرفی کامل یک کسب و کار توضیح می دهد. در واقع این علاقه و اشتیاق را در مخاطب ایجاد میکند تا خواندن مطلب را اتومات دنبال کند در این صورت می توانید اعتماد مخاطبان را بهتر جلب نمایید و تضمین می کند کاربر رپورتاژ را تا آخر میخواند.

تولید رپورتاژ آگهی

اهمیت نوشتن رپورتاژ آگهی

تیتر رپورتاژ باید خبری باشد تا جذابیت کافی را برای جلب توجه داشته باشد. سعی کنید در دو پاراگراف ابتدایی گزارش مقدمه ای از صنعت مورد نظر، اهمیت و ویژگی های آن و پس از آن توضیحات تبلیغاتی کسب و کار و برند را به صورت گزارش و خبری شرح دهید. لوگو و تصاویر به بهترین نحو درج شود. سعی کنید نوشته تا جایی که امکان دارد حالت خبری داشته باشد، اگر رپورتاژ آگهی را به عنوان یک مقاله هم مینویسید، سعی کنید نوشته ها بیشتر به برای اطلاع رسانی باشد و این حس در مخاطب ایجاد نشود که میخواهید اطلاعاتی را بخواند و یا مستقیم تبلیغات خود را به او ارائه دهید. همه بخش های متن را سعی کنید کوتاه و جذاب بنویسید تا برای خواننده خسته کننده نشود و علاقه ای به خواندن ادامه مطلب نشان ندهد. پس کوتاه نویسی را حتما مد نظر خود قررا دهید. در جهان امروز رپورتاژ آگهی یا خبری به عنوان روابط عمومی دیجیتال نیز شناخته میشود. رپورتاژ آگهی کسب و کار خود را در وحله اول به شرکت های معتبر و کارشناسان حرفه ای بسپارید تا بهترین مطالب را با بازخورد بالا و اصولی به شما ارائه دهند. شما نمونه رپورتاژ های آگهی را در شخصیت های سیاسی، هنرمندان و ورزشکاران جهت یک سری از اطلاع رسانی ها می توانید مشاهده کنید. این نوع تبلیغات برای هر نوع زمینه کاری میتواند مورد استفاده قرار گیرد. از مهم ترین مزایای رپورتاژ آگهی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • رپورتاژ آگهی باعث بهبود سئو سایت در موتورهای جستجو می شود

  • انتشار رپورتاژ به صورت خبری باعث جلب اعتماد مخاطبان می شود

  • با انتشار رپورتاژ در سایت های معتبر خبری اعتبار برند افزایش می یابد و محصول و خدمات مورد نظر بصورت کامل معرفی می شود.

  • هایپر لینک ها مخاطبان را به سمت سایت شما هدایت می نمایند.

  • اگر میخواهید رتبه الکسا سایت کسب و کار خود را بهبود ببخشید و رتبه بالایی در گوگل کسب کنید، رپورتاژ می تواند ترافیک ورودی پایدار و قابل توجهی را به سمت سایت شما هدایت نماید.

  • هرچه میزان رپورتاژ حرفه ای تر و خبری تر باشد، احتمال اشتراک گذاری در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی را بیشتر خواهد داشت.

  • یک رپورتاژ خوب نوشته ی تبلیغاتی نیست. بلکه مطلبی با محتوای خبری یا به صورت مقاله است.

  • رپورتاژ بصورت غیر مستقیم تبلیغ یک کسب و کار را انجام میدهد و مخاطب را در مورد برند شما کنجکاو می کند و وجه تمایزی می شود بین کسب و کار شما با سایر رقبا.

  • اصولا رپورتاژ از تیتر، عکس و متن های متنوع استفاده می کند. از انتشار متن های تکراری در همه سایت ها خودداری نمایید.
     

رپورتاژ آگهی

ساختار رپورتاژ آگهی چگونه باید باشد؟

نوشتن رپورتاژ آگهی چهارچوب خاص خود را دارد. یک رپورتاژ خوب بجز متن اصلی دارای عنوانی بین 130 تا 170 کلمه است. سعی کنید از کلمات کلیدی در عنوان مقاله و یا خبر مورد نظر استفاده کنید. پس از اینکه عنوان را انتخاب کردید، سعی کنید کاربران را ترغیب به خواندن متن گزارش کنید. شما میتوانید با یک مقدمه خوب که حاوی اصلاعات مفیدی در متن اصلی و موضوع مورد نظر شما برای تبلیغ است را بنویسید. هر گز متن آگهی خود را از سایر آگهی ها کپی نکنید، این کار باعث می شود اعتماد مخاطبان خود را از دست بدهید. سعی کنید در سبک خود خاص باشید و همواره راه و شیوه خاص خود را برای تبلیغات داشته باشید. خاص بودن مشتریان ویژه خود را همواره داشته است. این نوع تبلیغات و نگاه خاص شماست که محصولتان را نسبت به بقیه متمایز می کند. امتیازات، ویژگی ها و اهمیت کسب و کارتان را بازگو کنید و آگهی های متفاوت و متنوع برای رپورتاژ منتشر کنید تا با مهرهای متفاوت در انواع تولیدات و یا خدمات به جامعه جهانی و یا کشور خود شناسانده شوید. با در نظر گرفتن اصل صداقت سعی کنید از کلمات اغوا کننده در توصیفات خود استفاده نمایید. با ضمیمه تصاویر و فیلم های مورد نظر بر گفته های خود صحه بگذارید.

رپورتاژ آگهی حرفه ای

اهمیت رپورتاژ آگهی در بهبود رتبه سایت

در محتوا نویسی رپورتاژ هر چه میزان خلاقیت و هوشیاری که در نوشتن صرف میکنید بیشتر باشد و اصول نوشتاری، خبری، کوتاه نویسی، استفاده از تصاویر مناسب و مفید بیشتر رعایت شود، تاثیر بسزایی می توانید در مخاطب بگذارید و سایت های خبری و یا سایر کاربران ممکن است از مطالب شما استفاده کنند و آنرا باز نشر کنند این مهم می تواند از هر جهتی به نفع تبلیغات شما گردد. همان طور که باید نکات مهم در تولید محتوای حرفه ای را دانست و به آنها عمل کرد، در نوشتن رپورتاژ نیز باید اصول خاصی را مد نظر قرار داد که عبارتند از:

1. در متن رپورتاژ سه تا پنج کلمه کلیدی از سایت مورد نظر لینک فالو میشود.

2. در سایت های خبری که اعتبار زیادی دارند و در رنکینگ بالایی قرار دارند این آگهی ها آرشیو می شود. از نظر الگوریتم های گوگل لینک فالو رپورتاژ در سایت هایی که ترافیک ورودی بالایی دارند تاثیر بسزایی در بهبود رتبه سایت دارند. این روش تبلیغات به مدت زمان محدودی وابسته نیست و برای همیشه در سایت های خبری باقی میماند.

3.همواره سعی کنید از کلمات کلیدی سایت که مد نظر سئو هستند بطور استاندارد استفاده نمایید و مهمترین کلمات کلیدی را به سایت خود لینک فالو کنید. این کلمات کلیدی بهتر است یکی از صفحه اول سایت کسب و کار مد نظر باشد و دو لینک دیگر به صفحات داخلی لینک شوند.

تولید محتوا

تفاوت تبلیغات با روش رپورتاژآگهی با سایر روش های تبلیغاتی

رپورتاژهای خبری از بهترین نوع تبلیغات مجازی و آنلاین جهان بحساب می آیند. در رپورتاژ همانطور که میدانید متنی به شکل گزارش، مقاله، مصاحبه و یا معرفی خدمات در سایت های معتبر پر بازدید انتشار می یابد. محصولات و خدمات در این روش به صورت تصویری، فیلم و عکس معرفی میشوند و در رپورتاژها علاوه بر توضیحات و تصاویر لینک هایی هم قرار داده میشود، به همین دلیل می گوییم از بهترین روش ها برای بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو به حساب می آید. شکل کلی رپورتاژ با آگهی های معمولی بسیار متفاوت است، چراکه این نوع آگهی بر پایه ی محتوا پی ریزی شده است و مطالب در آن زیاد است تا تمام خصوصیات، مواردی که اهمیت یک کالا را میشمارد تا آنرا به مخاطب بشناساند در آن گنجانده می شود. از طرفی تعداد بنرهای تبلیغاتی در فضای مجازی و سایت ها بسیار زیاد شده است و اغلب کاربران توجه زیادی به آن ها نمیکنند، اما زمانیکه تبلیغاتی در زمینه خبری در سایت های معتبر و پر ترافیک  قرار گیرد، کاربران برای خواندن مطلب به سایت مربوطه مراجعه می کنند و رپورتاژ آگهی از این طریق بیشتر خوانده می شود.

تولید محتوا ظریف گرافیکر

نحوه نگارش رپورتاژ آگهی

نحوه نوشتار و انتشار رپروتاژ اهمیت بسیاری در تاثیر گذاری مطلب دارد. هرچه مطالب اصولی تر و جذاب تر نوشته شوند، بیشتر بازخورد خواهید داشت. از آنجاییکه نوشته ها در همه زمینه ها از جمله معرفی و فروش خدمات و یا کالا گرفته تا رتبه سایت و بهبود سئو در موتور های جستجو تاثیر گذار می باشند،  پس صرفا نوشتن و گردآوری مطالب مد نظر نیست. هر نوشتن و بارگذاری در جایگاه های مختلف قوانین و اصول خاص خود را دارند. برای پیشرفت کسب و کار از کارشناسان و مشاوران حرفه ای راهنمایی بخواهید. ما در واحد حرفه ای تولید محتوا ظریف گرافیک، در زمینه مشاوره و پشتیبانی در راستای تولید محتوا و رپورتاژ آگهی همراه شما هستیم تا به کسب و کار تان رونق دهیم.

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288