مجوزها

معرفی 4 راه برای تولید محتوای حرفه ای و رسیدن به موفقیت در برندینگ

  • اشتراک گذاری:
9 تیر 1397 (آخرین بروزرسانی در 17 تیر 1402 ) 3534 0
آنچه در این مطلب می خوانید:

تجارت و کسب و کار در دنیای امروز نسبت به گذشته ی نه چندان دور تغییر زیادی کرده و رقابت در تمام زمینه های برندینگ براحتی قابل لمس هست. تا چند سال قبل چیزی به نام تولید محتوا و افزایش رتبه ی سایت کاملا بی معنا بود، اما امروز به یکی از مهم ترین ارکان دست یافتن به موفقیت در برندینگ تبدیل شده. تولید محتوای مفید و حرفه ای که بتونه سایت رو به جایگاه مطلوبی برسونه، راه و روش خاصی داره که در این مطلب قصد داریم به 4 مورد اشاره کنیم. برای تولید محتوای حرفه ای در ادامه با ظریف گرافیک همراه باشین.

تولید محتوا حرفه ای ظریف گرافیک

موفقیت در جذب مخاطب به صفحات شبکه های اجتماعی و سایت ها ارتباط مستقیم با بالا رفتن رتبه ی سایت و همچنین برندینگ داره. چیزی که باعث میشه کاربران شبکه های اجتماعی برخی از سایت ها یا صفحات رو بیشتر انتخاب کنن، تولید محتوای موثر و متفاوت هست. هر اندازه تولید محتوای سایت یا شبکه های اجتماعی حرفه ای تر و با برنامه ریزی درست انجام بشه، به همون اندازه میشه انتظار موفقیت در معرفی برند داشت. کافیه یه جستجوی ساده در مورد تولید محتوا داشته باشین تا با جمله ی معروف بیل گیتس روبرو بشین: محتوا پادشاه است (content is king). برای رسیدن به پادشاهی در تولید محتوا باید مطابتون ویژگی های خاصی داشته باشند که در ادامه بهشون اشاره میکنیم.

تولید محتوا

تولید محتوا باید برند رو بدرستی معرفی کند

گاهی اوقات ممکنه یه برند نه تنها در تولید محصول کاملا موفق و متخصص به شمار بیاد، بلکه در اون صنعت هم حرفی برای گفتن داشته باشه. در این شرایط با تولید محتوا باید هر دوی این موارد رو نشون بدین، برای مثال اگه در آموزش های آنلاین کاملا متخصص هستین، باید با تولید محتوا بتونین در مورد مزایای آموزش های از راه دور هم صحبت کنین. این گونه تولید محتوا رو میتونین به صورت یه پست در وبلاگ یا سایت قرار داد یا در شبکه های اجتماعی به صورت مختصر و مفید ارائه داد.

تولید محتوای متنی

تولید محتوا باید مخاطب رو راغب کنه تا مطلب رو بخونه

یک فرد متخصص در تولید محتوا باید بتونه مخاطب رو به سمت خودش جذب کنه و چیزی رو با تولید محتوا نشون بده که به صورت غیر مستقیم به محصول اصلی اشاره داشته باشه. به عنوان مثال، یک برند که با تولید و پخش لباس کودک سر و کار داره، به حای اینکه با تولید محتوا به صورت مستقیم به برند خاصی در تولید پوشاک اشاره کنه، نکات مهمی رو در خوابیدن کودک ارائه میده. در این شرایط شخص با خوندن مطلب سایت به برند اعتماد میکنه و با اون ارتباط برقرار خواهد کرد. با این کار براحتی با تولید محتوای درست و کاربردی به موفقیت در برندینگ دست پیدا خواهید کرد.

تولید محتوا ویدئویی

برای دست یافتن به موفقیت باید تولید محتواتون وایرال بشه

هر اندازه تولید محتوا خلاقانه و کاربردی باشه، به همون اندازه باید انتظار استقبال بیشتر از تولید محتوای برندتون رو داشته باشین. گاهی نوشتن یک مطلب جذاب و کاملا حرفه ای از موضوعی بروز میتونه با استقبال خوبی از سمت مخاطبین مواجه بشه و نه تنها نام برند رو در ذهن ها ماندگار میکنه، بلکه با ترافیک زیادی که به سمت سایت میاره باعث بالا رفتن رتبه ی سایت خواهد شد.
 

تولید محتوای حرفه ای باید تعاملی باشه

یکی از دلایل موفقیت شبکه های اجتماعی برقراری ارتباط خوب با مخاطب هست. تولید محتوا، چه محتوای متنی و چه ویدئویی باید به گونه ای باشه تا مخاطب رو مجبور به برقراری ارتباط و تعامل کنه. به همین خاطر هست که گفته میشه در تولید محتوا موضوعاتی رو انتخاب کنین که با آنچه مخاطب احتیاج داره نزدیک باشه و این باعث میشه مخاطب در بخش نظرات سایت با شما تعامل داشته باشه و این میتونه یه امتیاز بزرگ برای شما باشه.

تولید رپورتاژ آگهی

تولید محتوا گاهی میتونه روی سایت و وبلاگ به کار بره و گاهی به عنوان تولید محتوای ویدئویی یا متنی در شبکه های اجتماعی با بقیه به اشتراک گذاشته بشه، در هر صورت نقش بسیار مهمی در برندینگ داره. گاهی اوقات تولید محتوا میتونه جنبه ی تبلیغاتی داشته باشه و به تحت نام رپورتاژ آگهی نوشته بشه و گاهی تنها جنبه ی اطلاع رسانی و خبری داشته باشه، در تمام این موارد باید با برنامه ریزی درست و دقت در انتخاب موضوع پیش برین. با تیم تولید محتوا ظریف گرافیک خیالتون از بابت تولید محتوای متنی و ویدئویی سایت و شبکه های اجتماعی راحت میشه. کافیه در کنار ظریف گرافیک باشین تا به بهترین ها دست پیدا کنین

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288