مجوزها

تاثیر رپورتاژ آگهی بر بهبود رتبه یا سئو سایت کسب و کارهای آنلاین چیست؟

  • اشتراک گذاری:
18 مرداد 1397 (آخرین بروزرسانی در 17 تیر 1402 ) 1654 0
آنچه در این مطلب می خوانید:

رپورتاژ آگهی خبری است که تبلیغات را به صورت گزارش و نوعی نوشته که جنبه اطلاع رسانی دارد به اطلاع می رساند. محل انتشار رپورتاژ آگهی در سایت های پر بازدید که دارای ترافیک ورودی بالایی هستند می باشد. برای نوشتن رپورتاژ آگهی همواره سعی کنید در نوشتن و نحوه نگارش اصولی وارد عمل شوید زیرا اینکار علاوه بر تبلیغات شما بر سئو سایت و بهبود آن تاثیر بسزایی دارد. برای داشتن کسب و کار موفق و رسیدن به فروش بالا رپورتاژ آگهی می تواند از بهترین گزینه های تبلیغات غیر مستقیم باشد. ما به شما خواهیم آموخت که چگونه با اینکار به نتیجه مطلوب دست یابید. با ظریف گرافیک همراه باشید.

تولید رپورتاژ آگهی ظریف گرافیک

رپورتاژ آگهی چیست؟

رپورتاژ آگهی، خبر و یا مقاله ایست که در سایت های پر بازدید منتشر می شود که از انواع رپورتاژ میتوان به رپورتاژ های تلویزیونی، مجلات هم اشاره کرد. در واقع برای اعتبار بخشیدن به رپورتاژ آگهی می توان از ویدئو های مرتبط و تصاویر نیز استفاده کرد زیرا تصاویر و ابزار سمعی بصری اثر بهتر و بیشتری میتواند در ایجاد حس اعتماد در مخاطب داشته باشد. در رپورتاژ آگهی شما به نوعی تبلیغات غیر مستقیم کالا و یا خدمات مورد نظر خود را به کاربران ارائه می دهید. هر چه نوشته ها حرفه ای تر و خبری گونه تر باشند، کاربران و مخابان شما مشتاقانه تر آنرا دنبال خواهند کرد و نوشته را تا انتها دنبال خواهند کرد. شما از این طریق می توانید از سایت مورد نظر لینک هایی را برای هدایت کاربران به سایت خود بگیرید که این عمل باعث افزایش حجم ترافیک ورودی سایت خواهد شد و میتواند گامی بزرگ برای بهبود رتبه سایت باشد.

تولید رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی چگونه میتواند باعث بهبود رتبه سایت گردد؟

هنگامی که شما 3 تا 5 لینک از گزارش و مقاله خود را در سایت های خبری و معتبر به سایت کسب و کار خود لینک دهید (سعی کنید حتما یکی از لینک ها به صفحه اول سایت فالو شود) طبیعتا این امر باعث می شود مخاطبان بیشتری هم داشته باشید. معرفی از سوی این سایت ها و گرفتن بک لینک از آنها را مانند دوستی که کاملا به او اعتماد دارید و میشناسید در نظر بگیرید. زمانیکه این دوست شما کالا و یا خدماتی را معرفی کند که از استفاده آن راضی بوده و یا مکان تفریحی یا هر گونه معرفی امکانات دیگری را به شما میگوید، مسلما شما هم اگر نیازی در آن زمینه داشته باشید، مشتاق خواهید شد تا در مورد آن بیشتر بدانید و حتما پیگیر خواهید شد که چطور میشود به آن دست یافت و از آن امکانات و یا خدمات استفاده نمود. معرفی از سایت های معتبر برای مخاطبان و کاربران دنیای مجازی همین حکم را دارد. در نتیجه این نوعی اعتبار دهی به لینک ها و از طرفی سایت شما خواهد بود.

رپورتاژ آگهی

نقش بک لینک در آگهی رپورتاژ چیست؟

همانگونه که میدانید، از معتبرترین فاکتورهایی که گوگل برای رتبه بندی سایت ها در نظر میگیرد، تعداد و میزان کیفیت بک لینک هاست. لینک هایی که از سایر سایت های اینترنتی میگیرد را بک لینک می گوییم. این لینک ها که از سایت شما در سایت های دیگر در نوشته ها و رپورتاژهای آگهی قرار می گیرند، سایت شما را به دیگر کاربران در فضای مجازی پیشنهاد میدهد و معرف شما هستند؛ درست همانند دوستی که خدمات و یا کالایی را به شما معرفی میکند عمل میکنند. تعداد لینک ها را 3 تا 5 عدد در نظر بگیرید و به کلمات اصلی و کلیدی و مهم سایت بسط داده شوند. از تاثیر بک لینک ها در اعتبار دهی و بهبود سئو سایت خود غافل نباشید.

تولید محتوا

تفاوت لینک های رپورتاژ آگهی با خرید بک لینک چیست؟

بسیاری از کسب و کارها در ازای پرداخت مبلغی لینک سایت خود را در سایر سایت ها قرار می دهند. این لینک ها  را در فوتر یا منو جای میدهند که برای بهبود سئو سایت قطعا موثر است، البته در صورتی که گوگل به پولی بودن لینک ها پی نبرد. با این کار لینک سایت شما در صفحات سایت دیگر قرار می گیرد.

حال سوال اینجاست، با وجود این راه آسان چه نیازی به رپورتاژ نویسی است؟

بنا به دو دلیل مهم رپورتاژ قوی تر و کارامد تر از خرید بک لینک عمل می کند :

1. زمانیکه لینک سایت شما درون مطالب سایت قرار میگیرد قطعا گوگل میزان اعتماد و اعتبار بیشتری برای آن قائل می شود.

2. لینک هایی که در سایت های معتبر خبری و پر بازدید میگذارید، دائمی هستند و سالها در آرشیو سایت باقی خواهد ماند. حتما میپرسید دائمی بودن چه اثری در بهبود رتبه یا سئو سایت می تواند داشته باشد؟

هنگامی که برای خرید بک لینک ماهیانه پولی پرداخت شود تا لینک شما در صفحات سایتی قرار گیرد، می توانید این امید را داشته باشید که احتمالا از سوی گوگل به جایگاهی که مد نظرتان است رسیده اید، اما زمانیکه نخواهید هزینه ای پرداخت کنید، برای بک لینک های خود در یک سایت، دیگر رتبه و جایگاه قبلی را در موتورهای جستجو را نخواهید داشت و با افت رتبه روبرو خواهید شد. اما در رپورتاژ آگهی این موضوع صدق نمیکند. در خرید بک لینک شما چند لینک از صفحات مختلف یک سایت دریافت میکنید اما در رپورتاژ آگهی تنها از یک صفحه لینک را دریافت میکنید. معتبرترین بک لینک اولین لینکی است که از سایت مورد نظر میگیرید، زیرا اولین باری است که از سوی سایت پیشنهاد داده می شوید و اعتبار سایر بک لینک ها به اندازه بک لینک اول نخواهد بود. گوگل با خرید لینک مخالف است زیرا میخواهد رقابتی سالم بین رقبا و کسانی که مستحق رتبه بالا و اعتبار بیشتر هستند شکل گیرد. پس همواره دنبال روش های سالم و رقابت های مفید که به رشد و پیشرفت کسب و کارتان منجر می شود باشید.

رپورتاژ آگهی ظریف گرافیک

جایگاه رپورتاژ آگهی برای بهبود سئو در چه سایت هایی است؟

به طور حتم باید میزبان رپورتاژ آگهی سایتی معتبر باشد. اگر در این راه میتوانید بودجه صرف کنید، از سرمایه گذاری در این راه امتناع نکنید. سعی کنید سایت هایی که گزینش میکنید اسپم نباشند. سایت هایی با رتبه و اعتبار و ورودی های بالا را انتخاب کنید. هر چه این رتبه بالاتر باشد و در موتورهای جستجو نتایج بالاتری داشته باشد امتیاز سایت شما نیز بیشتر خواهد بود. لازمه است بدانید که، سایت هایی هستند که در ازای این همکاری مبالغی را دریافت می کنند.

تولید محتوا حرفه ای

جایگاه رپورتاژ آگهی در سئو سایت؟

همانطور که در مقالات مربوط به سئو گفتیم سه تکنیک در سئو وجود دارد که عبارتند از:

کلاه سفید: سایت در شرایط برابر و سالم با رعایت اصول و قوانین مربوط به سئو از سوی گوگل عمل میکند و لینک هایی که ساخته می شود طبیعی است و تلاش بسیار زیادی برای پیشرفت در رتبه خود دارد.

 کلاه سیاه:  از هر روشی برای افزایش رتبه و جایگاه خود استفاده میکند و پایبند به اصول سئو و یا حقوق افرادی که به سایت لینک داده می شوند نیست. طبیعتا در جای مناسب مورد جریمه و مجازات گوگل هم قرار خواهد گرفت.

نوع سوم سئو کلاه خاکستری است. میتوان گفت ذرپورتاژ آگهی از این نوع سئو است. سایت مورد نظر برای کسب رتبه برتر تلاش هایی آگاهانه و ترکیبی را به کار میگیرد. با رعایت اصولی که مورد جریمه گوگل قررا نگیرد. با انتشار رپورتاژ آگهی و با رعایت اصول درست و حساب شده می توانید تاثیر مثبتی بر روی سایت خود بگذارید.

تولید محتوا ظریف گرافیک

سخن آخر

اگر قصد انتشار رپورتاژ آگهی را دارید  و قادر به تولید محتوا و نگارش رپورتاژ آگهی نیستید قطعا می توانید روی مجموعه ظریف گرافیک با تعرفه های مناسب و بازخورد عالی حساب کنید. ما همواره بصورت 24 ساعته بصورت آنلاین آماده خدمتگزاری هستیم

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288