مجوزها

معرفی بهترین ابزارها برای کمک به تولید محتوای حرفه ای

  • اشتراک گذاری:
7 مهر 1397 (آخرین بروزرسانی در 17 تیر 1402 ) 1595 0
آنچه در این مطلب می خوانید:

اغلب افرادی که در سئو و تولید محتوا تجربه دارند، قطعا با این جمله ی معروف که "محتوا پادشاه است" آشنا هستند. واقعیت این اسن که این جمله برای تولید محتوای حرفه ای و جذاب صدق می کند و شامل حال هر نوع تولید محتوا و مطالب گاها کپی روی سایت ها نمی باشد. علاوه بر داشتن قلم جذاب و ذهن خلاق نویسنده، استفاده از برخی ابزارها می تواند تا حد زیادی به شما در تولید محتوای حرفه ای کمک کند. در ادامه به تعدادی از ابزارهای مهم در تولید محتوای حرفه ای خواهیم پرداخت. با ظریف گرافیک همراه باشید.

تولید محتوا ظریف گرافیک

تولید محتوا و قرار دادن مطالب ارزشمند بر روی سایت کار آسانی نیست و نیاز به دقت و حوصله ی زیادی می باشد، به همین خاطر شما به عنوان یک نویسنده باید بتوانید محتوای تولیدی را از نظر مخاطب بهینه کنید تا بتوانید در میدان رقابت با سایرین به جایگاه مطلوبی دست پیدا کنید. در نتیجه، از همان زمان که تصمیم به ایجاد محتوا میگیرید و به دنبال روش های مناسب برای انتخاب بهترین کلمات کلیدی می باشید تا بعد از انتشار مطالب، باید ابزارهای گوناگونی را در کنار خود داشته باشید و با تجزیه و تحلیل های بدست آمده، به بهترین بازخورد دست پیدا کنید.

تولید محتوا

Ubersuggest

یکی از مهم ترین مراحل در تولید محتوای حرفه ای، انتخاب درست کلمات کلیدی می باشد که می تواند تا حد زیادی در جذب مخاطب بیشتر موثر باشد. ابزار Ubersuggest یکی از بازارهای کاربردی در این زمینه می باشد که برای توسعه کلمات کلیدی خود از Google Suggest و AdWords Keyword Planner استفاده می کند. شما به عنوان یک محتوا نویس می توانید ایده های مختلف و نابی را با این ابزار برای انتخاب کلمات کلیدی موثر ایجاد کنید.

ubersuggest

SentiOne

بدون شک در دنیای امروز، برندهایی که جایگاه مناسبی در شبکه های اجتماعی ندارند، نمی توانند در بین رقبای خود با قدرت فعالیت کنند. به همین خاطر لازم است تا به فعالیت در شبکه های اجتماعی و جذب مخاطب بیشتر دقت کافی داشته باشید. یکی از راه های جذب مخاطب در شبکه های اجتماعی، ایجاد و تولید محتوای متنی و تولید محتوای ویدئویی جذاب و منحصر به فرد می باشد، اما لازم است بدانید که این پایان راه نیست. هر برند باید بتواند بعد از انتظار مطالب و محتوا در شبکه های اجتماعی، بازخورد و نظر کاربران را در مورد خود بررسی کنند. ابزار SentiOne یک ابزار قوی در زمینه ی تجزیه و تحلیل رفتار و نظرات کاربران در شبکه های اجتماعی در مورد برند شما می باشد و می تواند گام بزرگی برای تغییر روال فعالیتتان بر اساس خواسته های مخاطبان اصلی باشد.

senti one

BuzzSumo

انتخاب موضوع مناسب و تاثیرگذار که خواسته ی اصلی کاربران باشد، نیاز به تحقیق و وقت زیادی دارد و در بسیاری از مواقع، محتوانویس به زمان زیادی را برای بدست آوردن نتیجه ی درست در انتخاب موضوع نیاز دارد. با ابزار BuzzSumo می توانید کلمات کلیدی را وارد کنید و با لیستی از موضوعات پرطرفدار در این زمینه مواجه شوید. با این ابزار همچنین می توانید موضوعات پرطرفدار در شبکه های اجتماعی مانند توییتر و فیسبوک نیز آشنا شوید.

buzzSumo

Portent’s Content Idea Generator

برای بدست آوردن موضوع مناسب و پرطرفدار در مورد یک کلمه کلیدی خاص، Portent’s Content Idea Generator نیز می تواند ابزار مناسبی باشد و فرآیند طاقت فرسا و زمان بر پیدا کردن موضوع را برای محتوا نویسان آسان کند.

تولید محتوا حرفه ای

Cyfe

از جمله راه هایی که باید در فرآیند تولید محتوای حرفه ای مدنظر داشته باشید، بررسی رفتار رقبا و موضوعاتی هست که آنها در حال انتشار آنها می باشند. با ابزار Cyfe می توانید براحتی از مطالب جدیدی که سایت های مختلف منتشر کرده اند، مطلع شوید و برای آن موضوع تولید محتوای خوبی داشته باشید.

ابازر cyfe

Googe Alerts

همیشه سایت هایی می توانند  کاربران بیشتری به سمت خود جذب کنند که مطالب جدیدی را انتشار دهند. گوگل با ابزار Google Alerts موضوعات و اتفاقات جدید را اطلاع رسانی کرده و می تواند یک گام بزرگ برای تولید محتوای جدید باشد.

google alert

Quora

در بسیاری از مواقع یک انجمن آنلاین می تواند منبعی معتبر برای ایده گرفتن در تولید محتوای ایده آل با کمک نظرات کاربران باشد. Quora یک انجمن آنلاین می باشد که کاربران مختلف سوالات خود را ارسال می کنند و دیگران به آنها پاسخ می دهند. اگر قصد دارید که تولید محتوای بر اساس اصول حرفه ای در این زمینه را انجام دهید، پیشنهاد می کنیم که به این گونه انجمن ها توجه ویژه داشته باشید.

quora

Reddit

یکی از پلت فرم های مفید برای پیدا کردن موضوع و محتوای مناسب در زمینه های مختلف، Reddit می باشد. این سایت مانند سایت های بجث و تبادل نطر می باشد که کاربران از اقصی نقاط دنیا در آن نظر می دهند و منبع مناسبی می باشد تا بتوانید موضوعی را برای تولید محتوا انتخاب کنید که بیشترین طرفدار را داشته باشد.

reddit

Google Analytics

کاربردی ترین ابازر گوگل که هر شخص فعال در زمینه ی سئو و تواید محتوا باید با آن شانایی داشته باشد، گوگل آنالتیک می باشد. با این ابزار بسیار مهم می توانید بعد از انتشار مطالب، میزان نرخ پرش، بازدید صفحات مختلف و سایر فاکتورهای مهم در سئو را مورد بررسی قرار دهید و از بازخورد هر یک از مطالتان آگاه شوید.

google analytic

تولید محتوای حرفه ای ظریف گرافیک

برای داشتن محتوای حرفه ای متنی و ویدئویی، در هر حوزه و زمینه، می توانید با تیم تولید محتوای ظریف گرافیک همراه باشید. برای ارتباط با ما می توانید از قسمت تماس با ما، نظرات و سفارشات خود را ارسال نموده و به در کمترین زمان پاسخ خود را دریافت نمایید.

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288