مجوزها

بهترین روش برای طراحی لوگو آژانس مسافرتی و تورهای گردشگری

  • اشتراک گذاری:
20 شهریور 1400 (آخرین بروزرسانی در 17 تیر 1402 ) 5039 0 طراحی لوگو
آنچه در این مطلب می خوانید:

طراحی لوگو آژانس مسافرتی و تور گردشگری با توجه به رشد روز افزون صنعت گردشگری و رقابت برای جذب مسافر بیشتر یکی از مهم ترین فاکتورها در موفقیت برند می باشد. اگر در گردشگری استراتژی درستی برای برندینگ تعریف شده باشد، قطعا طراحی لوگو حرفه ای جایگاه مهمی در این روند خواهد داشت و برای دست یافتن به بهترین لوگو و آرم پیشنهاد میکنیم ادامه ی این مطلب را بخوانید.

طراحی لوگو ظریف گرافیک

مشخص کنید که چرا باید لوگو داشته باشید

اولین چیزی که لازم است قبل از شروع طراحی لوگو آژانس مسافرتی پاسخ داده شود این است که دقیقا هدف صاحب برند در داشتن لوگو چیست؟ یک طراح گرافیک باید بتواند به صاحبان برندهای مختلف نشان دهد که لوگو تنها یک آرم و نشان ساده و بی معنا نیست و بخشی از هویت هر کسب و کار به شمار می آید. طراحی لوگو تورهای مسافرتی و آژانس ها در مرحله ی اول برای ماندگاری نام برند در ذهن ها می باشد و در مرحله ی دوم ایجاد احساس خوشآیند در مخاطبان اصلی است. استفاده از طرح های بی نظیر با ترکیب رنگ و فونت و عناصر مختلف براحتی می تواند احساسات مخاطب و مسافران را تحت تاثیر قرار دهد و نام برند شما را برای همیشه در ذهن ماندگار کند.
 

در نظر گرفتن شخصیت و ویژگی اصلی برند در طراحی لوگو آژانس مسافرتی

برندها نیز مانند انسان ها هر کدام دارای یک ویژگی بارز می باشد که باعث میشود با دیگران فرق داشته و همین برای جذب مخاطب و مشتری یک دلیل محکم می باشد. هر یک از آژانس های مسافرتی و برندهای معتبر در حوزه ی گردشگری ممکن است بخاطر داشتن شیوه ی ارائه ی خدمات و یا نوع خدمات ارائه دهنده شناخته شده باشند و اغلب افراد آنها را به همان ویژگی ها می شناسند. در طراحی لوگو آژانس مسافرتی سعی کنید شخصیت و پرسونالیتی برند را مد نظر داشته باشید.

طراحی لوگو آژانس مسافرتی

ایجاد طوفان مغزی در طراحی لوگو آژانس مسافرتی

همان طور که در مطلب راه های طراحی لوگو خلاقانه اشاره کردیم، یکی از بهترین روش ها برای داشتن طراحی لوگو منحصر به فرد و خلاقانه، ایجاد جلسات طوفان مغزی هست. هر یک از افراد تیم طراحی لوگو ایده های خاص خودشان را دارند و بدون شک با کنار هم قرار گرفتن این ایده ها در جلسات طوفان مغزی در نهایت خروجی مطلوبی را به همراه خواهد داشت.

طراحی لوگو خلاقانه

ایده گرفتن در طراحی لوگو آژانس مسافرتی از سایر رقبا

از مهم ترین نکات در طراحی لوگو حرفه ای، دیدن نمونه های مشابه لوگو و ایده گرفتن از آنها می باشد. ذهن انسان با دیدن نمونه کارهای زیاد در طراحی لوگو آژانس های مختلف، شروع به تجزیه و تحلیل کرده و در نهایت ایده ای کاملا خلاقانه و خارق العاده را به همراه خواهد داشت. تاکید می کنیم که از لوگوی سایر رقبا ایده بگیرید نه کپی!

لوگو آژانس مسافرتی

سبک طراحی لوگو داشته باشید

در طراحی لوگو و دنیای طراحی گرافیک، سبک های مختلفی وجود دارد که هر یک با استفاده در جایگاه مناسب، می توانند شما را در دست یافتن به بهترین خروجی ها برساند. سبک های کلاسیک، مدرن، مینیمال، فانتزی از جمله سبک های طراحی هستند که شما به عنوان یک طراح گرافیک و با توجه به نوع فعالیت آژانس مسافرتی و پرسونالیتی آنها یکی از بهترین سبک ها را باید انتخاب کنید.

طراحی لوگو خلاقانه آژانس مسافرتی

نوع مناسبی از لوگو را انتخاب کنید

همان طور که قبلا اشاره کردیم، انواع مختلفی از لوگو را در دنیای گرافیک شاهد هستیم که شامل لوگو تایپ، پیکتوگرام و غیره می باشد. این هنر و تخصص یک طراح گرافیک می باشد که نوع مناسبی را برای طراحی لوگو آژانس های مسافرتی انتخاب کنند.

طراحی لوگو تور مسافرتی

توجه به تاثیر رنگ در طراحی لوگو

رنگ همیشه از اهمیت زیادی در طراحی لوگو برخوردار می باشد و همان طور که قبلا اشاره کردیم، روانشناسی رنگ در طراحی لوگو یکی از مهم ترین مواردی می باشد که طراحان گرافیک باید کاملا با آن آشنا باشند. با توجه به حوزه ی کاری آژانس های مسافرتی و تورهای گردشگری، باید رنگ های جذاب و مناسب با روحیات شاد را برای طراحی لوگو انتخاب کرد.

لوگو

طراحی لوگو آژانس مسافرتی با ظریف گرافیک

تیم طراحی لوگو ظریف گرافیک تا امروز برای آژانس های مسافرتی مختلفی لوگوهای منحصر به فرد طراحی نموده که می توانید در بخش نمونه کارها مشاهده نمایید. استفاده از رنگ، طرح، فونت در طراحی لوگو آژانس هاس مسافرتی در این لوگوها کاملا هوشمندانه و با توجه به نوع فعالیت هر برند انتخاب شده اند.

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288