مجوزها

طراحی لوگو بوتیک در مشهد

  • اشتراک گذاری:
25 شهریور 1400 (آخرین بروزرسانی در 9 آذر 1402 ) 2762 0 طراحی لوگو
آنچه در این مطلب می خوانید:

برای طراحی لوگو بوتیک ابتدا باید بدانید بوتیک مورد نظر چه نوع جنسی را می فروشد؟ شما با بوتیک لباس، کفش و یا کیف قرار است همکاری کنید. پس از آن مارک و برند هایی که در بوتیک مورد نظر را بدانید و با توجه به سلیقه مشتری در همان راستا می توانید طراحی نمایید. اطلاعاتی از قبیل نوع لوگو را جویا شوید، آیا مشتری شما لوگوتایپ فارسی، انگلیسی می خواهد یا طراحی شِیپ لازم است؟ پس از دانستن موارد اولیه می توانید به سراغ طراحی لوگو بروید. در این مقاله طراحی لوگو بوتیک را برای لباس در نظر می گیریم. نگران طراحی لوگو در مشهد برای انواع بوتیک ها نباشید،این دستورات و مراحل برای هر بوتیکی کاربرد دارند.

طراحی لوگو خلاقانه ظریف گرافیک

طراحی اولیه لوگو بوتیک

برای طراحی چند قالب به ذهن می رسد که به بررسی تک تک آن ها می پردازیم:

  1. اسم بوتیک در طراحی لوگو مستتر باشد یا واضح؟

  2. نیاز است در قالب کلی طراحی لوگو شکلی از لباس گنجانده شود؟

  3. آیا لازم است طراحی لوگو به صورت تمام انگلیسی یا فارسی طراحی شود؟
     

برای جواب سه سوال بالا باید با مشتری در وحله اول مشورت نمایید، در صورت نیاز هریک را که بهتر است و در بازار بازخورد بهتری دارد، به مشتری پیشنهاد کنید. ممکن است مشتری نظر شخصی و غیر علمی داشته باشد، سعی کنید با تجربه کافی و دانش طراحی او را قانع نمایید که بهتر است لوگوی استاندارد و اصولی داشته باشد.
 

سادگی

در ایران متاسفانه اغلب بر این باورند که حتما باید نماد و یا اسمی از کالایی که می فروشند در لوگو گنجانده شود و یا توضیحات و جزئیات حتما در طراحی آورده شود. از نگاه اصولی این نوع طراحی کاری کاملا اشتباه و نادرست است. در لوگوی شرکت های برند و پر فروش ترین مارک های جهان خوب دقت کنید، آیا در لوگو اپل، ماکروسافت، نایک و سایر برندها نشانی از محصول و کالا وجود دارد؟ چرا؟ همه ما خوب می دانیم این سازمان ها و شرکت ها با هویت بصری و ارائه خدمات در جهان برند شده و رفته رفته با نمادها خود را به همگان معرفی کرده اند. امروزه به راحتی با دیدن نماد نایک، یاد لوازم ورزشی خواهیم افتاد و با دیدن سیب گاز زده، محصولات بینظیر و بی رقیب اپل را به خاطر خواهیم آورد. حدالامکان از پرداختن به جزئیات در لوگو بپرهیزید. لوگوی بوتیک را بهتر است ساده، و قابل درک برای عموم جامعه طراحی کنید. برای درک بهتر این موضوع اشتباهاتی که طراحی لوگو حرفه ای را زیر سوال می برند را مطالعه نمایید.

طراحی لوگو ساده و خلاقانه در مشهد

طراحی لوگوتایپ فارسی بوتیک

اگر قرار است اسم به صورت لوگو تایپ فارسی نمایش داده شود، بهتر است در چهارچوب و یا طرحی خاص بگنجانید. استفاده از فونت های زیبا و یا طراحی دستی می تواند سبکی خاص و منحصر به فردی را ایجاد کند که اغلب مورد استقبال مشتریان قرار می گیرد.

 

طراحی لوگو انگلیسی بوتیک

برای طراحی لوگو انگلیسی چند راهکار داریم:

  • می توان حرف اول را به صورت درشت نوشته و سایر حروف را ریز تر بنویسید.

  • می توانید فقط حرف اول برند را در قالب های لاکچری و شیک طراحی نمایید و از نوشتن بقیه حروف صرف نظر کنید.

  • ترکیبی از حروف و شکل برای طراحی لوگو استفاده نمایید.
     

طراحی لوگو انگلیسی در مشهد

رنگ لوگو بوتیک

رنگ مورد علاقه مشتری، رنگ سازمانی، رنگ لوگوی عمده برندهایی که در بوتیک مورد نظر به فروش می رسد و هارمونی رنگ در بوتیک می توانند بر روی رنگ لوگو تاثیر گذار باشند.
 

طراحی لوگو ارزان و خلاقانه حرفه ای ظریف گرافیک

طراحی لوگو بوتیک بر طبق فرهنگ جامعه

استفاده از شکل، طرح و نمادهایی که منع قانونی دارند اکیدا خودداری نمایید. طراحی نمادهای خاص و یا بیگانه باید مجوزهای لازم را داشته باشند. قبل از طراحی لوگو مطمئن شوید که نام بوتیک قبلا به ثبت رسیده و نمونه مشابهی وجود ندارد تا برای طراحی مجبور به دوباره کاری نشوید. هرچند مسئولیت هزینه مجدد طراحی بر عهده مشتری خواهد بود، اما مشاوره و تجربه شما قبل از اقدام به هر کاری کمک شایانی به راحت تر کردن مراحل سفارش خواهد کرد.
 

اهمیت جنسیت در طراحی لوگو

جامعه هدف در طراحی بسیار مهم است، اینکه طراحی لوگو قرار است برای بوتیک بانوان یا آقایان باشد، سبک کار را زمین تا آسمان تغییر خواهد داد. جنسیت جامعه در طراحی لوگو؛ رنگ ها، فونت ها، فرم ها همه و همه را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

طراحی لوگو ارزان در مشهد

سخن ظریف گرافیک

این نکته را همواره در نظر داشته باشید هدف یک طراحی گرافیک جلب رضایت مشتری است، نه صرفا ایجاد طرح و به دست آوردن پول. قبل از هر چیز برخورد مناسب با مشتری، کسب اطلاعات اولیه بصورت کامل از ایشان برای شروع طراحی و ایجاد همفکری مناسب و توافق کلی برای شروع طراحی اولیه را در راس اهداف سازمانی و شخصی خود قرار دهید. هدف طراحی لوگو ظریف گرافیک در طراحی جلب رضایت مشتری و شنیدن جمله عالی برای هر نمونه طرح ارسالی است و درپی آن ایجاد خانواده بزرگ ظریف گرافیک به لطف خداوند امکان پذیر خواهد بود.

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288