مجوزها

چرا کسب و کار شما به تولید محتوای اینترنتی نیاز دارد؟

  • اشتراک گذاری:
28 فروردین 1400 (آخرین بروزرسانی در 18 آذر 1402 ) 1756 0 تولید محتوا
آنچه در این مطلب می خوانید:

تا به حال به تولید محتوا اینترنتی فکر کرده اید که شامل چه مواردی می شود؟ یا محتوای اینترنتی چه مزایایی می تواند در فروش داشته باشد؟ همانطور که می دانید در گذشته تلفن همراه به ندرت در خانواده ها وجود داشت و شاید فقط پدر خانواده یک گوشی موبایل ساده داشت. استفاده از تکنولوژی در آن زمان زیاد مرسوم نبود و طبیعتا افراد فروش را به شکل سنتی انجام می دادند. اما این روزها حتی کوچکترین فرزند خانواده گوشی موبایل دارد و افراد زمان زیادی را در شبکه های اجتماعی و یا به گشت و گذار در وب می پردازند.

چرا که با استفاده از اینترنت درخواست ها در سریع ترین زمان با ارائه ی بهترین اطلاعات پاسخ داده می شود . در این زمینه افراد موفق از فرصت استفاده کرده و راهی جدید به سوی پیشرفت در کسب و کار خود پیدا می کنند. تولید محتوای اینترنتی یکی از قدرتمند ترین روش های تبلیغات مجازی است که می توان بدون محدودیت زمان و مکان به جذب مشتری پرداخت.

چطور باید محتوا تولید کنیم

مزیت تولید محتوا اینترنتی چیست؟

تولید محتوا با ارائه ی اطلاعات به تبلیغات کسب و کار شما می پردازد. این اطلاعات خوانایی و کیفیت بالایی داشته و به خوبی انگیزه ی لازم در مخاطب برای خرید را ایجاد می نماید. تبلیغات اینترنتی در سطح جهان انجام می شود و می توان با استفاده از این فرصت به تولید محتوای اینترنتی پرداخت. در طی  زمان کوتاهی تجربه ای در فروش خواهید داشت که حتی بهترین فروشتان در گذشته با آن نمی تواند رقابت کند. تولید محتوا در زمینه های مختلف انجام می شود:

  1. تولید محتوای صوتی و تصویری: عکس ویدئو - پادکست

  2. تولید محتوای متنی

  3. تولید محتوای آموزشی و غیره


سایت جامع تولید محتوا

هر یک از محتواهای نام برده شده در فضای مجازی مخصوص به خود کاربردهای فوق العاده ای دارند. محتوا نویسان حرفه ای تولید محتوای تحت وب و شبکه های اجتماعی را بطور تخصصی انجام می دهند تا مخاطب را به مشتری بالقوه تبدیل نماید.
 

کاربردهای تولید محتوای اینترنتی در شبکه های اجتماعی

همانطور که قبلا گفته شد، افراد جامعه روزانه ساعات زیادی را در شبکه های اجتماعی می گذرانند که انجام معاملات، خرید کالا و معرفی کسب و کار در اینستا گرام یک نمونه ی بارز آن است. تولید محتوای ویدئویی و تصویری در صورتی که در میان انبوه تبلیغات در این شبکه ی مجازی از بالاترین کیفیت برخوردار باشد بهترین میزان بازخورد را خواهد داشت. مواردی از قبیل: ارائه ی اطلاعات جدید، محتوای قدرتمند و ایجاد جذابیت در نوع تبلیغات به افزایش مخاطب محتوا کمک خواهد کرد. تشخیص نوع محتوای اینترنتی نیز بر عهده ی افراد متخصص دیجیتال مارکتینگ است که سال ها در این زمینه تجربه و مهارت دارند.

تولید محتوای در مشهد

در تولید محتوا تلگرام می توان علاوه بر ویدئو و عکس از صدا، متن و سایر روش های تولید محتوا استفاده نمود. تلگرام هنوز هم یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در ایران است و علت آن سرعت بالا، دسترسی سریع، امکان انتقال اطلاعات با روش های مختلف، سطح امنیتی بالا و حجم پایین اینترنت مصرفی آن است. به همین دلیل با تبلیغات در تلگرام حجم گسترده ای از مخاطب را خواهید داشت که می توانند عامل انتشار تبلیغات و افزایش فروش در کسب و کارتان شوند.
 

اهمیت تولید محتوای اینترنتی در وبسایت

وبسایت ها بهترین فرصت های فروش را از گذشته تا امروز در اختیار انواع مشاغل قرار داده اند. فروش در دنیای مجازی به صورت سرچ کاربران در گوگل انجام می شود، که به دنبال دریافت پاسخ درست و مورد اعتماد هستند. به عنوان مثال برای تولید محتوا نیاز به افراد متخصص و حرفه ای دارید، یک سرچ در گوگل بهترین شرکت های تولید محتوا را برایتان معرفی خواهد کرد. شرکت هایی که در صفحه ی اول گوگل ظاهر می شوند از نظر موتورهای جستجو قابل اعتماد هستند که گوگل آن ها را طی فیلترهای مختلف به شما ارائه می دهد. در تبلیغات وبسایت می توان بدون محدودیت از انواع محتوای صوتی، تصویری، ویدئویی و متنی استفاده کرد.

تولید محتوا در کمترین زمان

 در این میان محتوایی که بصورت ویدئو یا صدا تولید می شود نیز طرفداران زیادی دارد. چرا که افراد اغلب وقت کافی برای مطالعه ی مطالب نداشته و ترجیح می دهند در حین انجام کارها، رانندگی و یا پیاده روی به صداها گوش دهند. از سویی تولید محتوای متنی کاربر پسند با اصول سئو باعث افزایش رتبه ی وبسایت در موتورهای جستجو می شود. متخصصان دیجیتال مارکتینگ بهترین گزینه برای تولید محتوای اینترنتی هستند و می توان با خیال راحت تبلیغات خود را به آن ها سپرد. با استفاده از تولید محتوای متنی می توانید خود را بهتر به گوگل معرفی نمایید تا به شما جایگاه ویژه ای را در جستجوهای اینترنتی بدهد.
 

تولید محتوای اینترنتی با رویکرد آموزشی

بسیاری از اساتید و استادان مشغول به فروش پکیج های جذب ثروت، موفقیت و انواع علوم در فضای مجازی هستند. در کنار این افراد کسب و کارهای کوچک نیز با ارائه ی انواع راه حل در فعالیت های مختلف، آموزش نرم افزار خاص و یا ترفندهای مختلف به تولید محتوای آموزشی می پردازند. اگر با آپارات و یوتیوب آشنایی داشته باشید، بخوبی می دانید این دو وبسایت جزء بهترین های دنیای تبلیغات هستند که از رنکینگ بالایی برخوردارند. ویدئوهای آموزشی، علمی، هنری و غیره در این وبسایت ها به وفور یافت می شود.

تولید محتوا با اصول سئو

انواع ابزار تولید محتوای اینترنتی 

  • تولید محتوای متنی: office
  • تولید محتوای تصویری مانند عکس: Photoshop، Captivat
  • برای طراحی آرم و انواع لوگو: Photoshop، corel draw و illustrator
  • ساخت انیمیشن: after effects، Flash
  • تولید محتوای صوتی: SoundBooth, Sound Fourge, Audition

چه محتوایی تولید کنیم

بهترین محتوای اینترنتی چه نوع محتوایی است؟

المان های مختلف در انتخاب نوع تولید محتوای اینترنتی دخیل هستند و با توجه به آن ها می توان بهترین محتوا را برگزید. اما به طور کلی بهترین نوع محتوای اینترنتی می تواند از قبیل موارد زیر باشد:

  • با توجه به فضای تبلیغاتی مورد نظر، محتوای استاندارد طراحی شده باشد.

  • اطلاعات به طور دقیق و با جذابیت بالا در تولید محتوا به کاربرده شود.

  • محتوای متنی مطابق با اصول سئو انجام شود.

  • خروجی ویدئو، تصاویر، عکس ها و صداها با کیفیت و وضوح بالا باشد.

  • در انجام همه ی مراحل از افراد حرفه ای در زمینه ی تولید محتوا بکار گرفته شود.
     

تیم تولید محتوای ظریف گرافیک مشغول به فعالیت در حوزه های مختلف کسب و کار بوده و در این راستا از محتوانویسان حرفه ای بهره می برد. متخصصان ما با شناسایی نوع کسب و کار، بازار هدف و شناخت رقیبان یک برند، محتوای اینترنتی یکتایی را تولید نموده که بهترین نتایج را در موتورهای جستجو برایتان به ارمغان خواهد آورد.

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288