مجوزها

مهم ترین ویژگی های تولید محتوا سئو شده

  • اشتراک گذاری:
31 فروردین 1398 (آخرین بروزرسانی در 17 تیر 1402 ) 2152 0 تولید محتوا
آنچه در این مطلب می خوانید:

تولید محتوا سئو شده یکی از مهم ترین فاکتورهایی می باشد که می تواند به یک برند در دست یافتن به موفقیت و کسب نتایج برتر در موتورهای جستجو کمک کند و قطعا این نوع محتوا دارای ویژگی های مهمی می باشد که باید به آن توجه ویژه داشت. نکات مهم و ویژگی هایی که باید در تولید محتوا سئو شده مد نظر داشت را در ادامه معرفی خواهیم کرد تا بتوانید از آن برای موفقیت و رسیدن به اهدافتان استفاده نمایید. با ظریف گرافیک همراه باشید.

تولید محتوا ظریف گرافیک

اهمیت تولید محتوا سئو شده

بهینه سازی سایت و سئو به عوامل زیادی بستگی دارد و نمی توان گفت تولید محتوا تنها رکن موثر در این زمینه می باشد، اما به جرأت می توان گفت یکی از مهم ترین پایه های سئو خواهد بود. با تولید محتوا مطابق با اصول سئو می توان خدمات و سرویس های ارائه شده توسط یک برند را به موتورهای جستجو معرفی نمود و در نتیجه به رتبه های برتر در لیست نتایج جستجو دست پیدا کرد. اما مساله ی مهمی که در اینجا وجود دارد این است که نمی توان از هر نوع تولید محتوا انتظار بازخورد مثبت از طرف موتورهای جستجو گوگل را داشت! تنها محتوایی برای گوگل و سایر موتورهای جستجو موثر و مفید می باشد که استانداردهای لازم در آن رعایت شده و به خوبی رضایت کاربر را جلب نماید.

تولید محتوا حرفه ای

ویژگی های تولید محتوا سئو شده

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که اغلب افراد درباره ی تولید محتوا دارند، مترادف گرفتن آن با کپی مطالب و بازنویسی مطالب سایر سایت ها می باشد. لازم به ذکر است که الگوریتم های گوگل هوشمندتر از چیزی هستند که تصور می کنیم! در نتیجه بهتر است به جای کپی کردن ، ذهنمان را روی تولید محتوای حرفه ای و خلاقانه متمرکز کنیم. از مهم ترین ویژگی هایی که یک محتوای سئو شده دارد می توان به موارد زیر اشاره نمود:
 

منحصر به فرد بودن محتوا

ذهن های خلاق و حرفه ای که قدرت نویسندگی در آنها براحتی دیده میشود، هیچگاه به مطالب و محتوای تولید شده توسط دیگران راضی نمی شوند و همیشه به دنبال موضوعات بهتر و جدیدتر هستند. این یکی از همان موارد مهمی می باشد که تفاوت بین تولید محتوا بهینه و سئو شده و محتوای کپی شده را به خوبی نشان می دهد. شک نکنید که در هر نوع کسب و کار موضوعات کاملا خلاقانه و جدیدی وجود دارند که می توانند نقطه ی شروع مناسبی برای جذب بازدید کننده و مخاطب به سمت سایت مورد نظر باشد.

تولید محتوا سئو شده

استفاده درست از کلمات کلیدی

نوشتن هنرمندانه و خلاقانه که بدون هدف باشد، از نظر سئو هیچ ارزشی ندارد. به عنوان مثال قرار دادن مطالب پزشکی برای سایت های مرتبط با طراحی گرافیک هر اندازه هم که خلاقانه و حرفه ای باشند، باز هم تاثیر مثبتی برای تیم طراحی گرافیک نخواهد داشت. در نتیجه باید کلمات کلیدی مناسب با هر حوزه ی کاری را انتخاب کرد و بر همین اساس به تولید محتوا پرداخت. البته این نکته را باید مد نظر داشت که استفاده از کلمات کلیدی در جای مناسب از قبیل عنوان مطالب و همچنین رعایت چگالی باید کاملا رعایت گردد.
 

توجه به لینکدهی داخلی

استفاده از هر کلمه و جمله برای لینکدهی داخلی نمی تواند تاثیر زیادی در سئو داشته باشد و باید به صورت کاملا حرفه ای کلمات کلیدی را به صفحات مختلف سایت لینک داد. یکی دیگر از موارد مهم در لینکدهی داخلی، عدم لینک دادن تکراری از یک صفحه به صفحه ی دیگری از سایت می باشد و تاثیری در سئو نخواهد داشت.

تولید محتوا حرفه ای

ابزارهای مهم در تولید محتوا سئو شده

علاوه بر داشتن خلاقیت و دانش و آشنایی با الگوریتم های گوگل، باید با ابزارهای تولید محتوا نیز آشنایی کافی داشت و با توجه به کاربرد هر یک، از آنها استفاده نمود. به عنوان مثال انتخاب کلمات کلیدی که یکی از اصلی ترین کارها برای تعیین استراتژی تولید محتوا می باشد، با ابزارهایی مانند kwfinder و گوگل ترند براحتی امکان پذیر می باشد. با کمی جستجو در اینترنت می توانید سایت ها و ابزارهای کاربردی در تعیین کلمات کلیدی را شناسایی نمایید.

تولید محتوا

برون سپاری تولید محتوا سئو شده

تولید محتوا سئو شده که علاوه بر کسب رضایت کاربر و مخاطب، بتواند در میزان رضایت گوگل و سایر موتورهای جستجو نیز موثر باشد، در ظاهر شاید کار آسانی بنظر برسد، اما در عمل این گونه نیست. به همین خاطر اغلب کسب و کارهایی که پی به اهمیت این موضوع برده اند، برون سپاری تولید محتوا را در راستای کار خود قرار می دهند. تیم تولید محتوا ظریف گرافیک با داشتن دانش و تخصص و تجربه ی فعالیت با برندهای نام آشنا می تواند گزینه ای مناسب در این راستا باشد. برای ارتباط با این تیم کافیست وارد منوی تماس با ما در ظریف گرافیک شوید. همکاران ما به صورت 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما هستند.

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288