مجوزها

تولید محتوا ویژه آژانس های مسافرتی با کمترین نرخ در مشهد

  • اشتراک گذاری:
20 شهریور 1400 (آخرین بروزرسانی در 2 مرداد 1402 ) 1602 0 تولید محتوا
آنچه در این مطلب می خوانید:

با طراحی وبسایت آژانس هواپیمایی می توانیم از رقیبان تجاری مان پیشی بگیریم. خوشبختانه امروزه تولید محتوا بصورت یک روش غیر قابل انکار و کارآمد در فروش آژانس های هواپیمایی استفاده می شود، بطوریکه به یک صنعت رقابتی میان تمام  آژانس های مسافرتی در کشور تبدیل شده است. شما نیز اگر مالک یک وبسایت مسافرتی هستید و دغدغه ی ورشکستگی دارید، خواندن این مطلب را از دست ندهید. در ادامه با بررسی اهمیت تولید محتوا و انواع آن شما را با حرفه ای های تولید محتوا ویژه آژانس های مسافرتی با کمترین نرخ در مشهد آشنا می کنیم.

چرا آژانس های مسافرتی به تولید محتوا نیاز دارند؟

  1. باعث افزایش فروش می شود.

  2. باعث افزایش ترافیک سایت می شود.

  3. باعث افزایش رتبه سایت در گوگل می شود.

  4. باعث افزایش اطمینان کاربر و خرید آسان می شود.
     

چگونه تولید محتوا در آژانس های مسافرتی باعث افزایش فروش می شود؟

تولید محتوا ویژه آژانس های مسافرتی کاربران را در فضایی قرار می دهد که در یک قدمی خرید قرار می گیرند بطوریکه محتوای تولید شده بطور نامحسوس کاربران را به صفحه خرید هدایت می کند، پس قطعا در چنین شرایطی بسیاری از کاربران تصمیم به خرید می گیرند که در نهایت باعث افزایش فروش آژانس های مسافرتی می شود.

تولید محتوا ویژه آژانس های مسافرتی در مشهد

چگونه تولید محتوا باعث افزایش ترافیک و رتبه سایت در گوگل می شود؟

تولید محتوای ارزشمند باعث افزایش ترافیک و رتبه سایت شما در میان رقیبان می شود، حال این سؤال پیش می آید که چگونه این اتفاق رقم می خورد؟ در تولید محتوا ویژه آژانس های مسافرتی، شما محتوایی برای کاربران خود تولید می کنید که با عناوین جذاب و کاربردی مخاطب را تشویق می کند از صفحه وبلاگ شما بازدید کنند و اطلاعات مورد نیاز خود را از این صفحه کسب کند. از زمانیکه کاربر صفحه محتوای گردشگری را باز می کند تا وقتیکه صفحه را می بندد ، گوگل زمان را در نظر می گیرد، در واقع مدت زمانیکه کاربر روی سایت شما می ماند توسط گوگل لحاظ می شود و این هرچقدر بیشتر باشد، ترافیک بیشتری ایجاد می شود و صفحه شما اهمیت بیشتری می یابد. در نظر داشته باشید که تولید محتوا در مشهد با رعایت اصول سئو تولید شود، پس اگر قصد دارید ترافیک سایت خود را بالا ببرید تولید محتوا جذاب و اصولی را فراموش نکنید.

نکته: در مبحث تولید محتوا دقت داشته باشید که متن شما کپی نباشد. به این منظور که در صفحات مجازی راجع به محتواهای گردشگری مطالب مشابهی وجود دارد که تنها با کمی تغییرات در سایت منتشر می شوند و این از نظر گوگل ارزشمند نیست. مطالب دست اول در تولید محتوا ویژه آژانس های مسافرتی از نظر گوگل ارزشمند شناخته می شوند و رتبه سایت شما را بالا می برند، این درصورتی است که مطالب کپی شده سریع شناخته می شوند و با اعمال جریمه، امتیاز شما را کاهش می دهند.

بیشتر بخوانید:
طراحی لوگو در مشهد + نمونه لوگو اختصاصی 
 

چگونه تولید محتوا باعث افزایش اعتماد کاربران می شود؟

با وجود گسترش تکنولوژی و استقبال مردم از اینترنت، آژانس های مسافرتی همچون بسیاری از فروشگاه های اینترنتی و وبسایت های تجاری از این قابلیت برای افزایش فروش استفاده می کنند، اما با وجود امکاناتی که در اختیار کاربر قرار می گیرد، همچنان معظلی وجود دارد و آن هم عدم اطمینان به خرید اینترنتی است. آژانس های مسافرتی با تجربیاتی که در اختیار تیم ظریف گرافیک قرار دادند، به تأثیر تولید محتوا در افزایش اطمینان مشتری اشاره کردند، بطوریکه قبل از تولید محتوا مداوم با این سؤالات از سوی مشتری ها روبرو می شدند که از کجا معلوم هزینه ای که می پردازیم برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل صرف می شود؟ یا سؤالاتی از این قبیل که نشان از عدم اطمینان به خرید اینترنتی از وبسایت آژانس های مسافرتی داشت، اما این موقتی بود چراکه با تولید محتوا و بروز رسانی اطلاعات دیگر خبری از این سؤالات نبود.

بطور خلاصه زمانیکه یک سایت هواپیمایی را باز می کنید و مستقیم به صفحه خرید و قیمت ها روبرو می شوید دو راه پیش رو دارید، یا خرید کنید و یا صرف نظر از خرید صفحه را ببندید، این درحالی است که وبسایت های هواپیمایی که به تولید محتوا اهمیت ویژه ای می دهند مطالب تخصصی در زمینه گردشگری، تورهای خارجی و داخلی و همچنین رزرو هتل را در وبسایت قرار می دهند تا این اطمینان را ایجاد کنند که با شرکتی معتبر و قابل اعتماد در ارتباط هستند. اینگونه سایت ها بدون دریافت هیچ هزینه ای وبلاگ خود را در اختیار کاربر می گذارند تا خواننده با کسب اطلاعات لازم و اطمینان از اعتبار سایت اقدام به خرید کند.

تولید محتوا در مشهد برای آژانس های هواپیمایی

انواع تولید محتوا ویژه آژانس های مسافرتی

بسیاری از افراد گمان می کنند که تولید محتوا ویژه آژانس های مسافرتی فقط نوشتن یک متن و انتشار آن در وبسایت است در حالیکه تولید محتوا در فضاهای مختلفی مثل شبکه های مجازی می تواند پولساز باشد. آژانس هایی که اهمیت تولید محتوا را به خوبی درک کرده اند تنها به تولید محتوا برای وبسایت گردشگری بسنده نمی کنند و متن هایی را هم برای جذب مشتری در کانال تلگرام، صفحه اینستاگرام و سایر شبکه های مجازی قرار می دهند تا بازار بزرگتری را برای فروش بدست بیاورند. هرچند که تولید محتوای متنی تنها بخشی از تولید محتوا برای آژانس های هواپیمایی است و می توان از محتواهای ویدئویی برای افزایش راندمان فروش استفاده کرد مثل ارائه فیلم های آموزشی نحوه خرید اینترنتی از وبسایت و غیره. در ادامه انواع تولید محتوا را با جزئیات بیشتر بررسی می کنیم:
 

  1. تولید محتوای متنی ویژه آژانس های مسافرتی

در محتوای متنی تنها از نوشتار استفاده می شود و تنها چیزی که در اختیار کاربر قرار می دهد متنی است که باید مطالعه کند. در تولید محتوای متنی  نرم افزار وُرد مهمترین ابزاری است که باید در اختیار داشته باشید.
 

  1. تولید محتوای بصری ویژه آژانس های مسافرتی

در این نوع تولید محتوا از تصاویر استفاده می شود. آژانس های هواپیمایی نیاز دارند با تصاویر جذاب ارتباط بصری مؤثرتری را ایجاد کنند. در این روش تصاویر در گالری عکس وبسایت قرار داده می شوند که هر کدام موضوع خاصی را به تصویر می کشند. بهتر است بدانید که محتوای بصری شامل انواع مختلفی می شود که مهمترین آنها تصاویر اینفوگرافی است. آژانس های مسافرتی از عکس های اینفوگرافی برای جذابیت صفحات مجازی در شبکه های اجتماعی و مقالات آموزشی استفاده می کنند.
 

  1. تولید محتوای ویدیویی ویژه آژانس های مسافرتی

در رابطه با تولید محتوای ویدئویی بهتر است بدانید که قابلیت درک آن چندین برابر بیشتر از محتوای متنی است و کاربر با آن ارتباط بیشتری برقرار می کند. بیشتر آژانس های مسافرتی که در زمینه تولید محتوای ویدیویی  فعال تر بوده اند توانسته اند در زمینه فروش بهتر از سایر رقیبان عمل کنند.
 

  1. تولید محتوای صوتی ویژه آژانس های مسافرتی

در میان انواع محتواهای تولید شده در آژانس های مسافرتی، تولید محتوای صوتی کمترین کاربرد را دارد و بیشتر وبسایت های آموزشی برای تهیه فایل های صوتی از این روش استفاده می کنند و پرداختن به آن می تواند بسیار حائز اهمیت باشد.
 

  1. تولید محتوای تلفیقی ویژه آژانس های مسافرتی

این نوع محتوا پرکاربردترین روش برای تولید محتوا در آژانس های مسافرتی است. در این روش ترکیبی از انواع محتوا در کنار هم قرار می گیرند تا محتوایی جذاب و ایده آل تولید شود.
 

کمترین نرخ تولید محتوا در ظریف گرافیک

حال که به اهمیت و قدرت تولید محتوا پی بردید بهتر است سایت خود را با قیمت گذاری های بلیط هواپیما و تورهای گردشگری پر نکنید. پیشنهاد می کنیم با افزودن یک بخش وبلاگ به سایت خود هر چه زودتر برای تولید محتوا گردشگری و مقالات مربوطه اقدام کنید. در نظر داشته باشید که تولید محتوا ویژه آژانس های مسافرتی کار راحتی نیست و هر کسی که دستی در نوشتن دارد نمی تواند از عهده آن بر بیاید. تولید محتوا زمانی شما را به هدفتان می رساند که برطبق قواعد و اصول سئو نوشته شود، اما نگران نباشید تیم تولید محتوا ظریف گرافیک با تولید محتوا ویژه آژانس های مسافرتی با کمترین نرخ در مشهد، محتواهایی جذاب و مطابق با اصول سئو در اختیارتان قرار می دهد تا علاوه بر بهره گیری از مزیت برون سپاری تولید محتوا، زودتر از آنچه تصور می کنید در موتورهای جستجو دیده شوید.

تولید محتوا در مشهد با ظریف گرافیک

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288