مجوزها

طراحی تخصصی لوگو در اهواز + نمونه لوگو

  • اشتراک گذاری:
28 شهریور 1400 (آخرین بروزرسانی در 21 تیر 1402 ) 3419 0 طراحی لوگو
آنچه در این مطلب می خوانید:

لوگو در شهر اهواز و کسب و کارهای بومی خودش نیز یک لزومت بوده و برای علائم تجاری، بازرگانی، صنعتی و تبلیغاتی طراحی می‌شود. امروزه طراحی لوگو یکی از عناصر اصلی در معرفی یک برند می باشد. در این مطلب سعی کرده ایم به نکات مهم که تیم ظریف گرافیک در طراحی آرم و لوگو در اهواز به صورت حرفه ای به آن ها توجه می کند اشاره کنیم. خبر خوش به آن دسته از مشتریان گرامی که از سراسر ایران و حتی سایر کشور ها متقاضی طراحی لوگو، لوگوتایپ، طراحی بسته بندی، طراحی کاتالوگ و غیره هستند،

ظریف گرافیک کلیه خدمات فوق را به صورت آنلاین ارائه می کند و می توانید این فرصت را به خود بدهید تا طراحی آنلاین لوگو را با تجربه ظریف گرافیک داشته باشید. خواهید دید که چطور بدون صرف زمان و هزینه اضافه می توانید تنها با ارتباط از راه دور تنها از طریق شبکه های اجتماعی واتسپ و تلگرام سفارش خود را ثبت و طراحی مورد نظر را در زمان تعیین شده دریافت کنید. در این میان تنها هزینه ای که پرداخت می کنید هزینه طراحی است و لزومی به رفت و امد های غیر ضروری و مشکل ساز با وجود فعالیت های روز مره نخواهید داشت. با ما همراه باشید.
cliza-saffron-logo

نکات مهمی که در طراحی لوگو اهواز باید بدانید

برای اینکه بتوان کاری را حرفه ای  انجام داد باید به اصول و قواعدی که در آن حوزه می باشد دقت کرد. بعد از دانش و تخصص، مهارت های تجربی، اهمیت ویژه ای دارد که کمک خواهند کرد تا بهترین نمونه کارها ارائه شود. طراحی لوگو در اهواز مانند هر چیز دیگری قواعد خاص خود را دارد، می خواهیم در این قسمت با ظریف گرافیک همراه باشید تا با نکات مهم در زمینه طراحی لوگو حرفه ای بیشتر آشنا شوید:
 

طراحی لوگو ساده در اهواز

شاید دقت کرده اید که بیشتر برندهای معروف دارای یک لوگو بسیار ساده و شیک هستند و دلیل آن است که مخاطب در یک نگاه به راحتی بتواند کلیّت لوگو را درک کند. همچنین به راحتی در ذهنش بماند و حک شود. یک لوگو پیچیده معمولا علاوه بر اینکه طراحی دشوار و زمان نیاز دارد، نمی تواند در در مدت زمان کوتاه به سرعت در ذهن مخاطبین بماند که برای ماندگاری آن باید هزینه های زیادی صرف تبلیغات کنید تا بتوانید لوگو پیچیده که طراحی شده را در ذهن ها ماندگار کنید.

لوگوی شرکت ساختمانی شاه سازه

بسیاری از طراحان خبره معتقد هستند که طراحی لوگوی ساده به مراتب بسیار سخت تر از لوگو پیچیده می باشد زیرا شما در لوگوهای پیچیده می توانید از عناصر بسیاری استفاده کنید اما در لوگو ساده شما باید در کوتاه ترین عبارات و اشکال مفهوم را به مخاطب برسانید . یک طراح حرفه ای لوگو می تواند تمامی ویژگی و یا امکاناتی را که برند مورد نظر دارد در یک لوگو ساده بگنجاند.
 

اندازه لوگو

یکی از اصول و قوانین مهم در طراحی لوگو، سایز لوگو است. شما به عنوان صاحب برند در اهواز باید بدانید که لوگویی که طراحی می‌شود باید در ابعاد مختلف قابل طراحی و اجرا باشد. مثلا لوگو باید در سربرگ، آگهی های تبلیغاتی، وب سایت، بیلبورد و مواردی دیگر از این قبیل قابل اجرا باشد. اگر طرحی که برای لوگوی شما در اهواز انتخاب شده است پیچیده باشد بهتر است بدانید این لوگو ها در سایزهای کوچک نامفهوم خواهند شد و کوچک شدن سایز کیفیت خوانایی آن را کاهش می دهد. یک طراح خبره در زمان تحویل برند سعی می کند لوگو را در سایزهای مختلف در اختیار مشتری قرار دهد تا برای موارد  مختلف به راحتی در دسترس و قابل استفاده باشد.
 

تعادل در ابعاد مختلف لوگو اهواز

زمانی که یک طراح، می خواهد لوگویی را طراحی کند باید بداند که یک اصل در طراحی ان است که نسبت طول و عرض در لوگو به خوبی رعایت شده باشد. به عنوان مثال اگر یک لوگو بسیار باریک و بلند باشد یا برعکس پهن و کشیده باشد از دیدگاه بصری کمی گیج کننده و نازیبا است. منظور از تعادل طول و عرض، این نیست که در طراحی تمامی لوگو ها از قانون قرینه سازی یا ابعاد برابر استفاده شود، زیرا در این صورت تمامی لوگوها شبیه یکدیگر می شوند. منظور دقیق این است که یک تعادل نسبی در کل طرح ایجاد شود که در نهایت یک لوگو زیبا و خوش فرم را ارائه دهد. بیشتر طراحان حرفه ای اهواز سعی می کنند که از اشکال هندسی به ویژه مربع و دایره شرع کنند تا بتوانند قانون تعادل طول و عرض را به خوبی در طراحی لوگوعایت کنند.

جزئیات لوگو

گاهی شما می خواهید که از متن در کنار اشکال گرافیکی برای طراحی لوگو استفاده شود. وظیفه طراح به عنوان یک فرد که می خواهد لوگوی تخصصی در اهواز طراحی کند این است که یک تعادل مناسب بین اشکال گرافیکی و متن ایجاد کنید. اگر در ابتدای طراحی لوگو هستید بهتر است به صورت جداگانه بر روی متن و اشکال گرافیکی کار کنید، با این روش می توانید یک متن و شکل گرافیکی حرفه ای خلق کنید و بعد از آن دو را تلفیق کنید.

شناخت مخاطب

از جمله اصولی که طراحی در زمان طراحی لوگو باید به ان دقت داشته باشد، شناخت کافی از از مخاطب است. گاهی مشتری درخواست طراحی مجدد لوگو دارد، در حالیکه لوگوی شخصی خود دارد اما احساس می کند که لوگو مانند گذشته تاثیری بر روی مخاطب نمی گذارد. در این زمینه یک طراح باید عواملی که باعث تغییر روحیات و نظر مخاطبین شده است را شناسایی کند و در طراحی مجدد لوگو آن ها را در نظر بگیرد. یک طراح لوگو همیشه سعی می کند لوگویی طراحی کنند که فروش محصول بیشتر شود، باید بدانید برای رسیدن به این هدف می توان از راه شناخت مخاطب مسیر را طی کرد و نتیجه بهتری دریافت نمود.
 

ماهیت و هدف کمپانی سفارش دهنده

یکی از اصول بنیادی در طراحی لوگو شناخت تاریخچه کمپانی است که طراح باید مطابق ماهیت اصلی و تاریخچه کمپانی طراحی را شروع کند. یک طرح قدرتمند زمانی می تواند اصالت کمپانی را نشان دهد که طراح بداند کمپانی برای موفقیت چه راه هایی را طی کرده است. به عنوان مثال اگر می خواهید طراحی لوگو برای موسسه آموزشی داشته باشید، می توانید از اشکال هندسی استفاده کنید اما برای طراحی لوگو بستنی فروشی بهتر است از طرح هایی متناسب با موضوع بستنی، شیرینی و غیره کمک بگیرید.
 

تاثیر لحظه ای بر مخاطب

از جمله قواعد طراحی لوگو تخصصی که طراح باید در نظر بگیرد طرحی الگویی است که تاثیر آنی و لحظه ای بر مخاطب بگذارد. گاهی بعضی از طرح ها به قدری ساده و روان هستند که در کمتر از چند ثانیه می تواند در ذهن مخاطب حک شود.

اولویت آخر رنگ در طراحی لوگو اهواز

دقت به رنگ انتخابی در آرم بسیار اهمیت دارد اما نه به اندازه ای که شما را به یک طرح خاص محدود کند زیرا در بعضی از مواقع بیشتر لوگوها به صورت سیاه و سفید چاپ می شود به همین دلیل یک طراح حرفه ای ابتدا سعی می کند یک طرح زیبا خلق کند و بعد رنگ مورد نظر را برای آن انتخاب کند.
 

تاثیر رنگ ها در طراحی لوگو اهواز

در گذشته های نه چندان دور بیشتر کمپانی ها سعی می کردند یک رنگ را برای هویت صنفی خود انتخاب نمایند و بعد از آن طراحان لوگو راهی آسان برای انتخاب رنگ لوگو داشتند. اما در حال حاضر بیشتر کمپانی ها رنگ خاصی مد نظر ندارند و سعی می کنند که انتخاب رنگ را به عهده طراحان لوگو بسپارند. طراحان حرفه ای ابتدا طرح مورد نظر را پیاده سازی می کنند، سپس در رنگ های متنوع که مرتبط با کمپانی یا سلایق مشتری است به ایشان ارائه می دهند و نظر نهایی را به عهده وی می گذارند.  نباید از رنگ های زننده و متضاد در طراحی لوگو استفاده شود.
 

رنگ های چاپی در طراحی لوگو اهواز

یک طراح حرفه ای لوگو باید این قانون را بداند که رنگی که انتخاب می کند در چاپ نهایی چه کیفیتی دارد و زمان انتخاب رنگ، رنگی را انتخاب کنید که در زمان چاپ به هدف نزدیکتر باشد .

هویت بصری شرکت فروش و تعمیر تلفن

سبک بودن ایده

یکی از اصولی که در طراحی لوگو باید به آن دقت کنید این است که نیازی نیست که شما در یک لوگو ساده چند هدف را پیاده کنید زیرا برای این کار طراحی برای شما و درک مخاطب سخت تر می شود. گاهی ممکن است طراح با پافشاری مشتری روبرو شود که لوگو باید پیچیده باشد این وظیفه طراح در اهواز است که مشتری را مجاب کند که طرح ساده تاثیر بهتری بر روی مخاطب دارد. برای اینکه بتوانید مشتری خود را برای پذیرش یک طرح ساده مجاب کنید می توانید نمونه ای از برندهای معروف که لوگو های بسیار ساده دارند را مثال بزنید مانند برندهای معروف نایک، ورساچ، گوچی، ال جی و مواردی دیگر.
 

تبلیغات در برندسازی اهواز

تبلیغات یکی از اصول مهم در طراحی لوگو می باشد زیرا اگر تبلیغات به صورت گسترده باشد و مدت زیادی در مکان های مختلف در دید مخاطب باشد می تواند بهتر در ذهن حک شود. به عنوان مثال یک کمپانی معروف مانند نایک با یک لوگوی ساده توانسته است خود را در جهان به همگان معرفی کند و تنها دلیل موفقیت آن تبلیغات گسترده ای که از قبل انجام داده است.
 

طراحی لوگو حرفه ای در اهواز به چه صورت است؟

یکی از الزامات هر کسب و کار داشتن لوگویی متناسب با نوع فعالیت اقتصادی است که دنباله رو اهداف برند می باشد. اگر اطراف خود را ببینید خواهید دید هر آنچه از محصولات و خدمات که هست با نام تجاری و آرم خود را معرفی می کند اما از این بین کدام یک از طراحی ها حرفه ای عمل نموده اند؟ لوگو حرفه ای زمانی اتفاق می افتد که جذابیت بیشتری داشته باشد و در تبلیغات سهم بسزایی داشته باشد. لوگو های تبلیغاتی و سازمانی را در ست های اداری، بیزینس کارت، تابلو و طراحی دکوراسیون داخلی می توانید ببینید که به مخاطب خود خاطر نشان می کند هر کجا چنین آرمی مشاهده شد، شرکت X است.  طراحی لوگو حرفه ای شما بهتر است پر معنا، زیبا و استاندارد باشد تا بتواند در تمام زمینه ها و دوره های زمانی با رقبای هم رده خود در بازار داغ تجارت به رقابت بپردازد.

 

شاید در گذشته اهمیت زیادی به طراحی لوگو در اهواز داده نمیشد و صاحبان کسب و کار توجه زیادی به آن نداشتند. گاه مشاهده میشد مدیران بنا به سلیقه خود طرحی را به یک فوتوشاپ‌کار داده اند تا آن را اجرا کنند بدون آنکه در نظر بگیرند این لوگو برای اهداف سازمانی در آینده ای نه چندان دور یا نزدیک قابل استفاده است یا خیر؟! این چنین لوگو هایی ضعف های خود را پس از مدتی به وضوح نشان می دهند که دیر یا زود باید به فکر طراحی لوگو اهواز سازمانی شد.
 

از یک طراحی لوگو حرفه ای در اهواز چه انتظاری باید داشت؟

همانطور که از نام آن پیدا است برای طراحی لوگو باید در جستجوی باز خورد ها و اعمال تغییرات جدید سازمانی بود تا بیشتر در دیده ها برجسته شد و جلب توجه نمود. ظریف گرافیک بر این عقیده است طراحی لوگو شما در اهواز باید ویژگی هایی داشته باشد تا آن را از سایر نمونه ها متمایز سازد و عامل موفقیت آن گردد.

طراحی حرفه ای لوگو های تجاری در ظریف گرافیک

  1. حرفه ای بودن طراحی لوگو زمانی به اثبات می رسد که به سرعت مخاطب را تحت تاثیر قرار دهد و نظر ها را به خود جلب کند.

  2. یک لوگوی حرفه ای بدون هیچ متن و نوشته ای به وضوح می تواند هدف را انتقال دهد و منظور را بازگو کند.

  3. منسجم و چهارچوب خاص دارد.

  4. به راحتی از دیگر لوگو ها متمایز است باز شناخته می شود.

  5. طراحی لوگو شما چنان قدرتی دارد که تا مدت ها و حتی سالیان سال در اذهان حک می شود.

  6. به راحتی تکراری و خسته کننده نخواهد بود.

  7. در عین طراحی حرفه ای، داشتن ظاهر ساده و مینیمالیستی بخصوص در لوگوتایپ.

  8. توجه رقبای تجاری و دیگر افراد را به خود جلب می کند و بیانگر خدمتی ویژه همراه با توانای بالا است.
     

چرا طراحی حرفه ای لوگو در اهواز امری است ضروری در کسب و کار؟

  • چرا نیاز به طراحی لوگو داریم؟

  • لوگو چه نقشی را در برند ایفا می کند؟

  • نقش آن در معرفی کسب و کار به دیگران چیست؟

  • آیا می توان بدون طراحی لوگو کسب و کار خود را موفق پیش برد؟

  • برای طراحی لوگو حرفه ای به چه کسانی باید مراجعه کنیم؟

  • آیا می توان جایگزینی برای طراحی لوگو جذاب در سازمان ارائه داد؟

و سوالات دیگری که مخاطبان ظریف گرافیک در جلسه اول معارفه و مشاوره می پرسند و باید به تک تک آن ها به گونه ای منطقی و اصولی پاسخ داد.

کارت ویزیت مبلمان و دکوراسیون داخلی ظریف گرافیک

در نظر بگیرید، شما نام خود را جایی اعلام نکنید از همه بخواهید شما را با صفات معرفی کنند، چنین کاری خنده دار است. اگر کسی بگوید همان آقای قد بلند، خوشتیپ که در تاریخ فلان دیدیم. یا خانومی که بسیار مهربان و خوش برخورد بود و مشاوره خوبی در زمینه خرید محصول به ما داد... ممکن است آریالایان قد بلند خوشتیپ بسیاری را در آن تاریخ دیده باشید و یا از فروشگاهی خاص، فروشنده های بسیاری با این ویژگی ها است که نمی توان به راحتی تشخیص داد. اما کافی است به یک نام اشاره کنید تا دقیقا بزنید توی خال و به شما بگویند با چه کسی کار دارید. از این رو لوگو در اهواز نیز هویت و نام تجاری را پشتیبانی می کند که با دیدن آن به راحتی می توان تشخیص داد این لوگوی سازمانی برند X است و یا این لوگو مربوط به این خدمت است.

هرگز از طراحی لوگو غافل نشوید و بهتر است بهترین ها را از طراحان حرفه ای اهواز در مدت زمان معین با توجه به اهداف سازمانی، علایق مدیران، نوع برند، بازار هدف و غیره بخواهید. طراحی لوگو حرفه ای گامی است رو به جلو که در هر زمان شما را چند قدم از سایر رقبا جلوتر می برد و در نظر داشته باشید بعد از طراحی لوگو این تولید کننده است که باید کیفیت را ضمیمه کند تا به محبوبیت و شهرت برسد. انگه خواهید دید که همه می گویند "چشم بسته قبولت داریم." و چه جای افتخار است که در دیدگاه همگان شایسته و منتخب باشید.

لوگو-دکوراسیون-داخلی

اهمیت باز طراحی لوگو در اهواز برای لوگوهای منسوخ شده

گاه در برخی لوگو ها می بینیم که لوگو ها را باز طراحی یا ری دیزاین کرده اند. می تواند علل مختلفی برای این کار  بیان کرد که بیشتر برای لوگوهای غیر حرفه ای و در برخی موارد با توجه به نیاز روز انجام می شود. عللی که می تواند در باز طراحی لوگو حرفه ای اهواز مؤثر باشند عبارتند از :

  • لوگو یکی از مهم ترین المان های هویت سازمانی است  که باید کاملا تخصصی انجام شود.

  • یک لوگو اثرات عمیقی در ذهن مخاطب می گذارد و تا سال ها ماندگار خواهد بود. بهتر است اگر طراحی لوگوی ضعیفی دارید حتما باز طراحی – ری دیزاین آن را داشته باشید.

  • لوگو های غیر حرفه ای ریسپانسیو نیستند و نمی توان به راحتی در مهر، ست اداری و غیره از آن ها استفاده کرد. زیرا یا جزئیات خود را از دست می دهند یا بی کیفیت می شوند.

  • لوگوها باید در میان نمونه های جهانی خود خوش بدرخشند و حرفی برای گفتن داشته باشند. اگر چنین نیست حتما آن را با باز طراحی لوگو وارد چرخه فعالیت سازمان کنید.

طراحی لوگو دندانپزشکی

مراحل طراحی لوگو در اهواز به چه صورت است؟

کسی که به دنبال برندینگ جدید برای کسب و کار خود در شهر اهواز است، باید بداند که لوگو آن بسیار حایز اهمیت است. لوگو یک علامت شناختی است که نشانگر نام تجاری شما خواهد بود و در نتیجه باید بسیار حرفه‌ای و بیان‌کننده باشد.
استفاده از یک لوگو حرفه‌ای در اهواز می‌تواند به برندینگ و شناخت تجاری شما مستلزم طراحی و اجرای یک فرآیند خلاقانه و جذاب باشد. برای به دست آوردن یک لوگو شناخته شده و به یاد ماندنی، فرآیند طراحی لوگو باید با دقت و دخالت فراوان صورت گیرد. در زیر به شما مراحل طراحی حرفه‌ای لوگو در اهواز را به صورت خلاصه شرح خواهیم داد.


1. مدت زمان مشخص کنید.

زمان کافی برای استفاده از ابزارهای مختلف و خلق ایده‌های جدید بسیار مهم است؛ چرا که بخش عمده‌ای از فرآیند طراحی، خلاقیت و تخیل است. اگر زمان کافی به تیم طراحی داده نشود و فرآیند روانی کار خود را انجام ندهد، این موضوع می‌تواند منجر به کاهش کیفیت کار شما شود و باعث شود تا بعداً نیاز به بازنگری و تغییرات اضافی برای بهبود کیفیت پیدا کنید. به علاوه، طراحی لوگو باید به نحوی باشد که هیجان برای بینندگان ایجاد کند و برای نصب بهتر در ذهن آن‌ها ماندگاری داشته باشد. 
داشتن یک ددلاین یا زمان موعود نیز از اتلاف وقت بیهوده جلوگیری میکند و به طراح و البته کارفرما اجازه میدهد تا علاوه تاثیرگذاری مفید در پروژه انعطاف پذیرتر از همیشه کار را پیش ببرد.

طیف‌های-رنگی-آکوفود


2. نتایج را بطور دوره ای بررسی کنید.

پس از بکارگیری زمان کافی برای ایده‌پردازی در مرحله اول، نیاز است به نتایج حاصله بازگردید و آن‌ها را با معیارهای مشخصی بررسی کنید. در این مرحله ممکن است با ایده‌های متعدد و مختلفی روبه‌رو شوید و باید انتخاب‌های دشواری را انجام دهید تا بتوانید نتیجه بهینه، از کناسپت یک لوگوی خلاق بدست آورید.
برای تداوم بخشیدن به انگیزه و هیجان کاری، می‌توان گفت که در این مرحله، جای تغییر و تکامل وجود دارد و این تغییرات می‌تواند پویایی لازم را در کار طراحی به ارمغان آورد. برای جذابیت بیشتر، می‌توانید داستانی روایت کنید که در هر مرحله، شما چگونه با مشکلات و چالش‌های این مرحله مقابل شده‌اید و با چشم‌انداز بهبود و پیشرفت، به نتایج مطلوب دست یافته‌اید. این روایت می‌تواند مخاطبین را به دنبال کردن بازی‌ها و تغییرات کوچک در فرآیند طراحی لوگو، حسابی ترغیب کند.


3. پیش‌ترین مراحل تحقیقاتی

مرحله سوم طراحی لوگو، مرحله تحقیقاتی است که حیاتی بودن آن را با هیچ کلمه ای نمیتوان توصیف کرد.. با تحقیق در مورد لوگوهای موجود در بازار و بررسی تمامی جنبه‌های لوگو در حوزه شما، طراحان ایده‌های خلاقانه و مبتکرانه ای برای طراحی لوگو به تصویر میکشند. در این مرحله به دنبال موضوعاتی باشید که با برندتان در اهواز مرتبط باشند و لوگوهای موجود در همین حیطه را بررسی کنید تا بتوانید طرحی منحصر به فرد و دارای عاملیت خاص برای برندتان ایجاد کنید.
اگر به دنبال طراحی یک لوگو یکتا و جذاب هستید، باید مطمئن شوید که تحقیقات لازم را برای ایجاد یک لوگو حرفه‌ای و با ارزش انجام داده‌اید. با بررسی لوگوهای موجود و بخصوص لوگوهای رقبا، می‌توانید ایده‌های جدیدی برای طرح خود پیدا کنید و یک لوگوی استثنایی برای برندتان ایجاد کنید.

ساختار-نماد-دومانو


4. اجرای طرح اولیه

در آن طرح های نهایی به شکل دقیقی از نظر رنگ، فرم، نماهنگ و دیگر جزئیات اجرا می‌شوند. در این مرحله، طرح های قبلی با توجه به نکات مطرح شده توسط تیم طراحان، بازبینی می‌شوند و بهبود میابند. اسکچ یا پیش‌طرح در اینجا شکل گرفته و پروژه برای اولین بار حس ملموس بودن میگیرد.
 

5. بازبینی و تجدید نظر

این قدم ارتباط مستقیمی با انتخاب کارفرما دارد. گاها درک و ارتباط اولیه صاحب کسب و کار و طراح گرافیک نسبت به لوگو تا حدی مشابه است که نیاز به این قدم برای دو طرف حس نمی‌شود. مواقعی هم وجود دارد که ارتباط نامناسب در این قدم حفره عمیقی در کار ایجاد میکند که هر دو طراح و کارفرما را سرخورده کند. با توجه به این که ایده اولیه ممکن است به کلی تغییر کند، آن را به صورت دستی در یک کاغذ برسی می‌کنیم تا از قدم به قدم تغییرات را به همراه داشته باشیم. سپس، با استفاده از نرم‌افزارهای طراحی مانند Adobe Illustrator یا Photoshop، طرح های قبلی را تحت نظر دارایی‌های برند شما اصلاح می‌کنیم.


6. جمع بندی و تحویل کار

یکی از بزرگترین نقطه های قوت ظریف گرافیک در معرفی و پرزنت لوگوهایش است. شاید در ابتدا به نظر برسد که لوگوی شما طراحی شده و آماده استفاده است. اما برای نمایش بهتر هویت بصری شما و جذب مخاطبان، باید به شیوه‌ای مناسب و جذابی به نمایش درآورده شود. هویت بصری شامل اجزایی مانند رنگ‌ها، الگوها، شکل‌ها، قلم‌های مورداستفاده و... می‌شود. بر این اساس برای قرار دادن لوگوی شما در مکان‌های مختلف، باید از همین هویت بصری استفاده کنید تا اساسا همگرایی و هماهنگی بین تمام سایر بخش‌های هویت بصری شما حفظ شود.
همچینین نیاز است که مزیت‌های شما نسبت به رقبا بیان و شکل گیرد. در واقع جایگاه شما در بازار در مقایسه با رقبایتان باید به نمایش درهم بشکند.
پرزنت لوگوی شما همه این موارد را در عمل نشان میدهد. این فایل که گاها کتابچه لوگو، و حتی برندبوک نیز خطاب میشود، با شرح خلاصه‌ای از تاریخچه و اهداف کسب و کار شروع می‌شود و سپس با معرفی کامل لوگوی برند، مفهوم و دلیل وجود آن را توضیح میدهد و اغلبا با تصاویری از ست اداری، بسته بندی و محیط‌های مختلف مانند ساختمان‌های بزرگ شهر، تبلیغات، تابلو‌ها و... کاربرد عملی لوگو را شبیه‌سازی میکنند.

طراحی-لوگو-مبل-ایبلو


6 موردی باعث ایجاد لوگوی غیرحرفه‌ای می شود؟

طراحی لوگو همیشه یک چالش بزرگ در جهان بازاریابی بوده است. شهر اهواز هم از این قائده مستثنا نیست. لوگو‌های موفق، برای تشخیص برند از برندهای مشابه، نقش بسیار مهمی ایفا می کنند. اما درست مثل هر چیز دیگری، خطاهایی در طراحی لوگو نیز وجود دارد که باعث می شود لوگوی برند در اهواز نه تنها خلاقیت و دقت لازم را نشان ندهد، بلکه منفور و بی ارزش به نظر بیاید. بنابراین، در این مقاله، 6 عاملی را برای شما بررسی کرده ایم که می تواند باعث ایجاد یک لوگوی بد شود.
 

1. انتخاب فونت نادرست

فونت استفاده شده در لوگوی برند بسیار مهم است. استفاده از فونت های نادرست و ناپسند، می تواند لوگوی برند را به شدت آلوده و غیر خوانا کند. برای مثال، یک فونت پر شلوغ استفاده شده در یک لوگو ممکن است باعث شود نشانه شما تحت شرایط بد شناخته شود، به عنوان مثال انتخاب فونت است فونت لوپی که بسیار غیر خوانا و گنگ هست. در طراحی لوگو دقت به این مسئله بسیار حیاتی است.


2. استفاده نارسازگار از رنگ‌ها

رنگ هایی که در لوگوی برند انتخاب می شوند نقش بسیار مهمی در تشخیص برند شما دارد، بنابراین استفاده ناصحیح از رنگ‌ها ممکن است به سرعت به مشکلات منجر شود. برای مثال، استفاده از رنگ‌های روشن در محیط های کم نور مانند روز آهنگ، می تواند لوگوی شما را به نظر آشفته و نامعلوم بیاید. همچنین، استفاده نادرست از رنگهای تضاد بالا در لوگو، باعث کمبود بینندگان می شود و به عبارت دیگر، لوگوی شما ناخوانا به نظر می رسد.


3. عدم توجه به اندازه‌گیری

اندازه گیری لوگوی برند بسیار مهم است و اندازه نادرست می تواند لوگوی شما را بزرگ کند یا کوچک کند، که در نتیجه باعث می شود که نشانه شما درآمدها و ارزش کمتری شناخته شود. بنابراین حتما قبل از طراحی لوگو ابعاد مورد نظر خود را در نظر بگیرید.


4. اضافه کردن جزئیات زیاد به لوگو

اضافه کردن جزئیات زیاد به لوگو می تواند باعث نامشخص شدن و آشفتگی آن شود. برای مثال، استفاده از بیش از حد خطوط، شکل ها و نمادها می تواند لوگوی شما را به عنوان یک سری غیر خوانا ارائه می دهد. در واقع، لوگوهای ساده غالباً حداکثر تقلید را به برند ارائه می دهند و به نظر دقیق و عالی می رسد.

لوگو-سرمایشی-گرمایشی

5. تصویر نامتناسب

تصویر نامتناسب در لوگو می تواند قدرت برند شما را در اهواز کم کند. برای مثال، استفاده از تصویر یا طرحی برای یک برند ایده آل نیست که با یک محصول خاص یا خدمات مرتبط نباشد.

 

6. تکرار

استفاده از لوگو یکسان در بیش از یک برند می تواند باعث مشکلات شناور شدن هویت و شناسایی برند بشود. در واقع، با استفاده از نمادهای و شکل‌های مشابه، برندها در اهواز می توانند به شدت هم مشابه به نظر بیایند. بنابراین، لوگو باید یکتا و متمایز باشد و تفاوت بین شما و برندهای دیگر را نشان دهد.


در کل، طراح لوگو اهواز باید به چهار موضوع اصلی طراحی لوگو توجه کند؛ سادگی، خلاقیت، یک سری نوآوری و قابل تشخیص هستند. هرچقدر تمرکز بیشتری در این موضوعات وجود داشته باشد، لوگوی برند خود را میتواند با کیفیت و کارآیی بیشتری (و نه لزوماً هزینه بیشتری) ارائه دهد. انجام پژوهش، ایده پردازی و چیدمان اولیه از مهمترین مراحل طراحی در اهواز هستند و در نهایت، یک لوگوی خلاق و با کیفیت را رقم خواهد زد.
 

طراحی آنلاین لوگو اختصاصی در ظریف گرافیک

ظریف گرافیک در این مقاله با موضوع طراحی لوگو در اهواز قصد داشت تا بهترین روش برای طراحی حرفه ای یک لوگو قدرتمند را ارائه نماید. برای این کار تمامی قوانین و اصولی که باید در طراحی لوگو رعایت شود را بکار گرفت . گروه طراحی آنلاین لوگو ظریف گرافیک در این زمینه به صورت تخصصی چند سال است که فعالیت دارد و در این زمینه همواره تخصصی ترین نمونه ها را به مشتریان خود ارائه نموده است. طراحی لوگو و لوگوتایپ در اهواز به صورت آنلاین اغلب با تولیدات و محصولات صادراتی، از قبیل، خرما، ادویه، کلوچه و غیره روبرو است که در هر زمینه با شناخت بازار هدف در سطح جهانی اقدام به طراحی لوگو می نماییم.

با طراحی آنلاین لوگو ظریف گرافیک بازاری که امروز در پیش رو است پا را فراتر از بازار های محلی و کشور ی نهاده و رقبا، تولید کنندگان آنسوی مرز ها را به رقابت می طلبد. از این رو طراحی لوگو محصولات اهواز باید به گونه ای صورت گیرد که در نگاه بین المللی حرفی برای گفتن داشته باشد و هویتی اثربخش برای سازمان محسوب شود. با ما بدون مرز هر انچه را که می خواهید دریافت کنید. مهم نیست در کجای این کره خاکی هستید و چه بُعد مسافتی با ظریف گرافیک دارید، کافی است در شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید و یا با شماره های پشتیبانی تیم طراحی ظریف گرافیک تماس حاصل نمایید.

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288