مجوزها

اصول بارگذاری درست محتوا در وبسایت چیست؟

  • اشتراک گذاری:
10 فروردین 1400 (آخرین بروزرسانی در 17 تیر 1402 ) 2088 0 تولید محتوا
آنچه در این مطلب می خوانید:

راه اندازی سایت از جمله دغدغه های افرادی است که به تازگی وبسایتی را برای کسب و کار یا علاقمندی های خود ایجاد نموده اند و تمایل دارند بارگذاری محتوا را داشته باشند. محتوای وبسایت شامل اطلاعات، تصاویر، ویدئو، بنر و مقالاتی است که باید در سایت بارگذاری شوند. هنگامی که با یک سایت تازه طراحی شده به عنوان مدیر یا ادمین می خواهید کار کنید در ابتدای امر ممکن است وجود مشکلاتی از قبیل عدم آشنایی به چگونگی بارگذاری محتوا، قرار دادن تصاویر، اندازه و حجم استاندارد فایل های آپلودی، چگونگی تولید محتوا، نحوه بارگذاری آن و غیره نا آشنا باشید.

همچنین ممکن است وبسایت مشکلات کد نویسی یا باگ هایی را داشته باشد که شناسایی و رفع آن تخصص افراد خبره و حرفه ای است. اما برای رفع مشکلات، انجام تنظیمات دلخواه و بارگذاری محتوا به چه کسانی باید مراجعه کرد؟
 

آشنایی با مشکلات بارگذاری محتوا در وبسایت ها

مدیریت سایت از جمله تخصص هایی است که نمی توان انتظار داشت همه افراد از عهده آن برآیند. هنگامی که سایت تازه طراحی شده را تحویل می گیرید زمان آن فرا می رسد تا بارگذاری محتوا را انجام دهید. اما در این زمان باید با موارد زیر آشنایی داشته باشید تا بتوانید به خوبی همه بخش های سایت را به راحتی مدیریت کنید:
 

  1. انتخاب هدر و یا تصاویر اسلایدشو در اندازه و ابعاد خاص

  2. آپلود بنر های تبلیغاتی محصولات

  3. بارگذاری تصاویر در گالری عکس و محصولات آماده فروش

  4. تنظیمات نهایی از قبیل اندازه تصاویر، جایگذاری در محل های دلخواه

  5. تولید محتوای سئو شده برای مقالات و ارائه اطلاعات محصولات

  6. بارگذاری محتوا با توجه به اصول سئو

  7. تغییر تم رنگی وب سایت

  8. رفع مشکلات و خطاهای موجود

  9. برطرف نمودن باگ های احتمالی
     

دقت داشته باشید اگر تخصصی در این زمینه ندارید، هرگز به بخش های مختلف ورود نکنید و به تیم های حرفه ای مراجعه کنید که بارگذاری محتوا را مطابق با اصول سئو انجام دهند تا زودتر به نتایج دلخواه برسید.
 

بارگذاری محتوا در وبسایت ها توسط افراد متخصص

 هنگامی که بارگذاری محتوا را به افراد متخصص واگذار می کنید چه کارهایی روی سایت انجام می شود. سایت تازه نفسی که هنوز هیچ اطلاعاتی روی ان قرار نگرفته است قطعا نیاز بررسی دارد تا در ابتدا باگ های آن رفع شود، سپس اقدام به انجام دیگر تغییرات گرفت. ممکن است هنگام آپلود محتوا با مشکلاتی از قبیل عدم نمایش اطلاعات در وبسایت، نمایش بی کیفیت تصاویر، نا آشنایی با بخش های مختلف و چگونگی عملکرد آن ها مواجه باشید. همچنین برخی افراد تمایل دارند:

  • سایت را در تم های رنگی مورد علاقه خود داشته باشند.
  • جایگاه برخی امکانات سایت را تغییر دهند.
  • مشکلاتی که ممکن است سایت را در دراز مدت دچار مشکل کند را رفع شود.

و بسیاری از موارد دیگر که همه کار کد نویسان و سئوکاران است. اما در تیم طراحی سایت ظریف گرافیک قرار است چه تحولاتی در سایت ها انجام شود؟

بارگذاری مقاله در اینترنت

کدنویسان و سئوکاران ما در تیم ظریف گرافیک با آنالیز بخش های مختلف سایت:
 

  1. روانشناسی رنگ مناسب کسب و کار و فعالیت شما توسط طراحان گرافیک خبره

  2. تخصیص بهترین تصاویر در هدر، بنر ها، گالری برای جذب مخاطب و فروش

  3. انجام تنظیمات فوتر و درج اطلاعات مورد نیاز

  4. مشخص نمودن ابعاد و اندازه های استاندارد تصاویر

  5. جایگذاری مناسب اطلاعات روی سایت

  6. رفع مشکلات و باگ گیری وبسایت

  7. اعمال تغییرات برای حذف و اضافه امکانات با کد نویسی های حرفه ای

  8. در صورت نیاز طراحی لوگو تخصصی برای سایت

  9. چند زبانه کردن سایت

  10. تولید محتوای بهینه و بارگذاری محتوا
     

 و بسیاری از خدمات دیگر را ارائه می نماییم. برخی افراد با نحوه بارگذاری محتوا در وبسایت آشنایی دارند اما هنگامی که سایت خام است مشکلاتی وجود خواهند داشت که بهتر است پس از عیب یابی اطلاعات را آپلود کنید. برآنیم تا به مشاغل و کسب و کار ها کمک کنیم تا بتوانند در میان سایر رقبا خوش بدرخشند و فروش بالا و کسب درآمد های چشمگیر را تجربه نمایند.
 

چرا باید تولید محتوا کنیم؟

از جمله بخش های مهم هر وبسایت محتوایی است که در آن قرار می گیرد. بی شک همه وبسایت ها برای آنکه بیشتر دیده شوند نیاز به تولید محتوا دارند که باید مطابق با اصول بارگذاری محتوا نیز اجرا شوند. اصول بارگذاری محتوا شامل سئوی کلمات، تصاویر بهینه، ایجاد لینک های مناسب، انتخاب عناوین پر جستجو و غیره است که سئو کار ان حرفه ای به خوبی با نحوه بارگذاری آن های آشنایی دارند.

اما در ابتدا باید بگوییم چه نیازی به تولید محتوا است و چرا باید از آن استفاده کنیم؟ به دنبال دستور پخت غذا هستید، یا قصد خرید محصولی دارید و حتی به دنبال روش های ساخت ماسک خانگی و غیره هستید در پی آن به سراغ گوگل می روید تا برای رسیدن به پاسخ در آن جستجو کنید. نتایج جستجو ممکن است چندین صفحه باشد، اما کاربران الزاما ترجیح می دهند پاسخ خود را در لینک های اولیه بیابند. وبسایت هایی که در این صفحه می بینید با تولید محتوای بهینه و سئو شده موفق به دریافت جایگاه های برتر شده اند. تولید محتوای یک وبسایت از انواع زیر است:
 

  1. تولید محتوای متنی
  2. تولید محتوای بصری
  3. تولید محتوای ویدئویی
  4. تولید محتوای اسلاید شیر – قابلیت نمایش چند تصویر
  5. تولید محتوای صوتی و پادکست
  6. تولید محتوای آموزشی
  7. تولید محتوای خبری
  8. تولید محتوای هدف دار – برای دنبال کردن یک هدف واحد در سایت قرار می گیرد (بازاریابی – بازدید – معرفی محصول و غیره)
     

آموزش وارد کردن اطلاعات در سایت


همانطور که می بینید تنوع در محتوا بسیار است که نویسندگان، طراحان گرافیک و موشن گرافیک،فیلم سازان و سناریو نویسان و غیره در زمینه های مختلف در حال تولید آن هستند. از این رو مهم نیست وبسایت شما یک سایت خبری، فروشگاهی، تبلیغاتی، مذهبی، فرهنگی باشد، مهم آن است با تولید محتوای سئو شده بتوانید در نتایج صفحه اول گوگل ظاهر شوید.

تولید محتوا می تواند بدون محدودیت برای وبسایت و شبکه های اجتماعی (البته را رعایت اصول تولید و بارگذاری) انجام شود که در پی آن کاربران به خواست خود شما را انتخاب می کنند و ترافیک و میزان بازدید سایت به راحتی افزایش می یابد. اما بعد از تولید محتوا چه اتفاقی قرار است بیفتد؟
 

مزایای تولید محتوای بهینه

همانطور که گفته شد تولید محتوای بهینه سبب می شود ترافیک سایت یا بازدید شبکه اجتماعی افزایش یابد که در پی آن می توانید اهداف سایت را به آسانی اجرا نمایید. اگر هدف از تولید محتوای بهینه انتشار اخبار، فروش یا معرفی محصول، فراخوان و غیره باشد به راحتی می توانید آن را به اطلاع علاقمندان برسانید. در صورتی اصول تولید محتوا را رعایت کرده باشید بسیاری از کاربران آن را با دوستان خود در شبکه های اجتماعی، ایمیل و غیره به اشتراک می گذارند که این مهم شانس بازدید یا فروش بیشتر را افزایش خواهد داد.

بعضی از مدیران سایت ها با استفاده از گوگل ادورز رتبه های برتر را دریافت می کنند که دائمی نیست و پس از مدتی منقضی می شود. لذا تولید محتوای سئو شده این امکان را می دهد تا بتوانید برای مدت زمان نامحدود و بدون صرف هیچگونه هزینه ای رتبه خود را حفظ و حتی ارتقا دهید. گوگل با بررسی پیوسته و همیشگی بازدید ها و رضایت مشتریان از سایت آن را رصد می کند و با توجه به میزان محبوبیت به شما امتیاز می دهد.

در نظر داشته باشید زمانی که وارد کسب و کار آنلاین می شوید نگران دیده نشدن و اشباع بازار نباشید، چرا که با تولید محتوای بهینه به راحتی می توانید در میان رتبه های برتر موتورهای جستجو قرار بگیرید و با به روز نگه داشتن محتوا آن را حفظ نمایید. کاربران به وبسایت هایی اعتماد می کنند که بازدید و رتبه بهتری داشته باشند لذا با خاطری آسوده تنها با داشتن وبسایت برای کسب و کار خود می توانید بصورت جهانی و 24 ساعته فعال باشید.

قوانین بارگذاری محتوا

دردسرهای بارگذاری محتوای متنی و تصویری در وبسایت

تاکنون در مورد مزایای تولید محتوا و اهمیت آن صحبت شد اما با خان هفتم در زمان بارگذاری روبرو خواهید شد. تولید محتوای سئو شده باید مطابق با اصول سئو انجام شود که در آن محتوای روان و خوانا، کاربر پسند، انتخاب عناوین تاپ و پرمخاطب، ارائه اطلاعات مفید و غیره انجام می شود. در زمان بارگذاری یک سئو کار باید:

  1. کیفیت،حجم و نام تصاویر را بهینه نماید.

  2. تگ آلت تصاویر و لینک ها با استفاده از کلمات کلیدی درج شود.

  3. عناوین را در سرنویس های مناسب قرار دهد.

  4. لینک های مناسب و مرتبط را ایجاد کند.

  5. بارگذاری ویدئو ها (آپلود در سایت یا با استفاده از لینک)

  6. کلمات کلیدی و اصلی مقاله مشخص شود.

  7. تگ ها و کلمات کلیدی را جایگذاری کند.

  8. چکیده و نوشته ای برای موتور های جستجو وارد کند.
     

قوانین و اصول بارگذاری محتوا

تمامی موارد فوق باید با دقت و درج توضیحات کامل صورت گیرد. در صورتی که قصد دارید بارگذاری محتوای خود را به سئوکاران بسپارید کلیه موارد فوق در برآورد هزینه نهایی سنجیده خواهد شد.
 

مشکلات رایج سایت ها در بخش بارگذاری محتوای متنی

باتوجه به تجربه ای که ظریف گرافیک در زمینه بارگذاری محتوا دارد اصول سئو در بخش مدیریت برخی سایت ها به خوبی رعایت نشده است. اصول بارگذاری محتوا باید در تمام ابعاد اجرا شود و کمبود هر یک از موارد سبب می شود به نحوی از رقابت با دیگر مشاغل هم رده باز بمانید. در یک وبسایت استاندارد باید موارد زیر برای بارگذاری محتوا وجود داشته باشند:
 

  • فیلد عنوان اصلی

  • انتخاب دسته

  • فیلد خلاصه یا متن کوتاه

  • فیلد متن اصلی

  • فیلد تگ و کلمات کلیدی

  • امکان تخصیص سرنویس عناوین داخلی

  • امکان بارگذاری عکس و ویدئو و تگ آلت

  • امکان درج لینک و تگ آلت

  • قابلیت متمایز کردن کلمات اصلی و وابسته یا مرتبط

  • درج متن مخصوص موتور های جستجو
     

روش های بارگذاری محتوای سئو شده در سایت با ظریف گرافیک

در صورتی که موارد فوق در بارگذاری محتوا رعایت نشود، نمی توانید جایگاه موفقی در نتایج جستجو داشته باشید. توصیه می کنیم اگر بخش مدیریت و بسایت کسب و کارتان با این مشکلات مواجه است حتما در صدد رفع آن برآیید.
 

چرا تولید محتوای خود را به ظریف گرافیک بسپاریم؟

همانطور که گفته شد تولید محتوای سئو شده کمک شایانی را در موفقیت یک برند و فروش آن خواهد داشت. ممکن است تخصص، زمان و تجربه ای در این زمینه نداشته و بخواهید برای صرفه جویی در زمان برونسپاری تولید محتوا داشته باشید. قطعا شایسته ترین انتخاب در چنین موقعیتی برونسپاری تولید محتوا است که در مدت زمان معین و بدون هیچ دردسری نتایج مورد نیاز را به شما خواهد داد. افراد سئوکار با تولید محتوای بهینه و اجرای اصول بارگذاری محتوا بخوبی آشنا هستند و در سریع ترین زمان محتوای مورد نظر را تولید و بارگذاری می نمایند
 

بارگذاری محتوای وبسایت در ظریف گرافیک

جای هیچ نگرانی نخواهد بود اگر بدانید کلیه امورات وبسایت شما به دست افراد متخصص و حرفه ای انجام می شود. وبسایت شما را از صفر تحویل میگیرم و صد می رسانیم. مکشلات را ارزیابی و رفع می نماییم و اطلاعات را مطابق با اصول سئو بارگذاری می نماییم. با این حال:
 

  • سرعت بارگذاری وبسایت افزایش می یابد.

  • قالب سایت جذاب و چشمگیر خواهد شد.

  • دسترسی های آسان برای کابران و مخاطبانتان وبسایت آسان خواهد بود.

  • آپلود محتوای حرفه ای و بهینه شده

  • جذب مخاطب و مشتریان از طریق محتوا بدون کمترین آزمون و خطایی
     

و موارد دیگر کمک خواهند کرد تا حرفه ای عمل کنید و با برترین ها به رقابت بپردازید. در صورت تمایل می توانید با مشاوران ما در تیم طراحی ظریف گرافیک تماس حاصل نمایید تا اطلاعات لازم را دریافت نمایید تا پس از معارفه کامل اقدامات لازم جهت بهبود و ارتقای عملکرد وبسایت صورت گیرد.

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288