مجوزها

طراحی لیبل روغن زیتون دُرفک

  • اشتراک گذاری:
30 شهریور 1400 1765 2

لیبل روغن زیتون باید در مرحله اول رسالت خود را معرفی کرده و با شناساندن مرغوبیت و کیفیت خود به مخاطب، او را به خرید محصول ترغیب نماید.

در طراحی لیبل روغن زیتون دُرفک ما سعی داشتیم در کمال سادگی، بتوانیم با یک جلوه خوب توجه مخاطب هدف را به محصول جلب کنیم. از این رو برای یک معرفی بی مقدمه، پس زمینه طرح، مشکی انتخاب شد تا با فروتنی کامل به عکس زیتون اجازه درخشش بدهد.

ما همچنین قسمت زیادی از طرح لیبل را به عکس زیتون اختصاص دادیم. این عکس نه تنها ذهنیت شخص را به سمت زیتون می‌برد بلکه به لطف برگ های دور آن توانسته ظاهری گیرا و جذاب را به نمایش بگذارد. همچنین رنگ برگ های زیتون طوری تنظیم شده که نه با هم رنگ شدن با زیتون نمایش او را خراب کند و نه با تیرگی بیش از حد، به شکوه خود لطمه بزند.

نام محصول و برند با رنگ سفید بدون فاصله زیادی در بالای عکس ظاهر شده تا بلافاصله پس از دیده شدن عکس به چشم مخاطب بیاید.

الِمان های پایین این طرح نیز در دو نوع بکر  [VIRGIN]و فرابکر  [REFINED](روغن بو داده و بدون بو) ارائه شده که طراحی متفاوتی دارند. علاوه بر محتویات متن طرح، این دو نوع محصول، در دو رنگ سفید و قرمز تعریف شده تا این تفاوت را برای مخاطب خود به وضوح مشخص کند.

بالاترین المان طرح نیز به کیفیت و مرغوبیت روغن زیتون اشاره داشته و همچنین وزن محصول را به صراحت ذکر کرده است. رنگ این المان هم نسبت به نوع روغن تغییر کرده تا نمای بهتری به طرح بدهد.

این لیبل روغن زیتون در دو نوع مختلف و در حجم‌های 250 و 100 میلی لیتر طراحی شده و به بازار عرضه می‌شود.

طراحی-بسته-بندی-روغن-زیتونطراحی_خلاقانه_لیبل_روغن_زیتون_در_ظریف_گرافیکطراحی-لیبل-روغن-زیتون-بکرطراحی-لیبل-زیتون-فرابکرطراحی-لیبل-روغن-زیتون-درفک-در-ظریف-گرافیکolive-oil-packaging-designطراحی_و_عکاسی_روغت_زیتون_در_ظریف_گرافیکcreative-olive-oil-label-design

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288