مجوزها

طراحی لوگو زیتون سرای خضراء

  • اشتراک گذاری:
13 مهر 1400 1094 0

معمولا کار با برندهایی که قدمت و سابقه زیادی دارند نسبت به مجموعه های تازه تاسیس کمی متفاوت است؛ ما باید حواسمان باشد که اصالت و ماندگاری این مجموعه ها؛ نقطه قوت آنهاست و نباید هویتی برای آنها طراحی شود که برند را از مسیر اصلی دور کند.

زیتون سرای خضراء برندی شناخته شده در شهر مشهد می باشد که سالهاست تولید کننده انواع زیتون، روغن های زیتونی و فرآورده های مختلف این محصول پربرکت است. خواسته ما و کارفرما از طراحی مجدد برند این بود که هم نمایانگر قدمت مجموعه باشد و هم بصورت ناملموس اشاره ای به محصول نیز داشته باشد(چرایی ناملموس بودن این است که: در چشم انداز مجموعه وجود محصولات دیگر نیز برنامه ریزی شده بود اما نباید از محصول اصلی آنها چشم پوشی می شد)

از آنجایی که ما در تیم طراحی ظریف گرافیک با مجموعه های با سابقه زیادی همکاری داشتیم پس بخوبی توانستیم خواسته های مشتریمان را درک کنیم( طراحی یک لوگوی مواد غذایی اصیل اما با ترکیبی از رنگ زیتون) همین چند کلمه داخل پرانتز، راه حل مسئله بود.

ما شروع کردیم به طراحی اتودهای مختلف! اتودهایی که بتوانیم با آنها ترکیبی از نمایشِ اصالت و مدرنیته داشته باشیم، انتخاب فونتی شناخته شده و البته قدیمی در تایپ فارسی بسیار هوشمندانه بود، که پس از آن فونت انگلیسی نیز با توجه به فارسی گزینش و انتخاب شد( تایپ هایی اصیل و شناخته شده که خوانایی بالایی هم دارند)

حال ما پس از انتخاب فونت؛ پس زمینه ای منحصر به فرد با ترکیب گردینتی از رنگهای طلایی و سبز بکار بردیم تا بتوانیم نمایشی خاص از محصول به مخاطب ارائه دهیم.

نکته دیگری که برای تکمیل این زیبایی استفاده شد؛ وجود سال تاسیس بدون هیچ توضیح اضافی در زیر لوگو بود که بخوبی می تواند تکمیل کننده مفهوم اصلی لوگو باشد.

طراحی-لوگو-زیتونلوگوی-شرکت-مواد-غذاییلوگوی-زیتون-خضراطراحی لوگو حرفه ایطراحی-لوگو-مواد-غذاییکارت-ویزیت-زیتون-خضراطراحی-لوگوی-زیتون-ظریف-گرافیکهویت-بصری-خضرا

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288