مجوزها

خلاقیت و ایده پردازی چه تاثیرات مثبتی در تبلیغات به همراه دارد

  • اشتراک گذاری:
20 تیر 1397 (آخرین بروزرسانی در 17 تیر 1402 ) 4056 0 هویت بصری
آنچه در این مطلب می خوانید:

تا به حال به این فکر کرده اید که چرا باید خلاق بود و تا این حد امروزه در مورد خلاقیت و ایده پردازی صحبت و هزینه می شود؟ اجازه بدهید تا این سوال را به گونه ای دیگر بیان کنیم. در یک مهمانی یا جمعی که انسان های زیادی در آن حضور دارند بنظر شما کدامیک بیشتر در ذهن بقیه باقی می مانند؟ بنظر من انسان هایی که با بقیه متفاوت باشند بهتر در ذهن بقیه باقی می مانند. افرادی که سبک لباس پوشیدن و یا حتی رفتار متفاوتی با دیگران دارند بیشتر باعث جلب توجه می شوند. البته این تاثیر ممکن است منفی باشد. در اینجا منظور ما ایجاد ذهنیت مثبت در ذهن دیگران می باشد. برای فروش اجناس مختلف در استندهای بزرگ و شلوغ فروشگاه ها نیز چنین است. ما قبلا در مورد نقش خلاقیت در تبلیغات در این سایت صحبت کرده ایم، امروز قصد داریم نمونه های خلاقیت در طراحی بسته بندی، طراحی کارت ویزیت و سایر عناصر تبلیغاتی را نشان دهیم. دیدن این نمونه ها می تواند ذهن شما را خلاق کند. پس با ما باشید.

تبلیغات

 

خلاقیت در کیسه های تبلیغاتی

همه ی ما در حین خرید از طرف فروشنده یک کیسه ی پلاستیکی تبلیغاتی دریافت می کنیم و در بسیاری از مواقع فقط وسایلمان را در آن قرار می دهیم و هیچ توجهی به طرح آنها نداریم. دلیل آن چیست؟ بله، درست حدس زدید. بخاطر اینکه چیز جدیدی در این کیسه ها ندیده اید. اما در ادامه چند نمونه خلاقیت جالب را به شما نشان می دهیم.
 

نمونه 1- تصویر معده خالی روی کیسه ی تبلیغاتی

 

طراحی بسته بندی

 

نمونه 2

طراحی بسته بندی

 

نمونه 3- تبلیغات برای نشان دادن نقش کیسه های پلاستیکی در از بین رفتن پرندگان

 

طراحی بسته بندی

با یک خلاقیت ساده می توان بیشترین مفاهیم را به دیگران القا کرد.
 

خلاقیت در طراحی بسته بندی چای کیسه ای

همه ی ما وقتی در مورد چای کیسه ای صحبت می شود تنها چیزی که به یاد می آوریم کیسه های سفید ساده می باشند، چون از ابتدا فقط همین نمونه از چای کیسه ای را دیده ایم. اما امروزه صنعت طراحی بسته بندی چای کیسه ای تحول زیادی داشته و شاهد خلاقیت های زیبایی در این زمینه می باشیم. البته جای این نوع از خلاقیت ها هنوز در بازار کشورمان خالی است.
 

نمونه 1

طراحی بسته بندی

نمونه 2

طراحی

 

نمونه 3- هر یک از گلبرگ ها یک چای کیسه ای می باشند.

طراحی بسته بندی

نمونه 4

طراحی بسته بندی

نمونه 5

طراحی

 

اینها تعداد اندکی از ایده های جالب برای چای کیسه ای هستند. با اندکی جستجو می توانید نمونه های بیشتر را ببینید و از آنها برای طراحی هایتان ایده بگیرید.
 

خلاقیت در طراحی بسته بندی

در این قسمت تعدادی از بسته بندی های موادغذایی که با خلاقیت جذابیت خاصی به آنها بخشیده شده است را نشان می دهیم.

نمونه 1- بسته بندی ماکارونی

 

طراحی بسته بندی

 

نمونه 2- طراحی بسته بندی ماکارونی

 

طراحی بسته بندی

نمونه 3- بسته بندی آبمیوه

 

طراحی بسته بندی

 

نمونه 4- بسته بندی شکلات

 

تبلیغات

 

نمونه 5- بسته بندی چای کیسه ای

 

طراحی بسته بندی

 

با استفاده ی درست از خلاقیت می توان پیام های تبلیغاتی و فرهنگی را براحتی به دیگران القا کرد. در ادامه چند تبلیغ خلاقانه را مشاهده خواهید کرد. با مشاهده ی هر یک از این موارد کمی فکر کنید و سعی کنید آنها را به گونه ای جذاب تر تغییر دهید.
 

خلاقیت در پوسترهای تبلیغاتی

هر یک از تبلیغات زیر حاوی یک پیام اخلاقی می باشند. ببینید که با چه ظرافت و زیبایی مفاهیم و پیام ها را در دل خود جای داده اند.

 

نمونه 1- تبلیغ نخ دندان

 

تبلیغات

 

نمونه 2- تبلیغ نقش پیاده روی و ورزش در سلامتی کلیه

 

طراحی پوستر

 

نمونه 3- صرفه جویی در مصرف آب

 

طراحی پوستر

 

نمونه 4- کمک به نیازمندان

 

تبلیغات

 

اینها تعداد اندکی از تبلیغات خلاقانه می باشد. کافیست جستجو کنید و نمونه های بیشتری را ببینید. هر اندازه بیشتر ببینید بهتر می توانید ایده و خلاقیت داشته باشید. دیدن و الهام گرفتن بهترین روش برای خلاق شدن می باشد. برای آشنایی با اصول طراحی و تبلیغات با ما باشید. 

 

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288