مجوزها

طراحان گرافیک با این 5 سایت می تونن کار طراحی سفارش بگیرن

  • اشتراک گذاری:
15 اسفند 1396 (آخرین بروزرسانی در 17 تیر 1402 ) 2337 0 هویت بصری
آنچه در این مطلب می خوانید:

طراحی گرافیک از نظر خیلی ها فقط یه هنره و خیلی به بُعد کار و بدست آوردن درآمد در این عرصه توجه نمیشه. البته در اینکه طراحی گرافیک در خیلی از جاها کاربرد داره هیچ شکی نیست، اما تفاوتش با بقیه شغلها در اینه که بدست آوردن فرصت خوب کاری کمی راه سختی پیش رو داره. یه طراح گرافیک نباید منتظر باشه که کار طراحی، مثل طراحی لوگو، طراحی کارت ویزیت و هویت بصری و سایر طراحی ها و عناصر تبلیغاتی، به سمتش بیاد، بلکه خودش باید این فرصت ها رو بدست بیاره. البته بعد از یه مدت کار در این عرصه، کم کم کار به سمتتون میاد. پس نگران نباشین و برای شروع کار از این 5 سایت که در ادامه معرفی می کنیم، استفاده کنین. با ظریف گرافیک همراه باشین.

طراحی گرافیک

 Designhill

Designhill، یه وب سایت هندیه که تونسته خیلی خوب در عرصه ی تبلیغات و طراحی گرافیک راه پیدا کنه و تبدیل به یکی از بهترین وب سایت های طراحی گرافیک شده. یک تیم از کارشناسان و طراحان گرافیک این وب سایت رو مدیریت می کنن و با 5 روش مختلف پروژه های طراحی گرافیک رو در اختیار سایر طراحان در اقصی نقاط دنیا قرار میدن. قبل از هر کاری، طراحان باید برای خودشون در این سایت پروفایل کاربری ایجاد کنن و نمونه کار ارائه بدن. کارشناسان بعد از بررسی نمونه کارهای ارسالی، شما رو به عنوان یکی از اعضای تیم طراحی designhill معرفی میکنن. زمانیکه یه پروژه، از قبیل طراحی لوگو، طراحی کارت ویزیت، طراحی بسته بندی و غیره به این سایت ارسال میشه، نمونه کارهای هر کدوم از طراحان برای مشتری ارسال میشه و مشتری طراح مورد نظر رو انتخاب میکنه. روند پرداخت دستمزد هم براساس قوانین شرکت بوده و با استفاده از PayPal یا Payoneer انجام میشه.

طراحی

Nakuri

 Nakuri یکی از پرطرفدارترین وب سایت های استخدام طراح گرافیک هست که روال سختی برای عضویت در این سایت وجود نداره. کافیه فرم مربوط به اطلاعات و مهارت هاتون رو درست پر کنین و بدون پرداخت هزینه در لیست طراحان گرافیک جویای کار قرار بگیرین.

طراحی لوگو

Krop

krop، یک وب سایت کاملا شناخته شده در صنعت طراحی گرافیک هست که در زمینه ی کاربرد طراحی گرافیک در طراحی وب فعالیت داشته و یکی از شناخته شده ترین سایت ها در آمریکا و کاناداست. برای دریافت پروژه ی طراحی از این سایت دو حالت عضویت پولی و رایگان وجود داره و به خودتون بستگی داره که چقدر بخواین هزینه کنین. لازمه بدونین دستمزد طراحی بصورت ماهانه پرداخت میشه. برای دریافت پروژه های طراحی گرافیک از این سایت دو راه وجود داره، یا میتونین پروفایل Krop Talent ایجاد کنین که کاملا رایگانه یا یه وب سایت سفارشی بسازین و نمونه کارهاتونو در اون ایجاد کنین. برای روش دوم باید هزینه ی کمی رو هر ماه برای میزبانی سایت پرداخت کنین. تیم Krop هر ماه به طور منظم لیستی از سفارش های موجود رو براتون ارسال میکنن.

طراحی بسته بندی

Peopleperhour

Peopleperhour یک پلت فرم کاری بسیار معتبر و شناخته شده است که متقاضیان کار در سراسر دنیا این سایت رو میشناسن. پروژه های طراحی گرافیک این سایت تنوع زیادی دارن و هر نوع طراحی از قبیل طراحی لوگو، طراحی هویت بصری، طراحی کاراکتر  و طراحی وب سایت و سایر انواع طراحی رو شامل میشه. طراحان گرافیک می تونن ساعات کاری خودشون رو برای کاربران ارسال کنند و کاربران الزامات شغلی که مدنظرشون هست رو از طریق ایمیل برای طراحان ارسال می کنند. Peopleperhour، طراح گرافیک رو بر اساس پروفایلش انتخاب میکنه و از از اونا برای پروژه های طراحی گرافیک دعوت میکنه. البته ممکنه قبل  از اعطای کار ازتون نمونه کار بخوان. برای دریافت کار طراحی از این سایت باید یه هزینه ابتدا پرداخت کنین و با تحویل پروژه ی طراحی تون اون پول به حسابتون برگشت داده میشه.

طراحی کارت ویزیت

Fiverr

Fiver هم شبیه به peopleperhour هست و طراح گرافیک میتونه یه کار یا task برای خودش ایجاد کنه و در صفحات شبکه های اجتماعی تبلیغ بشه. برای ایجاد task روی سایت می تونن از طریق پروفایلتون اقدام کنین و خدمات پایه، استاندارد و فوری ایجاد کنین. کاربران بر اساس هر کدوم از خدماتی که مدنظرشون هست با شما تماس میگیرن.

فتوشاپ

سایت هایی که پروژه های طراحی گرافیک در اختیارتون قرار میدن و مواردی که در بالا بهشون اشاره شد، فقط تعداد اندکی از سایت های بسیار شناخته شده در این زمینه هستن. ظریف گرافیک بهتون پیشنهاد میکنه، وقت بزارین و مهارت هاتون در طراحی لوگو، طراحی بسته بندی یا هر نوع طراحی دیگه که دوست دارین رو تقویت کنین و از طریق این سایت ها وارد بازار کار بشین. شک نکنین با تلاش به همه چی دست پیدا می کنین و خیلی زود به جایگاه مطلوبی در طراحی و تبلیغات میرسین

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288