مجوزها

فراخوان طراحی هواپیمای تیم ملی فوتبال ایران

  • اشتراک گذاری:
25 اردیبهشت 1400 (آخرین بروزرسانی در 17 تیر 1402 ) 2017 0 هویت بصری
آنچه در این مطلب می خوانید:

فرق آدمای موفق با بقیه در این هست که یه فرد موفق فرصت ها رو جدی میگیره و نمیزاره براحتی از دست برن. اگه طراح گرافیک هستین و به نوعی در حوزه ی طراحی مشغول به کار هستین، باید بدونین یه فرصت عالی برای مطرح شدن در این زمینه بوجود اومده. فراخوان طراحی گرافیکی بدنه ی هواپیمای تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام جهانی، یکی از بهترین فرصت ها برای مطرح شدن در دنیای طراحی گرافیک هست که نباید راحت از دست بدین. شرح خبر رو در ادامه با ظریف گرافیک بخونین.

طراحی هواپیمای تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2018

فراخوان طراحی هواپیمای تیم ملی ایران در جام جهانی

طی فراخوانی که برای طراحی گرافیکی بدنه ی هواپیمای تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام جهانی مطرح شده، از افرادی که در حوزه ی طراحی گرافیک هستن دعوت به همکاری شده. تمامی طراحان گرافیک و علاقه مندان به حوزه ی طراحی دعوت شده تا در مسابقه ی طراحی بدنه ی هواپیماههای بوئینگ 737 و ایرباس 320 و امبرائر 145 شرکت هواپیمایی آتا شرکت کنند و جوایزی رو دریافت نمایند. لازم به ذکر هست که ایرلاین آتا به عنوان ترانسفر تیم ملی فوتبال ایران از جام جهانی 2018 روسیه تا مسابقات جام ملت های آسیا انتخاب شده.

از جمله مواردی که در طراحی گرافیکی بدنه ی هواپیمای تیم ملی ایران حتما باید رعایت بشه، استفاده از نماد یوزپلنگ ایرانی در طرح هست. طی تصمیمات اتخاذ شده، طراحی بدنه ی هواپیماهای تیم ملی فوتبال ایران با محوریت یوزپلنگ ایرانی خواهد بود. طراحان گرافیک باید این نکته رو مد نظر داشته باشن که طرح هایی که نماد یوزپلنگ ایرانی رو شامل نشن، داوری نخواهند شد.
 

نکات مهم در آثار طراحی گرافیک بدنه ی هواپیمای تیم ملی ایران

  • طراحان گرافیک میتونن آثارشون رو تا تاریخ هفتم اردیبهشت ماه ارسال کنن و 10 سکه ی بهار آزادی به طرح های برتر اهدا خواهد شد.

  • فایل ها در قالب JPG با کیفیت 300dpi باید باشن و فایل اصلی با فرمت cdr و psd به روابط عمومی شرکت هواپیمایی آتا در تهران و تبریز در قالب CD ارسال شود.

  • دفتر تهران: شهرک اکباتان- فاز اول- بلوار شهید نفیسی – پلاک 8

  • کدپستی: 1393713911  تلفن: 4855 021  داخلی 1345

  • دفتر تبریز: خیابان توانیر- چهارراه گلپارک- خیابان نگین پارک- ساختمان آرمین   

  • کدپستی: 5157643461 

  • تلفن: 33283005 041 

  • داخلی 1345

ما در ظریف گرافیک آرزوی برای تیم ملی فوتبال کشورمون آرزوی موفقیت می کنیم و امیدواریم شاهد بهترین طرح روی بدنه ی هواپیمای تیم ملی ایران باشیم.

فراخوان طراحی بدنه هواپیمای تیم ملی فوتبال ایران

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288