مجوزها

موفق ترین و بهترین طراحان چه خصوصیات شخصیتی باید داشته باشند؟

  • اشتراک گذاری:
12 خرداد 1397 (آخرین بروزرسانی در 17 تیر 1402 ) 3604 0 هویت بصری
آنچه در این مطلب می خوانید:

اگر میخواهید طراحی موفق باشید باید در بهترین بودن همواره پیشقدم باشید. همانطور که یک انسان موفق از نظر اخلاقی در بسیاری از موارد از سایر افراد مثبت تر و برجسته تر است، یک طراح خوب نیز باید اخلاق ، استعداد و ذهنیتی فراتر از سایر طراحان داشته باشد. برای آشنایی با ویژگی های شخصیتی یک طراح گرافیک با ظریف گرافیک همراه باشید.

طراحی گرافیک ظریف گرافیک

ویژگی های شخصیتی طراح گرافیک

با وجود اینکه هر طراح خصوصیات خای دارند که او را از هر طراح دیگری مستثنا می‌کند، خصوصیاتی نیز وجود دارند که در هر طراح حرفه‌ای و موفق پیدا می‌شود. در ادامه به برخی از آن‌ها خواهیم پرداخت:

در طراحی اشتیاق و ذوق داشته باشید

برای شروع هر طرحی الگوها، نمونه های اولیه و اتود های اولیه ای ارائه میدهد و در این میان بهترین را برمیگزیند و زمان و خلاقیت کافی را صرف طراحی نهایی میکند.
 

صبور و بردبار و انتقاد پذیر باشید

یک طراح گرافیک باید بسیار سعه صدر داشته باشد. طراحی یکی از کارهایی است که روند کار کمی کندتر از سایر کار ها پیش می رود. ممکن است برای طراحی یک پروژه خاص چندین طرح را پیاده سازی کند و در نهایت یک طرح انتخاب شود. همیشه سلیقه ی شخصی در میان نیست در بسیاری از موارد باید الگوهای خاص و مد نظر مشتری را پیاده سازی کرد. هرچند زمان بر باشد باید با بردباری خواسته مشتری را اجرا نماید.
 

در طراحی قابل اعتماد و امین باشید

یک طرح همیشه طراحی پوستر، تراکت و طراحی کاتالوگ و بروشور نیست. در خیلی از مواقع با افرادی مواجه می شویم که برنامه های تجاری یا راهبردهای مدیریتی و سازمانی دارند. این مدیران به کسی که قابلیت اعتماد را داشته باشد کارشان را واگزار میکنند. پس همواره جانب امانت داری را در الگوهای شخصیتی خود داشته باشید.

طراحی لوگو

روحیه تیمی در طراحی گرافیک

شاید سازمان ها و شرکت های تبلیغاتی را دیده باشید. در این مجموعه ها افراد به صورت گروهی و تیمی مشغول بکار هستند. همواره روحیه شاد و انرژیک کمک میکند تا بتوانید با بقیه بهتر کنار آیید و بتوانید در بسیاری از مواقع با کمک سایر دوستان و همکاران بازخورد بهتری را از کارتان دریافت نمایید. همانطور که در مورد ۲ اشاره کردیم انتقاد پذیری یکی از الگوهای رفتاری روحیه کار تیمی هم می تواند باشد.
 

همواره در طراحی هایتان خلاقیت داشته باشید: ممکن است کپی کردن در ابتدای کار به تجربه و یادگیری شما کمک کند اما اگر تبدیل به یک عادت شود دیگر طرح شما نو و متعلق به شما نیست. از طرفی از لحاظ اخلاقی نمیتواند قابل قبول باشد و سرقت آثار دیگر طراحان کاری ناشایست است.

طراحی پوستر

از نمونه کارهای طراحی تان گالری تهیه کنید

اینکار صرفا جهت جلب رضایت و توجه مشتری و داشتن مجموعه ای از طراحی های خودتان به عنوان رزومه قوی می باشد. در این صورت است که کارفرما و یا مشتری با اطمینان خاطر بیشتری با شما شروع به کار خواهد کرد.
 

فن بیان و زبان بدن قوی داشته باشید

برای ایجاد روابط عمومی عالی باید بدانید در مواقع مختلف چه واکنشی نشان دهید و یا چگونه توجیهی از طراحی خود داشته باشید تا بتوانید مشتری خود را راضی کنید. در بسیار از مواقع مشتری ممکن است آنچه را که خود درست میداند را بخواهد اجرا کنید در صورتی که ممکن است اینکار به طرح اصلی ایده و اصول طراحی خللی وارد کند. باید با مذاکره و صحبت اصولی وی را قانع نمود تا طرح اصول حرفه ای خود را حفظ نماید.

طراحی بسته بندی

تصویر سازی و قدرت تجسم خوبی داشته باشید

زمانیکه یک طراح حرفه ای با مشتری خود صحبت میکند تا از سلایق ،نظرها و آنچه که مد نظر ایشان است اطلاع یابد باید در ابتدای امر تجسمی از طرح اولیه داشته باشد تا در پیاده سازی سریع تر و بهتر موفق باشد که البته نا گفته نماند این امر ممکن نیست مگر با تجربه و طراحی های زیاد. به مرور زمان از نیاز بازار و سلایق افراد که مطلع شوید این الگو کار آسانی خواهد بود.
 

بروز باشید

هر روز باید کنکاش اینترنتی در دنیای پر سروصدای طراحی داشته باشید تا بدانید بهترین الگوها طراحی ها ، نرم افزارها و ابزار ها کدام ها هستند.

همچنین در این زمینه میتوانید با الهام گرفتن از الگوهای موفق مجموعه ظریف گرافیک به رشد و آگاهی تان بیفزایید و نیازهای بازارهای تجاری و تبلیغاتی را بهتر بدانید.

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288