مجوزها

آشنایی کامل با نمایشگاه بین المللی خلاقیت کن در ظریف گرافیک

  • اشتراک گذاری:
31 خرداد 1397 (آخرین بروزرسانی در 17 تیر 1402 ) 1533 0 هویت بصری
آنچه در این مطلب می خوانید:

کن (به فرانسوی Cannes)، نام شهری در جنوب فرانسه است که هم اکنون بخشی از کلان‌شهر نیس به‌شمار می‌رود. شهر کن بیشتر به خاطر جشنواره فیلم کن که یکی از بزرگ‌ترین جشنواره‌های سینمایی در جهان است شهرت جهانی یافته است . همه ما در مورد جشنواره فیلم کن زیاد شنیده ایم و از جوایزی که برای فیلم های برتر اهدا می شود آگاهی داریم. همین طور جشنواره ای بنام جشنواره بین المللی خلاقیت کن هر ساله در ماه ژوئن در شهر کن فرانسه به عنوان بزرگ‌ترین جشنواره‌های تبلیغات دنیا برگزار می‌شود که در آن به آثار برگزیده جوایز ویژه‌ای اهدا می‌شود. با ظریف گرافیک در ادامه مطلب همراه باشید تا با نمایشگاه بین المللی خلاقیت کن بیشتر آشنا شوید

نمایشگاه بین المللی خلاقیت کن

جشنواره بین‌المللی خلاقیت کن با قدمت 40 سال، در ماه ژوئن در شهر کن فرانسه به عنوان بزرگ‌ترین جشنواره‌ی تبلیغات دنیا برگزار می‌شود.
 

در جشنواره بین المللی خلاقیت کن چه گروه و کسب و کارهایی می توانند شرکت کنند؟

در جشنواره بین المللی خلاقیت کن، تمامی حوزه های تبلیغات مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرند.از جمله کسب و کارهایی که نباید نمایشگاه بین المللی خلاقیت را از دست دهند عبارتند از: برندهای فعال در صنعت چاپ و تبلیغات محیطی، رسانه، تولید محتوا، رابط کاربری، تبلیغات رادیویی، طراحی خلاقانه، روابط عمومی، کارگردانی فیلم، اثر بخشی خلاقانه، سرگرمی و محتوای موبایلی. لازم به ذکر است که از دهه ۹۰ میلادی، برنامه‌ها و کارگاه‌های آموزشی و سمینارهایی به این جشنواره اضافه شده است

نمایشگاه خلاقیت کن

چرا باید در جشنواره بین المللی خلاقیت کن شرکت نمود؟

فعالان حوزه ی هنر، تبلیغات، پزشکی و هر برند و کسب و کاری که خلاقیت را چاشنی پیشرفت فعالیت خود کرده اند، برای اثبات برتری آثار خود نسبت به سایر رقبا، در نمایشگاه بین المللی خلاقیت کن شرکت میکنند و تاثیر محصول خود را با نوآوری و جدیدترین روش های تولید افزایش دهند و جایگاه ویژه را از آن خود سازند.

خلاقیت

چه مواردی می تواند در جشنواره بین المللی کن ارائه شود؟

  • الکترونیک، سرگرمی و تکنولوژی

  • سیستم های ارتباطی

  • محصولات آموزشی و بازی و سرگرمی نوزاد و کودکان

  • طراحی رابط کاربری

  • تجهیزات صنعتی و تولیدات حرفه‌ای

  • دیزاین خودرو و صنعت حمل و نقل

  • ارتباط نام تجاری

  • طراحی محصولی جدید و نو که راه‌حل‌هایی برای افزایش کیفیت زندگی ارائه می دهد

  • تعامل و تطبیق فناوری و زندگی روز مره

  • بررسی اثرات محصولات مختلف بر محیط زیست

  • تولیداتی که اثر مثبت بر زندگی روانی ، پزشکی ، اجتماعی و ... دارند

  • انواع محصولات پزشکی

مواردی که در بالا ذکر شد می توانند از جمله معیارهای سنجش برتری یک تولید یا طراحی خلاق بر تولیدات دیگر باشند.
 

نمایشگاه خلاقیت کن

آیا برگزاری جشنواره بین المللی خلاقیت کن محدودیت هایی هم دارد ؟

همانطور که می بینید در جشنواره بین المللی خلاقیت کن هیچ محدودیتی برای طراحی ، ایده پردازی ، عملکرد ، ساخت و اجرا وجود ندارد . از ارائه یک ایده تا خلق یک اثر یا خدمتی انسانی و در جهت رفاه و سلامت بشریت همه و همه مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت. ملاک همواره خلاقیت و نو آوری است که حتما حرفی برای گفتن در این بین خواهد داشت . بنظر شما در عصر ارتباطات و پیشرفت های ثانیه شمار جهانی در این عرصه با چه قابلیت هایی می توان حرفی برای گفتن داشت؟ چه ویژگی های برتر دیگری یک برند می تواند به محصول خود بیافزاید تا برترین باشد؟

وقتی صحبت از خلاقیت میشود، هر آنچه که در دنیای امروز وجود دارد را شامل خواهد شد و به همین خاطر است که نمایشگاه بین المللی خلاقیت کن هیچ محدودیتی را شامل نمیشود. از طراحی سیستم عامل های خلاقانه و نو برای موبایل و تبلت گرفته تا تکنولوژی های مربوط به طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن، رسانه، بازی، شبکه های اجتماعی، کمپین های مختلف، تولید محصولات غذایی، نوشیدنی، نشریات و هر آنچه که به نوعی با زندگی بشر در ارتباط می باشد، همه و همه می توانند در نمایشگاه بین المللی کن شرکت کنند.

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288