مجوزها

معرفی چهارمین نمایشگاه دو سالانه طراحی استانبول 2018

  • اشتراک گذاری:
11 تیر 1397 (آخرین بروزرسانی در 17 تیر 1402 ) 1516 0 هویت بصری
آنچه در این مطلب می خوانید:

همواره سالانه در سطح جهانی بین المللی کارگاه های آموزشی و نمایشگاه هایی در راستای طراحی گرافیک در تمامی حوزه های صنعتی ، شهری ، تبلیغات و ... برگزار می گردد . از جمله موارد مهم همانطور که در چند مقاله قبل بطور مفصل در مورد آن توضیح داده ایم به جشنواره بین المللی خلاقیت کن می توان اشاره کرد . مجموعه ظریف گرافیک در این مقاله قصد دارد شرحی از دو سالانه طراحی استانبول در اختیارتان قرار دهد تا بیشتر با این رویداد آشنا شوید

دو سالانه طراحی استانبول 2018 

دو سالانه طراحی استانبول 2018 و ایده های خلاقنه در زمینه های مختلف

دو سالانه طراحی استانبول 2018 در تاریخ 22 سپتامبر تا 4 نوامبر (31 شهریور الی 13 آبان 1397) در استانبول ترکیه برگزار خواهد شد . طی این دو سالانه فرصت هایی برای تمام صنایع خلاقانه در زمینه های مهم از قبیل طراحی های داخلی ، طراحی صنعتی ، طراحی های شهری ، طراحی گرافیک و طراحی فشن و رسانه های جدید و هرآنچه که زیر مجموعه موارد فوق الذکر باشد، ایجاد خواهد شد . از جمله اهداف مهم دو سالانه طراحی استانبول می توان به شناخت بهتر و بیشتر محصولات ، ایده ها و موضوعات خلاقانه در همه زمینه های مرتبط و خلق ارتباطات تعاملی با جامعه اشاره کرد . هدف اولیه از ایجاد دو سالانه طراحی استانبول، افزایش و آگاهی و معرفی موضوع طراحی، ایجاد فضایی برای پشتیبانی از گسترش طراحی و سیاست نوآورانه و حمایت از خلق و ایجاد بایگانی طراحی هایی در سطح بین المللی و ملی است . در واقع دو سالانه طراحی در پی نمایش گذاشتن قوه خلاقیت ذاتی در این زمینه بوده تا از عهده مشکلات عمده طراحی جهانی برآید .

این رویداد مهم و رویداد های مشابه که در سطوح ملی و بین المللی برگزار می شود باعث تقویت ، رشد و شکوفایی صنعت طراحی، مخصوصا طراحی گرافیک خواهد شد . تا از ایده های نو و خلاقانه بتوان در هر زمینه ای استفاده نمود . این امر مایه خوشحالی است که ترقی طراحی گرافیک خلاقانه را با ایده ها و نظرات افراد مختلف در سطوح مختلف به اشتراک گذاشت و روند طراحی را بهبود بخشید.

چهارمین نمایشگاه دو سالانه طراحی استانبول 2018

اهداف چهارمین دو سالانه طراحی استانبول

از آنجایی که کشور ترکیه در زمینه های اقتصادی ، فرهنگی و سیاسی بعنوان یک مرکز رو به رشد است اهمیت خلاقیت و طراحی را مورد توجه قرار داده و آنها را در کلان شهر استانبول که شامل چند فرهنگ است، به کار برده است.  در نتیجه می توان گفت : یکی از اهداف اولیه دو سالانه طراحی استانبول تجلیل این پتانسیل و اشتراک گذاری آن در سطح بین المللی است با این رویکرد که استراتژی های مختلف و موضوعات متفاوت طراحی استانبول ، فرهنگ جهانی طراحی را غنی خواهد کرد. علاوه بر این می توان گفت اهداف چهارمین دوسالانه ی طراحی استانبول شامل موارد زیر می باشد:

* گسترش ارتباطات فعالان حوزه های مختلف طراحی، از جمله طراحی گرافیک

* آشنایی با آخرین تکنولوژی و فن آوری در زمینه های مختلف طراحی

* آشنایی با ایده های برتر در هر یک از شاخه های طراحی، مانند طراحی گرافیک و طراحی دکوراسیون داخلی

دو سالانه طراحی استانبول 2018

دوره قبل دو سالانه طراحی استانبول چگونه بوده است؟

دومین دو سالانه طراحی استانبول که توسط بنیاد فرهنگ و هنر استانبول برگزار شد با نام آینده همانی که قرار بود باشد ، نیست نامیده شد. سرپرستی دو سالانه طراحی استانبول در سالهای قبل به عهده زو راین بود که در تاریخ 14 دسامبر 2014 روز یک شنبه پایان یافت. این رویداد مهم از اوایل نوامبر شروع و تا 6 هفته  به صورت رایگان برگزار گردید . لازمه به ذکر است که این دوره از دو سالانه طراحی استانبول، بیش از 100.000 بازدید کننده داشت و محل برگزاری آن، دبستان گالاتا گریک Galata Greek در منطقه ی Antrepo 7 که یکی از مناطق شناخته شده ی شهر به شمار می آید، بود.

نمایشگاه دوسالانه طراحی استانبول

سایر رویدادهای مهم در نمایشگاه دو سالانه طراحی استانبول

در دوره های قبل این دوسالانه، کار گاه های آموزشی برای کودکان و جوانان به نام طراحی EKO  هر روز توسط آموزش و پرورش رسمی کودکان استانبول اجرا شد. برنامه ها محتوای مختلف و متفاوتی برای رده های سنی مختلف داشت و در روزهای هفته آماده پذیرش دانش آموزان در آخر هفته ها پذیرای کودکان و نوجوانان و والدینشان بوده است . حدود3.500 دانش آموز و 56 مدرسه از کارگاه های آموزشی دو سالانه طراحی استانبول بازدید نموده اند.

برای دست یافتن به بهترین ها در هر کسب و کار و حرفه، از جمله طراحی گرافیک، بدون شک شرکت کردن در نمایشگاه های بین المللی یکی از بهترین فرصت هاست. اگر شما هم در زمینه ی طراحی گرافیک فعالیت دارید و در نمایشگاه یا رویداد مهمی مانند دو سالانه طراحی استانبول شرکت کرده اید،  ما در ظریف گرافیک، خوشحال میشویم نظراتتان را از بخش تماس با ما ارسال کنید.

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288