مجوزها

چطور طراحی بسته بندی محصولاتمان را بروزرسانی کنیم؟

  • اشتراک گذاری:
17 فروردین 1398 (آخرین بروزرسانی در 17 تیر 1402 ) 1532 0 طراحی بسته بندی
آنچه در این مطلب می خوانید:

طراحی بسته بندی یکی از مهم ترین عناصر در برندینگ بوده که تاثیر مستقیم بر فروش محصولات دارد. مانند هر نوع طراحی دیگر، طراحی بسته بندی نیز قدیمی شده و با مرور زمان با سلایق و خواسته های اکثر افراد تناسب نخواهد داشت و نیاز به طراحی مجدد بسته بندی محصولات به راحتی احساس می گردد. به همان اندازه که نیاز است تا به نکات مهم در طراحی بسته بندی توجه شود، در بروز رسانی و طراحی مجدد بسته بندی محصولات مختلف باید اصول و نکات مهمی در نظر گرفته شوند که در ادامه معرفی خواهیم نمود. با ظریف گرافیک همراه باشید.

طراحی بسته بندی ظریف گرافیک

تجارت و کسب و کار در دنیای امروز تفاوت زیادی با گذشته دارد و در جریان بودن و تازگی یکی از اصول مهم در دست یافتن به موفقیت در هر کسب و کاری می باشد. امروزه مخاطب و مشتری به دنبال برندهایی می باشد که کاملا بروز و مطابق با خواسته های جامعه باشد. به عبارت دیگر می توان گفت، هر اندازه هم طراحی بسته بندی حرفه ای و خلاقانه انجام دهید، در نهایت با مرور زمان باید تصمیم به طراحی مجدد آن بگیرید، چون مانند هر نوع طراحی دیگر تازگی خود را از دست میدهد. همان طور که قبلا برای نکات مهم در طراحی مجدد لوگو اشاره کردیم، در طراحی مجدد بسته بندی نیز باید بر اساس اصول خاصی پیش رفت، در غیر این صورت طراحی بسته بندی تان شما را به سمت موفقیت و جذب مخاطب نخواهد برد. از جمله موارد مهم در طراحی بسته بندی مجدد و بروزرسانی آن می توان به موارد زیر اشاره نمود:
 

وضوح اطلاعات در طراحی بسته بندی

اطلاعات در مورد محصول باید به گونه ای کاملا واضح در طراحی بسته بندی قرار داده شود و با یه نگاه ساده کاملا مخاطب متوجه نوع و ویژگی های محصول شود. انتظار نداشته باشید که با یک طراحی بسته بندی زیبا و شکیل و بدون توجه به درج اطلاعات ضروری به صورت مناسب، بتوانید مخاطب را به سمت قفسه های فروشگاه جذب کنید. این نکته زمانی بیشتر اهمیت پیدا میکند که طراحی بسته بندی مجدد انجام شده باشد و برندی بخواهد محصولات قبلی را با چهره ای جدید معرفی نماید.

طراحی بسته بندی

خلاقیت در طراحی بسته بندی

زمانیکه تصمیم به طراحی بسته بندی مجدد می گیرید، مسلما قصد دارید طرحی بهتر و به یاد ماندنی تر از طرح های قبل ارائه دهید، در نتیجه باید طراحی بسته بندی را کاملا خلاقانه انجام دهید. خلاقیت و منحصر به فرد بودن همیشه از جایگاه ویژه ای در طراحی برخورد بوده و تنها به طراحی بسته بندی ختم نمی شود. همیشه متفاوت ها در ذهن مخاطب راحت تر ثبت می شود، البته وقتی صحبت از متفاوت بودن میشود، منظور تلفیق زیبایی و خلاقیت است و همین باعث جذب مشتری به سمت محصول و کالای شما میشود.

طراحی بسته بندی خلاقانه

توجه به قابلیت استفاده در طراحی بسته بندی

اگر تا بحال در طراحی بسته بندی محصولاتتان به قابلیت استفاده ی آن توجه نداشته اید و آنرا جدی نگرفته اید، باید در طراحی بسته بندی مجدد حتما این ویژگی را در طراحی تان حفظ کنید. نوع طراحی بسته بندی باید به گونه ای باشد که براحتی بتوانید از محصول و کالا استفاده کنید و یا در قرار دادن آن در جایگاه های ویژه ی محصول با مشکل خاصی مواجه نشوید.

طراحی بسته بندی حرفه ای

حفظ سادگی در طراحی بسته بندی

درست است که هنوز افرادی هستند که بدنبال طراحی بسته بندی شلوغ و پیچیده می باشند، اما این نوع طراحی بسته بندی خیلی زود مشتریان را خسته میکند. به همین خاطر است که در طراحی بسته بندی دنیای امروز، همه چیز رو به سادگی میرود و همان طور که قبلا اشاره کردیم، نقش طراحی بسته بندی مینیمال در تبلیغات و برندینگ بسیار زیاد و قابل توجه می باشد.

طراحی بسته بندی حرفه ای ظریف گرافیک

صداقت با مخاطب در طراحی بسته بندی

تفاوتی ندارد طراحی بسته بندی را برای اولین بار انجام داده باشید و یا در حال برنامه ریزی برای طراحی بسته بندی مجدد باشید، در هر صورت باید با مخاطب صادق باشید. درج اطلاعات درست و معرفی محصول باید کاملا صادقانه باشد و با طراحی بسته بندی سعی در فریب دادن مخاطب نداشته باشید.
 

سازگاری با محیط زیست در طراحی بسته بندی

شاید تا چند سال قبل که بخاطر بی توجهی در اکثر کارها به محیط زیست صدمات بدی وارد شد، سازگاری با محیط زیست در طراحی بسته بندی اهمیت نداشت، اما امروز که مساله ی حفظ محیط زیست جدی شده است، در طراحی بسته بندی باید به سازگاری با محیط زیست توجه داشت.

طراحی بسته بندی خلاقانه ظریف گرافیک

طراحی بسته بندی توسط تیم متخصص

طراحی بسته بندی یکی از مهم ترین کارهایی می باشد که در برندینگ و تبلیغات باید به آن توجه ویژه داشت، اما طراحی بسته بندی مجدد و بروزرسانی آن اهمیت بیشتری دارد و گاهی با کمترین بی توجهی می تواند لطمه ی جبران ناپذیری به محبوبیت و میزان فروش یک برند وارد کند. در نتیجه باید طراحی بسته بندی را به گروه متخصص و با تجربه سپرد. تیم طراحی بسته بندی ظریف گرافیک با سالها تجربه می تواند یکی از گزینه های مناسب برای طراحی بسته بندی باشد. مشاهده ی نمونه کارهای طراحی بسته بندی ظریف گرافیک را به شما توصیه می کنیم.

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288