مجوزها

بهترین ابزارهای طراحی گرافیک در سال 2021

  • اشتراک گذاری:
31 فروردین 1400 (آخرین بروزرسانی در 17 تیر 1402 ) 3157 0 هویت بصری
آنچه در این مطلب می خوانید:

دنیای طراحی گرافیک با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن ابزار و وسایل مدرن دچار تغییر و تحول زیادی شده است. داشتن ذهن خلاق در محیطی با ابزارهای ایده آل و پیشرفته بدون شک شرایط بهتری را برای موفقیت در طراحی گرافیک فراهم خواهد کرد. در این مطلب قصد داریم نگاهی به تازه های دنیای گرافیک در سال 2019 داشته باشیم. با ما همراه باشید.

طراحی گرافیک ظریف گرافیک

مایکروسافت سرفیس استودیو

در چند سال اخیر اغلب طراحان گرافیک به سمت مک بوک رفتند، اما مایکروسافت با تلفیق تبلت و لپ تاپ در سرفیس (surface) توانست افراد زیادی را به استفاده از این ابزار ترغیب کند. یکی از خوبی های سرفیس مایکروسافت این است که در حین طراحی گرافیک و بر حسب شرایط مختلف می توانید آن را تبدیل به تبلت یا PC کنید. طفحه نمایش لمسی آن می تواند طراحی را ساده و سریع کند.

طراحی گرافیک

تبلت Wacom

طراحی گرافیک در تمام دنیا با کاغذ و قلم همراه بوده و هست و هنوز هم افراد زیادی هستند که ترجیح می دهند اتودهای طراحی را روی کاغذ بکشند. اگر شما هم از این دسته افراد هستید، بهتر است تبلت wacom را از دست ندهید. این ابزار شامل یک قلم درست شبیه به مداد می باشد که فرآیند طراحی را بسیار طبیعی و راحت می کند.

طراحی گرافیک حرفه ای

تلفن هوشمند high end

طراح گرافیک ذهن خلاق و دید هنرمندانه ای دارد و در نتیجه، در هر لحظه و هر مکان ممکن است ایده ای نو به ذهنش خطور کند و بخواهد آن را با برنامه های مختلف ایجاد کند. با داشتن تلفن هوشمند high end یک طراح گافیک می تواند براحتی با برنامه های مختلف طراحی کند و آن را از طریق گزینه ی mailing به کامپیوتر یا لپ تاپ ارسال کند

طراحی گرافیک خلاقانه

طراحی لوگو با kuler

یکی از اصول مهم در طراحی لوگو داشتن طرح خلاقانه و منحصر به فرد می باشد که می تواند با کنار هم قرار دادن رنگ و سایه های جذاب و جدید، دست یافتن به موفقیت در این زمینه را راحت تر کند. kuler یک ابزار توسعه یافته توسط ادوبی می باشد که سایه و ترکیب های رنگی جذابی را ایجاد و کدهای hex و RGB را ارائه می دهد.

طراحی لوگو

اپلیکیشن Behance 

با توجه به دنیای پر از رقابت امروز در طراحی گرافیک، اغلب افراد فعال در این حوزه معتقدند که یک طراح باید بتواند کارهای خود را بر روی سیستم عامل و پلت فرم های مختلف نمایش دهد. ادوبی behance یکی از برنامه های بسیار کاربردی برای طراحی گرافیک می باشد که این امکان را فراهم میکند تا یک طراح کارهای خود را در گالری های هنری مجازی نمایش دهد. یکی از خوبی های این برنامه ایجاد شبکه ای از طراحان مختلف برای به اشتراک گذاشتن نظر و کارها می باشد.

طراحی لوگو خلاقانه

Assembly

طراحی لوگو یا سایر طراحی های گرافیکی تا حد زیادی با طراحی برداری گره خورده است و اغلب طراحان استفاده از وکتور را بخش مهمی از کار خود می دانند. طراحی وکتور یا برداری در محصولات ادوبی با ایلستریتور انجام میشود، اما اگر از طرفداران محصولات اپل می باشد، لازم است بدانید که با برنامه ی assembly می توانید طراحی برداری را با بیش از 180 طرح اولیه انجام دهید.

طراحی لوگو ظریف گرافیک

سیستم تطبیق Pantone

اگر اصول بسته بندی در طراحی گرافیک را بدانید، قطعا اطلاع دارید که رنگ هایی که در مانیتور نمایش داده می شوند با خروجی دستگاه های پرینت تفاوت زیادی دارد. در نتیجه، بسیاری از افراد تازه کار و حتی حرفه ای نیز بعد از مشاهده ی خروجی کار متعجب خواهند شد. به همین خاطر اگر از سیستم تطبیق پانتون استفاده نمایید، براحتی می توانید خروجی واقعی کار را با رنگ های طبیعی مشاهده نمایید. استفاده از این ابزار نه تنها برای ارسال طرح به چاپگر مفید می باشد، بلکه در نمایش طرح به مشتری نیز می تواند موثر باشد.

ابزار های گرافیکی

Sketchbook Pro

یکی دیگر از ابزارهایی که به شما کمک می کند تا در هر لحظه و هر مکان ایده هایتان را اجرا کنید، Sketchbook Pro می باشد. این اپلیکیشن طیف گسترده ای از قلم و براش را ارائه می دهد تا بتوانید راحت تر ایده هایتان را طراحی کنید.

داشتن ابزارهای پیشرفته و کاربردی بدون شک کمک زیادی به ایجاد طرح های زیبا و منحصر به فرد خواهند کرد، اما ما در تیم طراحی گرافیک ظریف گرافیک معتقدیم که داشتن ذهن خلاق و دانش و تجربه رمز اول موفقیت و داشتن ابزارهای بروز راه را برای رسیدن به موفقیت آسان تر خواهد کرد.

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288