مجوزها

تولید محتوای ارزان و با بهترین کیفیت

  • اشتراک گذاری:
11 فروردین 1400 (آخرین بروزرسانی در 17 تیر 1402 ) 1361 0 تولید محتوا
آنچه در این مطلب می خوانید:

تولید محتوای ارزان می تواند با تعیین استراتژی های سازمان همخوانی داشته باشد؟

هر کسب و کاری برای شروع فعالیت های خود باید استراتژی هایی را تعیین کند تا با توجه به آن ها گام بردارد و قدم به قدم تا رسیدن به اهداف سازمان آن ها را عملی کند. قبل از تولید محتوای ارزان در نظر گرفتن استراتژی های سازمانی در زمینه ی تولید محتوا بسیار مهم هستند. در این صورت تولید محتوای با کیفیت، همسو با استراتژی های سازمانی و مطابق با خواسته ی مشتریان بازار هدف، در راس فعالیت های وبسایت کاری شما خواهند بود.

تولید محتوای خلاقانه ارزان

تولید محتوا در کم ترین زمان

توافق برای زمان تحویل محتوا با توجه به موضوع مورد نظر، نوع کسب و کار و بازارهای رقابتی صورت می گیرد. سریع ترین زمان در واقع زمان ایده آلی است که یک محتوا نویس به مشتریان اعلان می کند تا هماهنگی های لازم انجام شود. در این زمان یک محتوا نویس باید، کلمات کلیدی، سطح کیفی فعالیت رقبا و میزان تقاضای هدف در بازار را به دقت بررسی نماید. با این حال، تحقیق در مورد این موضوعات مستلزم زمان واقع بینانه ای است تا منجر به تولید محتوای با کیفیت شود که قطعا در کمترین زمان امکان پذیر نخواهد بود.

تولید محتوای ارزان با اصول سئو

تولید محتوای ارزان بر اساس اصول سئو

تولید محتوای ارزان که در کمترین زمان به شما تحویل داده می شود باید خلاقیت در سبک نگارش، نوشتار، جمله بندی های خاص و عناوین جذاب در آن رعایت دشه باشد. با خواندن پاراگراف اول متوجه خواهید شد متن خسته کننده است یا جذاب و در ادامه به بررسی نکات زیر بپردازید.

  • آیا پاراگراف اول به اندازه ی کافی ارزشمند است که مخاطب را به خواندن ادامه مطلب تشویق کند؟

  • اگر در موضوع مورد نظر بررسی و جستجوهای لازم را انجام داده باشید، دقت نمایید آیا محتوایی که در کمترین زمان ارائه شده است حرف جدیدی نسبت به سایرین برای گفتن دارد، کپی برداری نشده است؟

  • روش خاصی در این محتوا ذکر شده که مقاله ای تا به حال به آن اشاره نکرده است؟

  • تکنیک های عناوین و متا تگ ها در آن رعایت شده است؟

  • نقطه، ویرگول، علامت های نگارشی و غیره درست و بجا بکار برده شده اند، تا خواننده دچار سردرگمی نشود؟

  • از کلمات کلیدی به درستی با چگالی مناسب استفاده شده است؟

  • کلمات کلیدی به طور خسته کننده ای در متن وجود دارند یا خیر؟
     

تولید محتوای ارزان با توجه به نیاز روز بازار هدف

تولید محتوا اصولا مبنی بر اتفاقات روز جهان که وابسته به هر حوزه ی کاری هستند صورت می گیرد. محتوا نویسان افراد فعال، اهل مطالعه و به روزی هستند که دائما اخبار حوزه های مختلف را دنبال می کنند تا در تولید محتوای خود بهترین ها را به مخاطب ارائه دهند. عموما تولید محتوای ارزان با استفاده از اطلاعات قدیمی، بدون اخبار جدید و ایده های نو، مقاله برای کاربر شبیه به وبسیات های دیگر خواهد بود که منجر به ترک صفحه از جانب کاربر می گردد. استفاده از تکنیک های خلاقانه در تولید محتوا، جذب کاربر و حتی نوشتن مطالب قدیمی با بیانی متفاوت تر، همه نیازمند صرف زمان کافی برای تولید محتوای قدرتمند است. متفاوت نوشتن همیشه برای مخاطبان جذابیت های خاص خود را داشته است. نوشته ای که شبیه هیچکدام نیست و ذوق خاصی برای خواندن پاراگراف های بعدی ایجاد می کند، هنر یک محتوا نویس حرفه ای است که خوب می داند چطور به موضوعات زمخت و تکراری هم جانی تازه ببخشد و با بیانی رساتر آن را مطرح کند تا کاربر پسند باشد. تولید محتوای ارزان برای افراد غیر حرفه ای و مبتدی امری طبیعی است و هرگز محتوا نویسان حرفه ای این کار را نخواهند کرد.

تولید محتوای ارزان در سریع ترین زمان

تولید محتوای ارزان بر اساس موضوع اصلی مقاله

محتوایی که تولید می شود باید با موضوع مورد نظر همخوانی داشته باشد. دقت کنید در تولید محتوای ارزان از حاشیه پردازی و پرداختن به جزئیات ریزی که ربطی به موضوع ندارد استفاده نشده باشد تا صرفا تعداد کلمات محتوا را افزایش داده شود. اگر محتوای تولیدی 3000 کلمه باشد اما مورد توجه کاربران قرار نگیرد، گوگل نیز به موضع اهمیت نمی دهد و ممکن است دچار تنزل رتبه در جستجو شوید. حداقل کلمات برای هر محتوا 800 است و بیشتر از آن تا 3000 کلمه به ارزشمندی آن افزوده می شود. اما این شرط در صورتی برقرار است که محتوا اصولی نوشته شده باشد، سئوی کلمات و نوشتار در آن رعایت شده باشد و از همه مهمتر مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفته باشد. نباید ملاک در تولید محتوای ارزان صرفا نوشتن مجموعه ای از کلمات باشد، چرا که هدف تولید محتوا جذب مخاطب و تبدیل آن به مشتریان بالقوه است. دقت داشته باشید ملاک در تولید محتوا همواره بر پایه کیفیت است نه کمیت، اگر کیفیت در سطح عالی باشد با 800 کلمه هم می توان مورد تایید گوگل قرار گرفت و رتبه سایت را افزایش داد. در جستجوی تولید محتوای ارزان اگر هدف صرفا کمیت محتوا بدون در نظر گرفتن کیفیت باشد، متاسفانه برای کسب و کارتان خبرهای خوبی در راه نخواهد بود.

تولید محتوای حرفه ای در مشهد

تفاوت هزینه‌ی تولید محتوای ارزان و محتوای باکیفیت

هنگامی که یک محتوا نویس زمان کافی را با توجه به اصولی که در بالا به آن اشاره شد صرف کند، آیا بنظر منطقی است که به تولید محتوای ارزان بپردازد؟ پیشنهاد قیمت های کم از طرف بسیاری از محتوا نویسان بسیار وسوسه انگیز خواهد بود. اگر ملاک در تولید محتوا تنها سطح قیمت ها باشد، در این صورت هیچ هزینه ای برای کیفیت محتوا پرداخت نخواهد شد که نتیجه ی آن فقط صرف سرمایه ی بدون حاصل است. در تولید محتوای ارزان صرفا پول خود را برای مجموعه ای از کلمات صرف می کنید که آن ها را قالب مقاله در وبسایت خود قرار می دهید، با این تفکر که حتما انتخاب درستی داشته اید.
 

سفارش تولید محتوای ارزان و با کیفیت

برای تولید محتوای ارزان و با کیفیت، جهت انتخاب بهترین تیم تولید محتوا بهتر است با تعداد کم محتوا با شرکت مورد نظر شروع به همکاری نمایید و خروجی را از دو جهت بررسی نمایید:

  1. آیا محتوایی که برای کسب و کار من تولید شده نکات نگارشی و اصول سئو به درستی در آن رعایت شده است؟
  2. تولید محتوای ارزان، جذابیت و خلاقیت در نوشتار را رعایت نموده است تا مورد توجه کاربران قرار گیرد؟

در صورتی که به دو سوال بالا جواب مثبت داده اید، می توانید با خیالی آسوده سفارشات بیشتر خود را به این شرکت ها بسپارید.

تولید محتوای ارزان

تولید محتوای حرفه ای کسب و کار خود را به چه شرکت هایی بسپارید؟

شرکتی که در سرچ گوگل موفق است، رزومه ی قوی را به عنوان پشتوانه ی خود دارد و محتوای با کیفیت در مناسب ترین زمان به شما ارائه می دهد بهترین گزینه خواهد بود. قطعا در این شرکت ها نباید به دنبال گزینه ای به نام تولید محتوای ارزان باشید چرا که تیم های حرفه ای همواره به صورت تخصصی عمل می نمایند و محتوای تخصصی را ارزان نمی توان به دست آورد. این سازمان ها بر این اعتقاد اند که؛ یک محتوا نویس متعهد هنگام تولید محتوا، تنبلی را به خود را نمی دهد و برای موضوعات تکراری نیز هربار مطلبی نو با خلاقیت می نویسد، از کپی برداری خودداری می نماید و ارائه بهترین مقالات از جمله افتخارات وی محسوب می شود. با وجود چنین افرادی در یک سازمان، اعتبار و امتیاز بالایی از جانب مشتریان دریافت می نمایند که موجب استقبال کاربران واقع خواهند شد. ما در تیم تولید محتوای ظریف گرافیک مفتخر به همکاری با افراد مجرب و کارآزموده ای هستیم که سال ها تجربه ی درخشانی در زمینه تولید محتوای متنی، ویدئویی، صوتی و غیره داشته اند. هدف از تولید محتوا در ظریف گرافیک ارتقاء سطح کیفی و رشد کسب و کارها است که در بازار داغ رقابتی به بیشترین درآمد برسند و همواره در سرچ صفحه ی اول گوگل قرار گیرند.

 

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288