مجوزها

طراحی متفاوت بسته بندی محصولات بهداشتی در ظریف گرافیک

  • اشتراک گذاری:
6 تیر 1398 (آخرین بروزرسانی در 18 آذر 1402 ) 1651 0 طراحی بسته بندی
آنچه در این مطلب می خوانید:

زمانی که MAAVA برای طراحی بسته بندی محصولات روغن شتر مرغ، از ما خواست تا بهترین طرح خودمان را ارائه دهیم، تمام تلاش خود را بکار بستیم تا با در نظر گرفتن جزئیات و ظرافت، شکیل ترین بسته بندی را طراحی کنیم که خوشبختانه خروجی خوبی هم داشت و باعث شد تا طراحی بسته بندی صابون MAAVA را هم به ما بسپارند.

 تجربه ی موفق ظریف گرافیک در طراحی بسته بندی زعفران نیز، ما را تشویق کرد تا از این سبک برای طراحی بسته بندی صابون زعفرانی شتر مرغ MAAVA  ، الهام بگیریم تا طراحی متفاوت تری را نسبت به سایر محصولاتشان ارائه دهیم.

در طراحی بسته بندی صابون MAAVA ، چهره ی متفاوتی از یک شتر مرغ را به گونه ای جذاب و دوست داشتنی طراحی کردیم که با نگاهی قابل اعتماد، برند صابون را تبلیغ می کند و نشان دهنده این امر می باشد که صابون از محصولات شتر مرغ است. در این بسته بندی، نام صابون را با دو زبان انگلیسی و عربی در دو  طرف بسته بندی قرار دادیم که هر کدام با فونت و سایز مختلف به گونه ای طراحی شدند که در عین ظرافت با اولین نگاه در ذهن ماندگار شوند و جذابیت کار را بالا ببرند. استفاده از دو زبان زنده دنیا، به این دلیل بود که صابون MAAVA در خاورمیانه و فراتر از آن، با مصرف کننده ارتباط برقرار کند. بکاربردن نیم رخ یک زن، نمایش آشکار لطافت و زیبایی می باشد که در کنار چند حباب شفاف، به خوبی جلوه ی بصری اهداف صابون MAAVA را می رساند.

ظریف گرافیک بر آنست تا با بروزرسانی ایده ها و طراحی بسته بندی های جدید و مفهومی، قدمی محکم در راستای بهبود طراحی حرفه ای بسته بندی در ایران بردارد.  

طراحی بسته بندی صابونطراحی بسته بندی حرفه ای محصولات بهداشتیطراحی بسته بندی صابون زعفرانی

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288