مجوزها

طراحی لوگو آجیل و خشکبار در تهران

  • اشتراک گذاری:
24 شهریور 1400 (آخرین بروزرسانی در 18 آذر 1402 ) 4238 0 طراحی لوگو
آنچه در این مطلب می خوانید:

 آیا می دانید طراحی لوگو آجیل و خشکبار چقدر می تواند در فروش محصول مؤثر باشد؟ آیا تاکنون فکر کرده اید با طراحی لوگو چقدر می توانید در معرفی آجیل و خشکبار خود موفق عمل کنید؟ بسیاری از فروشندگان موفق همواره در پی برند سازی و معرفی مستمر خود به بازارهای جهانی هستند این مهم را با طراحی لوگو به راحتی می توان انجام داد. از این رو طراحی لوگو آجیل و خشکبار اهمیت ویژه ای پیدا می کند که ظریف گرافیک در این مقاله به طور کامل به ضروریات و علت طراحی لوگو در این حیطه خواهد پرداخت.
 

اهمیت طراحی لوگو آجیل و خشکبار در تهران

آجیل و خشکبار از جمله محصولات و سوغاتی های مهم شهر تهران است که خریداران عمده و خرده دارد. بسیاری از افراد، خشکبار تهران را در سفر به تهران به عنوان سوغاتی برای عزیزان خود خریداری می کنند. همچنین این خشکبار محصولی مناسب برای صادرات به دیگر کشور ها می باشد که بسیار هم بازار داغی دارد. بر همین اساس بازار هدف در طراحی لوگو آجیل و خشکبار تهران در چند دسته معرفی می شوند.

  1. ساکنین شهر تهران

  2. مسافران

  3. بازرگانان و تجار

طراحی لوگو موادغذایی ارگانیک در ظریف گرافیک

ساکنین شهر تهران: برای معرفی آجیل و خشکبار ابتدا باید از بازارهای محلی معرفی صورت گیرد. ساکنین شهر تهران با مشاهده محصولات یک نام تجاری برای اولین بار، به آن روی می آورند تا برای یکبار هم که شده محصول جدید را متحان کنند. از این رو طراحی لوگو آجیل و خشکبار در تهران به شما کمک می کند محصولتان در میان سایر محصولات بخوبی شناخته شود. ساکنین تهران در صورت دریافت کیفیت از محصول یا خدماتی خاص، مشتریان وفاداری خواهند شد که علاوه بر آن به تبلیغات در میان دوستان و آشنایان نیز خواهند پرداخت. با تبلیغات در بیلبوردها، تلویزیون شهری، آگهی های تبلیغاتی و غیره به راحتی لوگو می تواند اولین المانی باشد که محصول را به یاد آورده و خاطره ای خوش در اذهان زنده کند.

مسافران: دومین گروه که همواره به دنبال محصول خاص و اصلی یک شهر هستند، مسافران و گردشگران می باشند. از این رو می توان بسته بندی محصولات سوغاتی را برای بخشی از تولیدات در نظر گرفت تا برای جلوه بیشتر و بهتر در نگاه مخاطب داشته باشد. با طراحی بسته بندی آجیل و خشکبار می توان سنگ تمامی برای معرفی خود به دیگر شهر ها گذاشت. اما در این طرح زیبا جایگاه لوگوی خشکبار کجا است؟ طراحی لوگو آجیل و خشکبار اینبار کارآمدی خود را در دل طرح و با ابعاد بزرگتر نشان خواهد داد. بهتر است کیفیت محصولات ارائه شده همواره با طراحی بسته بندی لوکس آجیل یا خشکبار نیز همخوانی داشته باشد. از این رو به مرور زمان در دیگر شهر ها نیز شناخته شده که مسافران در سفرهای خود به دنبال خرید از برند شما خواهند بود. هچنین با توزیع و فروش محصول در سراسر ایران نیز اولین بازاریاب مخفی کسب و کار شما، لوگویی خواهد بود که برای محصول طراحی شده است.

روغن-کنجد-بهارچین

بازرگانان و تجار: آجیل و خشکبار همواره بازارهای خاص خود را داشته و هیچگاه دچار رکود در فروش نبوده است. نه تنها یک تولید کننده می تواند در بازار هدف فروش خوبی داشته باشد، بلکه در صورت ارائه بالاترین کیفیت، فروشندگان دیگر نیز از توزیع و فروش محصول استقبال خواهند کرد. طراحی لوگو آجیل و خشکبار در تهران باید به گونه ای باشد که در بازارهای جهانی و بین المللی حرفی برای گفتن داشته باشد. به راحتی می توانید توسط دیگر فروشندگان و نیروهای خود، محصولات را در سطح کشور یا بین الملل به فرو برسانید.

ویژگی های طراحی لوگو آجیل و خشکبار در تهران

حال که با مشتریان آجیل و خشکبار آشنا شده اید می توان در مورد ویژگی های طراحی لوگو بهتر صحبت کرد. طراحی لوگو آجیل و خشکبار باید به صورت خاص و منحصربه فرد انجام شود. لوگویی که یونیک باشد و کمتر به فکر ایجاد تغییرات در آن برای بازارهای مختلف شد. طراحی لوگوهای مینیمال از سال 2017 به طور جهانی به دنیای طراحی گرافیک پیشنهاد داده شد و استقبال گسترده ای در زمینه های مختلف از آن شد. از این رو بهترین لوگو برای آجیل و خشکبار، لوگوی ساده، زیبا، رنگ بندی مطابق با محصول و قابل ارائه به بازارهای داخلی و خارجی است. امروزه با پیشرفت فناوری تجارت، پا را فراتر گذاشته و می توان محصولات را به صورت اینترنتی یا حضوری به بازارهای بین المللی عرضه کرد. کسب و کاری در این زمینه موفق خواهد بود که زیر ساخت های برند را به درستی پایه ریزی کرده باشد. زیر ساخت ها شامل، طراحی لوگو، طراحی بسته بندی و کیفیت محصول ارائه شده است.

گام اول در شروع هر کسب و کار طراحی لوگو است. با طراحی لوگو آجیل و خشکبار به کار خود هویت می بخشید. رفته رفته با فعالیت در بازار های داخلی و خارجی، به دلیل ارائه کیفیت و خدمات شایسته به محبوبیت می رسید که به راحتی این هویت را تبدیل به برند خواهید کرد. در واقع با گذشت زمان، لوگویی که هویت سازمان را شکل داده بود، برند خواهد شد و  با نمایش در هر جایگاهی خاطر نشان کسب و کارتان خواهد شد. 
 

بیشتر بخوانید: طراحی بسته ‌بندی پسته (اختصاصی) + نکات مهم و ایده‌ها

 

انتخاب فونت، رنگ و الگو ها در طراحی لوگو آجیل و خشکبار

انتخاب رنگ و فونت سهم بسزایی در زیبایی طراحی لوگو دارد. می توانید با توجه به نوع و ماهیت شرکت، بازار هدف و علاقمندی های صاحبان کسب و کار طراحی لوگو را انجام داد. هر چند برای کسب و کارهایی که در زمینه آجیل و خشکبار مشغول به فعالیت هستند می توان الگوهای متنوع و متفاوتی برای طراحی لوگو پیشنهاد داد اما به طور کلی می توان استانداردهای یکسانی را در نظر گرفت:

طراحی شیک و لوکس لوگو خاویار در مشهد با ظریف گرافیک

  1. استفاده از فونت های ساده و بدون شکستگی مانند فونت های SanSerif در صورتی که بخواهید از نوشتار در کنار طراحی لوگو استفاده کنید. انتخاب این نوع فونت باعث می شود تا نوشته در لوگو در ابعاد مختلف وضوح خود را حفظ کند و باعث ناخوانایی کلمات نشود.
  2. استفاده از رنگ هایی مرتب با آجیل و خشکبار ذهن مخاطب را برای اشنایی بیشتر با محصول آماده می کند. از این رو برای طراحی لوگو آجیل و خشکبار نباید سراغ رنگ های نامتعارف رفت. ذهن هر آنچه رامی اندیشد پیش بینی می کند. بهتر است با خط فکری مخاطب حرکت کنید و از ایجاد چالش بپرهیزید.
  3. استفاده از المان های مرتبط با محصول کار را ساده می کند. المان هر نوع آجیل و خشکبار بسته به انتخاب مشتری می تواند در راس طراحی قرار گیرد و مابقی فاکتورها مانند رنگ و فونت با توجه به آن انتخاب شود.
  4. طراحی لوگو تایپ در صورتی پیشنهاد داده می شود که مشتری، لوگو را به صورت نوشتار بخواهد. در این صورت نام تجاری به صورت موزون و زیبا و به گونه ای خوانا باید طراحی شود.
  5. بازار هدف در طراحی لوگو خشکبار و انواع آجیل به طور کلی بازار جهانی است. از این رو بهتر است یا لوگو را به زبان بین المللی طراحی کنید، یا لوگوی دوزبانه آجیل و خشکبار را داشته باشید. اگر محصولات شما از جمله کالاهای صادراتی ایرانی است توصیه می کنیم لوگوی دو زبانه طراحی کنید تا هم برای مصرف کنندگان ایرانی قابل درک باشد هم در بازار خارجی جایی برای ارائه داشته باشد. اگر از جمله تاجران آجیل و خشکبار غیر ایرانی هستید، طراحی لوگو به زبان انگلیسی توصیه می شود که در خارج مرزها به راحتی هر زبان و ملیتی بتواند ان را بخواند و پی به رسالت برند ببرد.

طراحی لوگو آجیل و خشکبار خود را در تهران به چه کسانی بسپاریم؟

در طراحی لوگوی کسب و کارهای مختلف تهران بهتر است به افراد حرفه ای و متخصص مراجعه نمایید. این افراد بر حسب اتفاق و بطور تصادفی طرحی را پیشنهاد نمی دهند. مطالعات و بررسی های لازم در هر طراحی لوگو کمک شایانی به طراحی هدفمند خواهد کرد. اگر در انتخاب طراحان لوگو دچار لغزش شوید، نه تنها لوگویی غیر استاندارد دریافت خواهید کرد، بلکه قطعا پس از مدتی مجبور به تغییر آن خواهید شد که این پایه های یک فعالیت را سست خواهد کرد. علاوه بر ان باید متحمل جبران خسارات مالی برای طراحی مجدد لوگو شوید. بهتر است از همان ابتدا حرفه ای و خاص ظاهر شوید و تا انتها با همان اسم و رسم قدرتمند پیش روید.

هویت-بصری-خضرا

ما در تیم طراحی لوگو ظریف گرافیک بر آنیم بهترین ها را در زمینه آجیل و خشکبار تهران ارائه نماییم و برند شما را همچون نگین انگشتری در میان رقبایتان ظاهر نماییم. رقابت در فروش آجیل و خشکبار در تهران بسیار تنگاتنگ است. از این رو آن دسته از فروشندگانی که با محصولات خاص و بی نظیر در بسته بندی و لوگوهای شکیل و وزین ظاهر می شوند میدان را از آن خود خواهند کرد و تا انتها نیز مستدام و ماندگارخواهند ماند. برای مشاهده نمونه لوگوهای ظریف گرافیک در تهران یا نقاط مختلف جهان می توانید به صفحه نمونه لوگوها مراجعه نمایید تا با سبک و نوع طراحی مجموعه بیشتر آشنا شوید. در صورت تمایل به سفارش طراحی لوگو آجیل و خشکبار نیز می توانید با پل های ارتباطی ظریف گرافیک تماس حاصل نمایید.

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288