مجوزها

رکوردهای عجیب اما جذاب اینستاگرام (آپدیت 2024)

  • اشتراک گذاری:
20 شهریور 1400 (آخرین بروزرسانی در 24 بهمن 1402 ) 26832 1 تولید محتوا
آنچه در این مطلب می خوانید:

این روز ها فعالیت در اینستاگرام از جمله بخش های لاینفک مردم جهان شده و هر لحظه زندگی و حس و حال خود را با سایرین به اشتراک می گذارند. در این میان برخی افراد رکورد های جذاب اینستاگرام را از ان خود می کنند که فالوور ها با حمایت خود به آن ها این امتیاز و برتری را می بخشند. می توان گفت رکورد های جذاب اینستاگرام همواره در حال رقابت و پیشی گرفتن از هم هستند تا بتوانند به عنوان نمونه شاخص در جهان معرفی شوند که در این مقاله ما سعی کردیم از فضای طراحی لوگو و گرافیک به کل فاصله بگیریم و خلاف پست قبلی مربوط به انواع لوگو، این بار به شرح کامل رکورد های جذاب اینستاگرام در داخل و خارج از کشور بپردازیم. با ما همراه باشید.

دغدغه رکورد ها همواره بر سر تعداد فالوور، است که در پی آن تعداد لایک و محبوبیت پست ها مورد توجه قرار می گیرد. اما تعداد فالوور چه اهمیت و نقشی در موقعیت یک اکانت ایجاد می کند؟ اولین اهمیت تعداد فالوور رکورد شکنی است که میان سلیبریتی ها و افراد معروف جهان مطرح است. برخی در این میان از موقعیت استفاده می کنند تا در امور خیرخواهانه و کمک های خیریه به صورت جمعی شرکت کنند و برخی نیز به راحتی می توانند به کسب درآمد و فروش بپردازند.
 

عجیب ترین رکورد های جذاب اینستاگرام

  • رکورد بیشترین بازدید لایو اینستاگرام: بسیاری تصور میکنند که رکورد لایو اینستاگرام متعلق به کریس رونالدو میباشد. در صورتیکه این لقب برای Acun Ilicali (آجون ایلیجالی) هست که اجرا کننده یکی از محبوب‌ترین برنامه‌ها در ترکیه و حتی کشورهای خاورمیانه است. جالب اینجاست که رکورد ویو لایو جهانی اینستاگرام توسط آجون با گذشت کمتر از 3 دقیقه از زمان لایوش شکسته شد! آجون در حال حاضر یکی از ثروتمندترین افراد ترکیه محسوب میشود.

  • رکورد بیشترین کامنت پست اینستاگرام: این رکورد در دست امیر تتلو، خواننده پرحاشیه‌ای است که به مخاطبان خود گفت اگر تعداد کامنت های این پست به 10 میلیون نرسد دیگر در اینستاگرام فعالیت نخواهد کرد. همین عامل بهانه ای شد تا مخاطبان وی تعداد کامنت ها را افزایش دهند. پس از آن در خواست 12 و 13 میلیون کامنت را نمود که در نهایت به 18 میلیون کامنت رسید و بالاخره موزیک جدید تتلو منتشر شد. قبل از این میزان بیشترین کامنت متعلق به فرد مشهوری با 147 میلیون فالوور بود که با تعداد 8 میلیون کامنت رکورد دار بود.

رکورد لایو اینستاگرام tataloo

  • رکورد بیشترین لایک پست اینستاگرام: رکورد جذابی دیگر از دنیای فوتبال به لیونل مسی می‌رسد که با انتشار پست به دست گرفتن جام جهانی به 75 میلیون لایک رسید.
    پست-بیشترین-لایک-بازدید
    پیش از این رکورد لایک متعلق به 
    عکس یک تخم مرغ با 54 میلیون لایک صاحب این رکورد بود. بله یک تخم مرغ که خبر آن در تمام رسانه های جهانی پیچید و هر لحظه به تعداد طرفدارانش نیز افزوده شد. اکانتی با نام world_record_egg برای شکستن رکورد پسندیده‌ترین پست اینستاگرام ساخته شد که با سرعت هرچه تمام موفق به دریافت این جایگاه شده بود. هنوز صاحب اکانت شناسایی نشده است. قبل از این رکورد نیز، بیشترین لایک اینستاگرام در دستان کایلی جنز مدل، هنر پیشه و کارآفرین شبکه های اجتماعی بود که با عکس زیر با 19 میلیون لایک در صدر بود.
    تخممرغ بیشترین لایک اینستا گرام
  • رکورد بیشترین ویو پست اینستاگرام: لیونل مسی باری دیگر با پست جام جهانی 2022 خود رکورد بیشترین بازدید اینستاگرام را نیز زد.
     
  • رکورد بیشترین بازدید ویدئو در اینستاگرام: این رکورد بخصوص به یکی از پرطرفدارترین بلاگرهای کمدی اینستاگرام به نام خبی تعلق دارد و برای پستی با عنوان "از خبی یاد بگیرید" می‌باشد.

  • رکورد عجیب فالوور های هالیوودی متعلق به جنیفر آنیستون - Jennifer Aniston بازیگر سریال محبوب Friends است که طی 5 ساعت و 16 دقیقه رکورد اینستاگرامی بیشترین فالوور را شکست و تعداد فالوورهایش به 1 میلیون رسید. قبل از ان رکورد بیشترین فالور در مدت زمان کوتاه متعلق به پرنس هری و همسرش مگان مارکل بود که در طی 6 ساعت بیش از 1 میلیون فالوور جذب کردند. پس از گذشت یک روز صفحه Jennifer Aniston موفق به فالو 11.4 میلیون نفر شد و اینک تعداد فالوور های وی بیش از 36 میلیون نفر است.

جنیفر انیستون سریعترین فالوور

پرطرفدارترین پیج های برتر خارجی در اینستاگرام تا سال 2020

رکورد 38.6 م لایک متعلق به تخم مرغ، 18.5 م Kylie Jenner، 13.4 م Justin Bieber، 13.4 م XXXTentacion، 13.1 م Kylie Jenner، 12.8 م Ariana Grande، 12.8 م Cristiano Ronaldo، 12.3 م Kylie Jenner، 11.9 مKylie Jenner، 11.7 م Cristiano Ronaldo، 11.5 م Cristiano Ronaldo، 11.4 م Kylie Jenner، 11.4 م Cristiano Ronaldo و 10.7 م Selena Gomez است.

بیشترین فالوور های اینستاگرام در جهان (دنبال شده ترین اشخاص)

  1. Cristiano Ronaldo: کریستیانو رونالدو فوتبالیست مشهور بیش از 260 میلیون فالوور در حساب کاربری خود دارد که تعامل خوب و محبوبیت جهانی وی این رکورد اینستاگرام را برایش به ارمغان آورده است.
  2. Ariana Grande:  خواننده محبوب آمریکایی، آریانا گرانده 220 م دنبال کننده دارد که علت آن، محبوبیتش در میان خوانندگان نسل جوان است که در کنار بازیگری به آن می پردازد.
  3. Dwayne Johnsonدواین جانسون ملقب به راک بیش از 216 م مخاطب را این هنر پیشه از آن خود کرده است که در کنار بازیگری تهیه کنندگی و کشتی حرفه ای را دنبال می کند.
  4. Kylie Jenner: کایلی جنر، مدل و چهره مشهور اینستاگرام با 214 فالوور میباشد.
  5. Selena Gomez: با 210 م  فالوور رتبه سوم را از آن خود نموده است. علت دست یافتن به این جایگاه فعالیت وی است که شامل بازیگری، خوانندگی و طراحی مد است. 

مطالب پیشنهادی:

 

چگونه در اینستاگرام تبلیغاتی هدفمند داشته باشیم؟

 

رکوردار های جذاب اینستاگرام ایرانیان تا سال 2020

پر طرفدار ترین پیج های اینستاگرام ایرانی متعلق به بازیگران، فوتبالیست ها، خوانندگان و غیره است که از جمله پر بازدید ترین صفحات هستند. همچنین در این میان فعالیت برخی برند ها معروف هستیم که با فعالیت در اینستاگرام به راحتی تبلیغ می کنند و فروش های خوبی داشته اند. همانطور که می دانید اینستاگرام به شبکه جهانی است و محدودیتی در تعداد کاربران و محدوده جغرافیایی ندارد از این رو طرفداران افراد محدود به نقاط خاص نیست. آمار رکوردار های جذاب اینستاگرام در ایران در رتبه 1 متعلق به حسن ریوندی با 19.5 میلیون فالوور است که پس از وی مهناز افشار با تعداد 18 میلیون فالوور رکوردار است.

رتبه 1 رکوردار های جذاب اینستاگرام در ایران

بیشترین فالوور اینستا در ایران برای حسن ریوندی است که با 19.5 میلیون فالوور موفق به کسب رتبه 1 پر مخاطب ترین پیج اینستاگرام در ایران شده است. ریوندی متولد 1 فروردین 1355 در شهر سبزوار است که فعالیت های خود را با تقلید صدا شروع کرد. وی اولین کنسرت خنده دار خود را در سال 92 در مرج میلاد برگزار کرد. اولین هنرنمایی های حسن ریوندی مربوط به شخصیت های کارتونی و برخی خوانندگان ایرانی بود که سبب معرفی او به جامعه شد. ریوندی با شکستن رتبه مهناز افشار رتبه 1 بیشترین فالوور های ایران را به خود اختصاص داد. در پست های او کلیپ هایی از کنسرت های خنده دار و کلیپ های کمدی اش را می توانید ببینید. پست های این پیج بیش از 4 میلیون بازدید کننده دارد که همین مهم باعث شده است بیشترین درآمد اینستاگرامی را داشته باشد. بیش از 700 پست در صفحه ریوندی موجود است که میانگین تعداد لایک ها به 620 می رسد که رکورد خود را در 837 هزار لایک دارد. بیشترین لایک در پست موضوعی است که همه پدر و مادر ها فکر می کنند فرزندشان همان نوزاد خیلی باهوش است.

رکورد اینستاگرام افشاری و فردوسی پور

رتبه 2 رکوردار های جذاب اینستاگرام در ایران

پس از آنکه حسن ریوندی با تعداد فالوور های بیشتر رکورد مهناز افشار را شکست، او به رتبه 2 با تعداد 18 میلیون فالوور تنزل پیدا کرد و جایگاه خود را به ریوندی واگذار کرد. تعداد پست های مهناز افشار در صفحه رسمی اش چیزی حدود 500 پست است که میانگین 90 هزار لایک دارد و بیشترین لایک با تعداد 150 هزار متعلق به پستی است که تفاوت بین دو نقش در فیلم قسم و آشفتگی را به نمایش گذاشته است. مهناز افشار برای ورود به عرصه بازیگری با مخالفت خانواده مواجه بود و فعالیت خود را از سال 1377 آغاز کرد. همچنین در سال 1389 موفق به دریافت جایزه سیمرغ بلورین به عنوان بهترین بازیگر نقش مکمل زن در فیلم سعادت آباد شد.
 

رتبه 3 رکوردار های جذاب اینستاگرام در ایران

رامبد جوان هنرمند ایرانی که اصالتی آذربایجانی دارد با تعداد 9میلیون فالوور در جایگاه سوم پرطرفدارترین های اینستاگرام قرار دارد. وی بیشتر به هنرمندی در بازی های طنز شهرت دارد که از سال 1393 برنامه پرطرفدار خنده وانه را روی آنتن برد و علاقمندان و طرفداران زیادی را از آن خود نموده است. همچنین در سال 1391 برنده جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم فجر در فیلم گناهکاران شد. وی علاوه بر اشتراک پست های شخصی به معرفی کتاب نیز می پردازد. تعداد پست های رامبد جوان بیش از 2500 است که میانگین لایک را در 150 هزار دارد. بیشترین تعداد لایک را تاکنون در پستی مربوط به حواشی رفتنش به کانادا گرفته است که 368 بار لایک شد.

  • پس از رامبد جوان، بهنوش بختیاری با 8.1 میلیون فالوور است که میانگین لایک پست وی 83 هزار بوده و رکوردارترین پست نیز با 183 هزار لایک متعلق به خانومی است که در حین نماز خواندن سگش علاقمند به بازی با اوست.
  • الناز شاکر دوست با 6.9 میلیون فالوور از جمله بازیگران زیبای زن ایران است که در زمینه بازیگری، طراحی صحنه و عکاسی مشغول به فعالیت است. بیش از 800 پست در صفحه خانم شاکر دوست است که میانگین لایک را در رقم 147 هزار و بیشترین لایک را در 267 هزار لایک دارد که در عکس قله دُرفَک گرفته است.

جدول رکورد گنیس

  • دیگر هنرمندان پس از الناز شاکردوست با 8.5، محمد رضا گلزار با 9.8، گلشیفته فراهانی با 10.5، سحر قریشی با 6.8، بهنوش طباطبایی 7.8، ترانه علیدوستی 6.7 میلیون، پرویز پرستویی 5.8، امین حیایی 7، بهرام رادان 6، شادمهر عقیلی 6.5 میلیون، یاسر بختیاری 4.4، علی کریمی 7.3، علی دایی 4.2، شهاب حسینی 5.3، امین کریم پور با 4.9 میلیون، رضا عطاران 5.6 ، مهراوه شریفی نیا 5.8، بهاره رهنما 4.7 میلیون، نسرین مقانلو 5.1، بابک جهانبخش 3.9، نیکی کریمی 3.3، محسن تنابنده 4.9 و سید جواد رضویان با 3.7 میلیون فالور در اینستاگرام فعال هستند.

پیج های پاپ ایرانی و محبوب تا سال 2020

پیج های محبوب پاپ ایرانی به ترتیک متعلق به ساسان یافته با 2.5 میلیون، فائقه آتشین 2.4 میلیون، محسن چاوشی 2 میلیون، سیروان خسروی 2 میلیون، محسن یگانه 1.9 میلیون، داریوش اقبالی 1.9 میلیون، بهزاد داور پناه 1.8 میلیون، فرزاد فرزین 1.8 میلیون، سیاوش قمیشی 1.7 میلیون، بهنام بانی 1.6 میلیون، رضا صادقی 1.6 میلیون، همایون شجریان 1.4 میلیون، بنیامین بهادری 1.3 میلیون و سروش لشکری با 830 هزار فالوور است.

پیج های فوتبالیست های پرطرفدار ایرانی

رکوردار پر مخاطب ترین پیج های فوتبالی ایران به ترتیب متعلق به فرهاد مجیدی با 1.6 میلیون، محسن مسلمان 1.5 میلیون، حسین ماهینی 1.4 میلیون، علیرضا حقیقی 1.4 میلیون، کمال کامیابی نیا 1.4 میلیون، سروش رفیعی 1.4 میلیون، رضا قوچانی نژاد 1.3 میلیون، امید علیشاه 1.3 میلیون، علی علیپور 1.3 میلیون، برانکو ایوانکوویچ 1.3 میلیون، علیرضا جهانبخش 1.2 میلیون، احمدرضا عابد زاده 1.1 میلیون، فرشاد احمدی 1.1 میلیون، سید مهدی رحمتی 1 میلیون و مهدی مهدوی کیا 1 میلیون فالوور است.

پیج های رکوردار بازیگران ایرانی

رکور پر مخاطب ترین پیج بازیگران ایرانی به ترتیب متعلق به پریناز ایزدیار با 2.6 میلیون، کامبیز دیرباز 2.6 میلیون، هومن سیدی 2.5 میلیون، امیرمهدی ژوله 2.4 میلیون، سروش جمشیدی 2.3 میلیون، نوید محمدزاده 2.3 میلیون، بهروز وثوقی 2.2 میلیون، سحر دولتشاهی 2.2 میلیون، الناز حبیبی 1.9 میلیون، شاهرخ استخری 1.9 میلیون، امیر جعفری 1.8 میلیون، حمید فرخ نژاد 1.8 میلیون، آناهیتا نعمتی 1.5 میلیون، احمد مهرانفر با 1.5 میلیون فالوور است.

بهترین های ایسنتا گرام

بهترین واینر های ایرانی در اینستاگرام تا سال 2020

محمد امین کریم پور: متولد 1373 با ساخت کلیپ دابسمش شروع به فعالیت کرد و به راحتی 2 میلیون کاربر را از آن خود کرد. که اکنون بیش از 4 میلیون فالوور دارد.

عرفان علیرضایی: متولد 1366 فوق دیپلم دکوراسیون داخلی است و فعالیت خود را از سال 93 با ساخت کلیپ دابسمش آغاز کرد. اکنون او بیش از 3 میلیون فالوور دارد.

میلاد خواه: متولد 1368 با مدرک معماری اولین کار خود را با ساخت کلیپ دابسمش شروع کرد. همراه با کامران صالحی نژاد ساخت کلیپ های خود را شروع کرد و تا امروز  بیش از 3 میلیون فالوور داشته است.

علی صبوری: متولد 1371 از موفق ترین واینر های اینستاگرام است. در کودکی دستفروشی کرده است و زندگی پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته است. از سال 1395 وارد اینستا گرام شد و اولین کار خود را با ساخت کلیپ طنز انتقادی برای عدم برگزاری کنسرت در مشهد شروع کرد. اینک وی بیش از 2 میلیون فالوور دارد.

رکورد اینستاگرام تتلو 2021

جواد خواجوی: متولد 1371 دانشجوی انصرافی رشته سینما و تئاتر که فعالیتش را در اینستاگرام از سال 1396 با کلیپ های صداگذاری شده شروع کرد و خیلی زود معروف شد. تعداد فالوور های جواد خواجوی  بیش از 2 میلیون نفر است.

 

 

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (1)

  • رکورد دار بیشترین کامنت دست گروه ماکان بنده !

    ثبت پاسخ

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288