مجوزها

طراحی اختصاصی لوگو در ارومیه

  • اشتراک گذاری:
25 شهریور 1400 (آخرین بروزرسانی در 2 مرداد 1402 ) 2329 0 طراحی لوگو
آنچه در این مطلب می خوانید:

طراحی لوگو برای کسب و کارهای بزرگ و کوچک در ارومیه از اهمیت بالایی برخوردار است. لوگو باعث می شود برندهای معتبر در ارومیه بهتر شناخته شوند، همچنین هویت بخشیدن به برند تجاری و ماندگاری یک کسب و کار به سبک طراحی لوگو بستگی دارد. در تمام زمینه ها برندهای قدرتمند حضور دارند که سهم زیادی از فروش بازار را از آن خود کرده اند و به راحتی با مشاغل هم رده رقابت می کنند.

با توجه به آنچه که گفته شد ما در تیم طراحی، ظریف گرافیک قصد داریم در این مقاله به ارائه اطلاعاتی در زمینه طراحی لوگو خلاقانه در ارومیه بپردازیم. مشاغل مختلف از جمله کارخانجات مواد غذایی، لوازم خانگی، پلی اتیلن، عایق سازی، صنعت گردشگری، صنایع دستی، سوغاتی، محصولات کشاورزی و دیگر تولیدات در ارومیه هستند که هر یک نیاز خاص خود را در طراحی لوگو می طلبد.

طراحی لوگو در ارومیه

طراحی لوگو کارخانجات در ارومیه

قبل از شروع به طراحی لوگو کارخانجات ارومیه باید بدانید که:

  1. نوع فعالیت چیست؟

  2. چه نوع مخاطبی دارد؟

  3. آیا تولیدات برای مصارف داخلی است یا صادراتی؟

  4. لوگو قرار است چه چیزی را به بازار ارائه کند؟

طراحی لوگو کارخانجات در ارومیه باید با برخورداری از رنگ فونت، شکل و تصویر، اطلاعات مختلفی را به مخاطب ارائه کند. علاوه بر این اگر طراحی لوگو حرفه ای انجام شود به طور نامحسوسی می تواند تولیدات کارخانه را معرفی کند. لوگو یک برند باعث ایجاد اطمینان و شناخت بیشتر مشتریان هدف می شود. در طراحی لوگو کارخانجات ارومیه با پاسخ داده به این سوال می توانید وارد گام بعد یعنی طراحی شد.

لوگوی حرفه ای ارومیه

اصول طراحی لوگو صنایع دستی و سوغاتی ارومیه

شناخت اصول طراحی لوگو صنایع دستی و سوغاتی ارومیه برای یک طراح که می خواهد کار خود را شروع کند لازم و ضروری است که پنج اصل را در نظر داشته باشد:

  1. سادگی: لوگو پیچیده درکش را برای مخاطبان سخت می کند. اگر لوگوی ساده ای را انتخاب کنید افراد و شرکت ها راحت تر شما را به رسمیت می شناسند.

  2. ماندگاری: همه جوانب کار را در نظر داشته باشید و بررسی کنید که لوگویی که می خواهید برای محصولات سوغاتی طراحی کنید می تواند تا چند سال نیاز برند را برآورده سازد. لوگوی محصولات سوغاتی بهتر است که به صورت تخصصی انجام شود زیرا اغلب مخاطبان آن مسافران، گردشگران و توریست ها هستند. از آن جهت که این افراد شاید برای چندمین بار است که به ارومیه سفر می کنند و اگر از کیفیت محصول راضی باشند باز هم برای خرید به دنبال لوگوی برند از میان دیگر محصولات خواهند بود. این ماندگاری باعث افزایش روز افزون مشتریان داخلی و خارجی می شود که کم کم سوغاتی های برند مورد نظر، محبوب و پر مخاطب خواهد شد.

  3. منحصر به فرد بودن: سوغاتی از جمله منحصر به فرد ترین محصولات هر شهر است که با آن شناخته می شوند. از این رو اگر در نظر دارید طراحی لوگو صنایع دستی و سوغاتی ارومیه را داشته باشید، بهتر است لوگو با توجه به نوع محصول از انواع صنایع دستی مانند فرش، ظروف، کفش باشد یا خوراکی هایی همچون شیرینی، آجیل یا خشکبار طراحی شود که در مخاطب حس ماندگار و خوشایند یک خرید دلچسب را ایجاد کند.

  4. متناسب بودن: رنگ و فونت لوگو باید متناسب با نوع محصول و تولیدات باشد. منظور این است که لوگو و شکل آن تابع هدف نهایی همچون بازار و مخاطب باشد تا بتواند به خوبی درک شود.

نشان تجاری ارومیه

طراحی لوگو گردشگری

در طراحی لوگو گردشگری باید از موفقیت ها و عدم موفقیت سایرین به نتایج طلایی رسید. این سوال مطرح می شود که چرا بسیاری از شرکت ها، آژانس های مسافرتی و مجموعه های گردشگری در ارومیه لوگوی خلاقانه و تخصصی ندارند؟ و چرا تعداد لوگوهای موفق صنعت گردشگری ارومیه انگشت شمار اند؟

طراحی آرم در ارمیه

طراحی لوگو گردشگری باید به زبان بین المللی و به صورت تخصصی انجام شود تا علاوه بر تبلیغات برند باعث جذب مخاطبان خارجی هم شود. در ارومیه اماکن طبیعی، تاریخی، رفاهی و بسیاری دیگر وجود دارد که گردشگران داخلی و خارجی را به خود جذب می کنند. از این رو صنعت گردشگری در ارومیه از استقبال و رونق چشمگیری برخوردار است. با این حال ظریف گرافیک توصیه می کند طراحی لوگو آژانس های مسافرتی و تور های گردشی با دقت و مهارت بیشتر انجام شود تا اولویت انتخاب را به برند مورد نظر اختصاص دهد. این کار نتایج مثبتی را در فعالیت ها و شناخت برند به مسافران به بار خواهد آورد.
 

طراحی لوگو ورزشی در ارومیه

بسیاری از مسافران و حتی ساکنین ارومیه، این شهر را به دلیل داشتن کوه های مرتفع و وجود پیست های اسکی حرفه ای مرکز توجه قرار می دهند که در روز های برفی زمستان و حتی اوایل بهار به این شهر سفر می کنند تا هیجان ورزش های زمستانی را از دست ندهند. در این میان گروه های ورزشی همیشه فعال هستند که آموزش و خدمات لازم را در این زمینه ارائه می کنند تا افراد با شناخت و آمادگی بیشتر برای اسکیت آماده شوند. در این صورت یک طراح باید در طراحی لوگو ورزشی قدرتی داشته باشد که بتواند نوع فعالیت و خدمت را به راحتی به مخاطب منتقل کند که اینکار باید با تجربه و مهارت صورت گیرد. طراحی لوگو ورزشی در ارومیه را می توان با استفاده از نماد ها و نام برند انجام داد تا بهتر در اذهان حک شود.

طراحی لوگو در بوکان و مهاباد

اکنون با اصول و قواعد طراحی لوگوی مشاغل مختلف در ارومیه آشنا شدید بهتر است بهترین الگو ها را برای لوگو در نظر داشته باشید و طبق آن پیش بروید. کارخانجات، تولید کنندگان و خدمات رفاهی که در ارومیه ارائه می شود نیازمند طراحی لوگو خلاقانه و تخصصی هستند که مختص همان رده شغلی باشد و حسن مطلب را با یک نگاه اظهار دارد.

هفت مرحله طراحی لوگو خلاقانه در ظریف گرافیک

  1. طراحی مختصر و اولیه از لوگو
  2. تحقیق درباره چگونگی هویت بخشیدن به لوگو
  3. طرح بندی و ساختار سازی متناسب با هدف تجارت
  4. ساخت نمونه اولیه
  5. ارسال به صاحب اصلی لوگو برای بررسی طرح اولیه
  6. بررسی و افزودن مواردی که مالک برند درخواست کرده
  7. ارائه فایل نهایی و همچنین ارائه سایر خدمات گرافیک در صورت نیاز

طراحی لوگو خلاقانه در ارومیه

طراحان تازه کار بهتر است پس از آن که طرح نهایی روی کاغذ تایید شد به سراغ نرم افزار های کاربردی در این زمینه بروید تا طرح را به صورت کاملاً گرافیکی اجرا کنند. نرم افزاهایی از قبیل Illustrator، Photoshop و Corel drow معمولاً بیشتر از سایر نرم افزار ها در زمینه طراحی لوگو کاربرد دارند.

طراحی لوگو کارخانجات در ارومیه

برای طراحی لوگو خلاقانه در ارومیه تیم ظریف گرافیک پس از آن که طرح اولیه لوگو پیاده سازی شد برای دیجیتالی کردن آن از نرم افزارهای فوق استفاده می کند و در قالب موکاپ به مخاطب ارائه می کند. موکاپ ها کمک می کنند تا مخاطب خروجی لوگوی برند خود را در فضا های مختلف مشاهده کند و با جمع بدی و بررسی های دقیق نتایج را اعلام کند. کلیه مراحل طراحی لوگو در ارومیه به صورت آنلاین انجام می شود که واتسپ و تلگرام راه های ارتباطی در این زمینه هستند.

در صورت نیاز می توانید به سایت ظریف گرافیک مراجعه کنید و نمونه لوگوهای بیشتر را در پنل لوگو ها مشاهده کنید. در این راستا به صفحه ثبت سفارش طراحی لوگو مراجعه کنید و با ارسال پاسخ در واتسپ یا تلگرام جهت ثبت سفارش اقدام نمایید.

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288