مجوزها

چطور و با چه روش هایی می توان تبلیغات بهینه در اینستاگرام داشت؟

  • اشتراک گذاری:
20 تیر 1397 (آخرین بروزرسانی در 17 تیر 1402 ) 2314 0 هویت بصری
آنچه در این مطلب می خوانید:

جایگاه مطلوب شبکه های اجتماعی مخصوصا اینستاگرام فضای رقابتی و تبلیغاتی خوبی را برای برندها و کسب و کارهای مختلف ایجاد کرد. تبلیغات گران قیمت چاپی مانند هویت بصری (کارت ویزیت، کاتالوگ، ست اداری)، پوستر، تبلیغات محیطی و غیره همان طور که قبلا در همین سایت بیان کردیم دارای اهمیت بالایی در برندینگ می باشند، اما واقعیت این است که دنیا به سمت شبکه های مجازی در حال حرکت می باشد و ما نباید از حرکت بایستیم. ویژگی مهم یک برند موفق تکاپو و تغییر مداوم می باشد. به همین خاطر امروزه شاهد این هستیم که برندهای زیادی در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی تبلیغات و فعالیت گسترده ای دارند. قبلا در مورد هدفمند کردن تبلیغات در اینستاگرام صحبت کردیم. اکنون قصد داریم تا راه هایی که دسترسی به صفحات تبلیغات را گسترش می دهند بیان کنیم و کمی در مورد تبلیغات بهتر در اینستاگرام صحبت خواهیم کرد. اگر بدنبال تبلیغات موثر هستید با ما همراه باشید.

 

شبکه های اجتماعی

 

نکات مهم در تبلیغات موثر در اینستاگرام

 

  • یکی از راه هایی که باعث می شود تا دسترسی به صفحه ی تبلیغات شما در اینستاگرام افزایش یابد استفاده ی درست از هشتگ می باشد. شما باید قبل از شروع به کار جستجو کنید و بهترین هشتگ های متناسب با تبلیغات تان را بیابید. هر اندازه هشتگ بیشتر و مفیدتری داشته باشید مطمئنا بازدید بیشتری خواهید داشت.

  • در روزهایی که مناسبت خاصی دارند سعی کنید پست مرتبط با آن روز را بگذارید و حتما از هشتگ های مناسب آن روز استفاده کنید.

  • بعد از اینکه چند پست روی صفحه ی خود قرار دادید، حال نوبت این است تا نتایج کارتان را تحلیل کنید. برای تحلیل کردن نتایج ابتدا شما باید آمار سه فیلد مهم تعاملات در اینستاگرام را بدست آورید. فیلدهای تعاملات در اینستاگرام عبارتند از :

  1. لایک (پسندها)

  2. کامنت (نظرات)

  3. ذخیره ی پست

 

تبلیغات

 

برای بدست آوردن آمار صحیح این سه فیلد ابتدا باید حساب کاربری خودتان را به بیرینس پروفایل یا حساب کسب و کار تغییر بدهید. اگر تا کنون این تغییر را در صفحه خود ایجاد نکرده اید ما در ادامه نحوه ی تغییر پروفایل به بیزینس پروفایل را بیان خواهیم کرد.

تغییر حساب کاربری اینستاگرام به business profile (حساب تجاری یا کسب و کار)

 

تبلیغات

 

  • برای تغییر نوع حساب کاربری اینستاگرام به business profile ابتدا باید صفحه ی فیسبوک برای برندتان ایجاد کنید. توجه داشته باشید برای لینک دادن صفحه ی ایسنتاگرام به فیسبوک باید حتما در فیسبوک شما ادمین صفحه باشید. بعد از اینکه حساب فیسبوک را ایجاد کردید وارد پروفایل اینستاگرام شوید و از قسمت account گزینه ی switch to Business Profile را انتخاب کنید.

 

شبکه های اجتماعی

 

  • دراین صفحه باید وارد صفحه ی فیسبوک شوید. دقت داشته باشید که برای هر صفحه ی اینستا شما تنها یک صفحه ی فیسبوک باید داشته باشید.

شبکه های اجتماعی

 

  • بعد از اینکه این مراحل را انجام دادید حساب کاربری شما به تجاری یا Business profile تغییر پیدا میکند و در پروفایل شما سه گزینه call برای اطلاع مخاطبان از شماره تماس های پشتیبانی محصولات، Email آدرس پست الکترونیک و Get Directions برای اطلاع مخاطبان و مشتریان از آدرس شما اضافه خواهد شد.

بعد از اینکه نوع حساب کاربری را تغییر دادیم حال به بحث و موضوع اصلی برمی گردیم. از این نوع حساب چه استفاده ای می توانیم داشته باشیم؟ باید بگوییم که بدست آمار تعداد لایک، کامنت و پست های ذخیره شده در صفحه ی اینستاگرام شما با این نوع حساب کاربری امکان پذیر می باشد. کافیست مانند تصویر به قسمت insight در صفحه ی اصلی اینستاگرام خود بروید و آمار را مشاهده کنید.

 

شبکه های اجتماعی

 

بعد از اینکه آمار را بدست آوردید باید نتایج کار خود را تحلیل کنید. نرخ تعاملات را برای هر یک از پست ها بدست آورید و ببینید چه چیزی باعث شده است برخی از پست ها بهتر دیده شوند و بازخورد خوبی داشته اند. عوامل زیادی بر روی این نرخ تاثیر دارند مانند زمان تبلیغات، نوع عکس، هشتگ های استفاده شده و .. سعی کنید آنها را بدرستی پیدا کنید. نرخ تعاملات با رابطه ی زیر محاسبه می شود

تعداد کل بازدیدها / تعداد کل تعاملات (لایک+کامنت+ذخیره)

 

تبلیغات

 

مواردی که در بالا بیان شدند می توانند به شما کمک کنند تا بتوانید تبلیغات موثری در شبکه های اجتماعی و اینستاگرام داشته باشید. برای آموزش های بیشتر با ما در ظریف گرافیک همراه باشید.

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288