مجوزها

تفسیر پوستر درخت آرزوهای خانه کودکان ای بی (پروانه ای) ایران

  • اشتراک گذاری:
20 شهریور 1400 (آخرین بروزرسانی در 17 تیر 1402 ) 5685 0 طراحی پوستر
آنچه در این مطلب می خوانید:

در طراحی گرافیک، معنا و مفهوم پنهان در دل طرح، یکی از مهم ترین اصول طراحی می باشد، که نیاز به توجه زیادی دارد. بارها در این سایت به معنادار بودن لوگو و معنای انواع لوگوهای خارجی و لوگوهای داخلی اشاره شده است. اما معنا و مفهوم، تنها در طراحی لوگو اهمیت ندارد، بلکه در تمام عناصر تبلیغاتی و طراحی، مانند پوستر و سایر تبلیغات محیطی حائز اهمیت می باشد. به طور کلی می توان گفت، هنر طراح واقعی، پنهان ساختن معنا در طرح می باشد. در این مطلب قصد داریم، پوستر درخت آرزوهای خانه کودکان ای بی ایران، که توسط ظریف گرافیک طراحی شده است را شرح دهیم، تا با چگونگی پنهان ساختن معنا در دل طرح بهتر آشنا شوید.

کودکان پروانه ای

طراحی پوستر خانه کودکان ای بی (EB) ایران توسط تیم ظریف گرافیک

نمی دانم چقدر با بیماری ای بی، آشنایی دارید. کودکان ای بی (EB) یا پروانه ای، دچار نوعی بیماری ژنتیکی و پوستی می شوند، که پوست آنها بخاطر خشکی بیش از حد، مانند بال پروانه شکننده شده و هیچ چیز التیام بخش آن نخواهد بود. برای این کودکان، پروانه یادآور زیبایی و لطافت نیست...

طراحی پوستر

هزینه های درمانی بسیار بالای این بیماری، مساله ی بسیار مهمی می باشد، که متاسفانه خانواده های زیادی را دچار مشکل کرده است. در چند سال اخیر، خانه ی کودک ای بی ایران، با تلاش و لطف انسان هایی که هنوز همدیگر را عضو یک پیکر می دانند، تا حد زیادی التیام بخش زخم های این کودکان معصوم بوده است. اما واقعیت این است، که هزینه ی این بیماری خیلی زیاد بوده و نیاز به تلاش و مهربانی بیشتر نسبت به این پروانه های زیبا می باشد.

خانه کودکان پروانه ای

با تلاش و لطف مسئولین خانه کودکان ای بی، کمپینی در حال راه اندازی می باشد، که از همه درخواست می شود تا در این طرح خیرخواهانه شرکت کنند و چراغی را در دل این کودکان روشن کنند. یکی از بزرگ ترین افتخارات ظریف گرافیک، طراحی پوستر برای این کمپین بوده است.

کمپین "شاخه گلی برای پروانه باش" خانه کودکان ای بی

کمپین خانه کودکان ای بی، به این صورت می باشد که هر فرد با خرید گل های طراحی شده برای این حرکت زیبا، مبلغی را پرداخت نموده و سهمی در کم کردن هزینه های کودکان پروانه ای پیدا می کند. از کنار هم قرار گرفتن لطف مردم، لبخند بر روی لبان کودکان و پدر و مادرانی خواهد نشست، که هر روز و هر ثانیه ی عمرشان، پر شده است از دردهای پروانه ای زیبا...

EB children home Iran

مفاهیم پنهان در پوستر درخت آرزوهای خانه کودکان ای بی ایران

تیم ظریف گرافیک، برای این کمپین دو پوستر طراحی کرد، که در ادامه مشاهده می کنید. همان طور که در تصویر اول مشاهده می کنید، طرح پوستر تشکیل شده است از کودک مبتلا به ای بی، که باندهای سفید از پاهای آن در حال باز شدن می باشد و شاخه گلی که نشان از لطف و مهربانی شماست. خرید هر گل، یعنی برآورده شدن آرزوهای کوچک این کودکان.

طراحی پوستر خانه کودکان پروانه ای

پوستر دوم، کودک و درخت آرزوها را در بر دارد. درختی از گل های رنگارنگ، که حاصل لطف و مهربانی انسان هایی می باشد، که با خرید گل، سعی در نورانی کردن دنیای این کودکان معصوم دارند.  عنصر اصلی در این کمپین، گل می باشد و فروش گلهای بیشتر، یعنی برآورده شدن آرزوهای کوچک دنیای کودکان ای بی. درخت پر گل، در این طرح به معنای مشارکت مردم بوده و دست های رو به بالا و به سمت درخت و باندهای سفید در حال باز شدن از پاهای کودک، به معنای این است، که با فروش گل های بیشتر، آرزوهای کوچک کودک برآورده شده و باندهای سفید از زندگی و دنیای کوچکش کنار گذاشته می شوند.

پوستر درخت آرزوها کودکان پروانه ای ایران

در حالت کلی، طرح سعی در نشان دادن تعالی و امید به زندگی بهتر برای پروانه های کوچک کشورمان با خرید هر گل دارد.

طرح بدست آمده نتیجه ی در نظر گرفتن هدف کمپین و بررسی شرایط این کودکان و دنیای کوچکشان می باشد. شما به عنوان فردی که قصد دارید طراحی گرافیک را به صورت حرفه ای انجام دهید، باید در مرحله ی اول، این نکته را بخاطر بسپارید، که هیچ چیز مهم تر از بررسی هدف نهایی نمی باشد. هر اندازه قبل از شروع طراحی، وقت و زمان بیشتری برای تحقیق و نتیجه گیری درست و کامل بگذارید، بدون شک، نتیجه ی و بازخورد بهتری نصیبتان خواهد شد. برای اثبات این ادعا و گفته، کافیست نمونه کارهای ما را در سایت مشاهده کنید. هر کدام از لوگوها و طراحی های تیم ظریف گرافیک معنایی پنهان در دل خود دارد، که در زمان تحویل کار و طرح نهایی به مشتریانمان، فایل شرح طرح را ارائه می دهیم و بهترین نتیجه، یعنی لبخند رضایت نصیبمان می شود.

طراحی پوستر

طراحی گرافیک

طرح پوستر ظریف گرافیک برای خانه کودکان ای بی

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288