مجوزها

طراحی بسته بندی ادویه جات: 5 نکته کلیدی + نمونه کار

  • اشتراک گذاری:
24 شهریور 1400 (آخرین بروزرسانی در 1 مهر 1402 ) 10732 4 طراحی بسته بندی
آنچه در این مطلب می خوانید:

ادویه جات طعم دهنده و رنگ دهنده های جدیدی نیستند اما هنوز که هنوزه طرفداران زیادی داشته و در هر آشپزخانه ای از محبوبیت خاصی برخوردار هستند. ادویه نه تنها در طعم دهی و رنگ دهی کاربرد داشته بلکه برای نگه داری و حفظ محصولات غذایی استفاده می‌شود. علاوه بر صنایع غذایی، ادویه جات در سلامت و بهداشت نیز مفید هستند. هرچند ادویه‌ای که ارزش خود را به خوبی توسط طراحی بسته بندی با کیفیت اثبات نکند، مورد استقبال زیادی قرار نخواهد گرفت. طراحی بسته بندی ادویه جات یکی از مهمترین مراحل برای جذب مشتریان و حفظ اعتماد آن‌ها به محصولات شما است. بسته بندی مناسب، به گونه‌ای طراحی شده که هم از جنسیت محصول شما پیروی کند و هم نیاز مشتری را برآورده کند.

بهتر است که بسته بندی های ادویه جات نیز برگرفته از نیازهای بازار و مشتریان باشد، زیرا بسته بندی هایی که تناسب خوبی با محصول ندارند به طور قطع برای مشتری انتخاب غیرپایداری است. هدف اصلی بسته بندی ادویه جات، حفظ کیفیت و تازگی آن‌ها در طول مدت زمان استفاده مشتریان است. بنابراین، باید به گونه‌ای طراحی شود که علاوه بر جذب مشتری، از محافظت ادویه های شما نیز پرداخته شود. در این مطلب ما به سراغ استاندارد های یک طراحی لیبل و جعبه بسته بندی ادویه مطلوب می‌رویم. با ظریف گرافیک همراه باشید.


بیشترین صادرات و واردات این محصولات در قاره آسیا و بخصوص در کشورهای هند، چین و البته ایران صورت گرفته و می‌گیرد. به دلیل متقاضی و مصرف کنندگان زیاد، ادویه جات توانسته‌اند توجه تولید کنندگان و صادرت کنندگان زیادی را جلب کنند و این موضوع باعث شده تا در این حوزه رقیبان خود را پیدا کند.

انواع-ادویه-جات-و-چاشنی-ها

 

طراحی بسته بندی انواع ادویه جات

یکی از اصول اساسی در بسته بندی ادویه‌جات محافظت از کیفیت و تازگی آن‌ها در طول مدت استفاده مشتریان باشد. محافظت از خواص و ویژگی‌های ادویه‌ها باید چند بعدی باشد، باید به عنوان یک استراتژی بازاریابی و همچنین رعایت اصول بهداشتی در نظر گرفته شود.

زدچوبه: بسته بندی زردچوبه باید با توجه به وزن آن طراحی شود. به عنوان یک ادویه با وزن کم، بسته بندی شفاف و بسیار ظریف می‌تواند برای مشتریان مناسب باشد. این بسته بندی می‌تواند دید بیشتری به محصول بدهد و در عین حال به حفظ تازگی و کیفیت آن کمک کند.
 

زعفران: بسته‌بندی سالم و اورجینال زعفران به دلیل طبیعت گران و باارزش خود با اهمیت خاصی همراه است. از این رو شما نمیتوانید گران‌ترین ادویه جهان را با یک بسته بندی معمولی بفروشید و همواره مشتریان جدید جذب کنید. همچنین، طراحی بسته بندی زعفران باید بتواند شفافیت خود را حفظ کند و بهره‌وری مصرف کننده را در انتخاب و خرید ادویه‌های خود افزایش دهد.
 

دارچین: ادویه‌ ی شیرینی با بویی قوی، می‌باشد که در بسته بندی پودری به فروش می‌رسد. بسته‌بندی دارچین نیز باید به نحوی طراحی شود که به حفظ تازگی و کیفیت آن کمک کند و علاوه بر آن، قابل استفاده و جذاب برای مشتریان باشد.
 

فلفل: یکی از ادویه‌های پر کاربرد در صنایع غذایی، به صورت پودر یا دانه‌ای عرضه می‌شود. بسته بندی‌های فلفل نیز باید به طور مناسب به جنس و وزن آن پیروی کند و باعث تسهیل در ذخیره سازی و استفاده ار آن شود.
 

در این وضعیت، تنها برندگان چنین رقابتی کسانی هستند که نه تنها ادویه ای مرغوب عرضه می‌کنند بلکه آن را با همان کیفیت معرفی می‌کنند.

برای همین است که علاوه بر کیفیت خوب محصولات، اهمیت طراحی بسته بندی آن نیز طی این سال ها به بیشترین حد خود رسیده است. چون یک بسته بندی خلاقانه و با کیفیت است که می‌تواند در قفسه یک فروشگاه، محصول شما را به سادگی از رقبایتان متمایز کند.

در ادامه به پنج اصل یک بسته بندی ادویه با کیفیت می‌پردازیم:
 

1. جنس بسته بندی ادویه خود را هوشمندانه انتخاب کنید

استفاده از بسته‌بندی با کیفیت و مناسب باعث افزایش اطمینان و تجربه خرید مثبت در مشتریان خواهد بود. برای این منظور، باید از انواع بسته‌بندی با کیفیت و مطابق با استانداردها استفاده شود. در بسته‌بندی باید دقت شود که هیچ‌گونه خسارتی به محصول وارد نشود. با انتخاب مناسب جنس و متریال بسته‌بندی، محصول بهترین محافظت را در برابر خطراتی مانند شکستگی، نفوذ آب، تغییر رنگ و ضربه‌های مختلف دارد. استفاده از بسته‌بندی مناسب نه تنها امکان حمل و نقل مناسب را فراهم می‌کند، بلکه با تبلیغات و تصاویر جذاب و با کیفیت، نقش اساسی در شناخت برند و شناخت محصول دارد.

هزینه بسته بندی ادویه نباید از محتویات خود ادویه بیشتر شود تا باعث افزایش زیاد قیمت محصول نگردد. چون در مصارف خانگی و دائمی، قیمت بالا هیچوقت به صرفه نیست. از طرفی دیگر یک بسته بندی خلاقانه ادویه می‌تواند تاثیر زیادی در فروش شما داشته باشد. اما بهترین بسته بندی برای انواع ادویه ها چه از نظر قیمت و چه از لحاظ کیفیت چیست؟

 


در ادامه با بهترین و البته به صرفه ترین بسته بندی های مناسب برای ادویه آشنا می‌شویم:
 

بسته بندی آویز ادویه (ترکیب پلاستیک و کاغذ)

قیمت پایین و سرعت بسته بندی بالا از دلایل محبوبیت این نوع بسته بندی در ادویه است. ابعاد و ضخامت بسته بندی سلفون و نایلون های پلاستیکی در چاپ از تنوع بالایی برخوردار است.

Spice packaging design

بسته بندی بصورت پاکت سازی سلفون نیز در انواع مختلفی به چاپ می‌رسد. پاکت بسته بندی ادویه جات نسبت با باقی بسته بندی ها از قیمت پایینی برخوردار است که می‌تواند برای تولید کنندگانی با سرمایه پایین انتخابی فوق العاده باشد.

 

بسته بندی پاکتی و کاغذی ادویه

استفاده از مقوا و کاغذ بعنوان بسته بندی در ادویه چیز جدیدی نیست! اما کیفیت جنس بسته بندی، طراحی و چاپ آن هر روزه در این صنعت بهبود پیدا می‌کند. حالا به لطف تکامل طراحی، کیفیت چاپ این بسته بندی می‌تواند با کیفیتی بالا و در انواع کیفیت کاغذ و ضخامت تولید شود.

البته به علت چربی ادویه جات و چاشنی ها قبل از قرار گرفتن در این بسته بندی ابتدا آن ها را درون پلاستیکی شفاف می‌ریزند.

ایده بسته-بندی ادویه خلاقانه

بسته بندی کاغذی هنوز نسبت به بسته بندی آویز هزینه بالاتری دارد اما اگر تعداد سفارش شما بالا نیست این نوع بسته بندی می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

 

بسته بندی پت ادویه

برخلاف بسته بندی کاغذی این بسته بندی، حدودا در 2 دهه اخیر باب شده که بخصوص در ادویه ها دیده می‌شود. محبوبیت کنونی این نوع بسته بندی تا حد زیادی بخاطر آسانی بسیار زیاد در مصرف محتویات آن است. برای این بسته بندی، عموما لیبل پشت چسب دار طراحی می‌شود. بسته بندی پت نیز در اندازه و طرح های مختلف و بصورت اختصاصی تولید و عرضه می‌شود.

Packaging design and spice label

بسته بندی سلفون ادویه

بسته بندی سلفونی نمونه یک بسته بندی ادویه جذاب بوده و یکی از محبوب ترین نوع بسته بندی‌ها می‌باشد. بسته بندی سلفون معمولا به صورت تناژ به فروش می‌رسد. این بسته بندی با وجود جلوه خوب خود در تعداد بالا مقرون بصرفه بوده و می‌تواند در عین حال تاثیر مستقیم و بسزایی در فروش شما داشته باشد.

هرچند ظریف گرافیک این نوع بسته بندی را برای شروع کار تولید کننده یا صادر کننده توصیه نمی‌کند. لازم به ذکر است که قیمت چاپ این بسته بندی به ازای هر رنگ جدید بیشتر می‌شود.

هر یک از این بسته بندی ها قیمت های خاص خود را داشته و بسته به نوع عرضه متفاوت هستند.

برای محصولاتی مثل ادویه‌جات که طعم و شکل های گوناگونی دارند، جنس درست یک بسته بندی با طراحی خلاقانه و متفاوت می‌تواند تاثیر زیادی در فروش محصول داشته باشد. البته برای ادویه های با ارزشی مثل زعفران می‌توانید به سراغ بسته بندی های گران‌تری مثل شیشه و کریستال بروید. از آنجایی که زعفران با اختلاف گرانترین ادویه جهان می‌باشد، طراحی بسته بندی زعفران نیز باید به شکل خیلی متفاوت‌تری نسبت باقی ادویه جات انجام شود. همچنین برای این ادویه ما استفاده از لیبل را پیشنهاد نمی‌کنیم.

نمونه لیبل و بسته بندی ادویه جات و زردچوبه

ظریف گرافیک توصیه می‌کند بسته بندی ادویه جات را با قیمت های مناسب عرضه کنید. استفاده از ظرف‌های پت بهترین نوع است که از آن ارزان تر می‌توان سراغ بسته بندی های آویز رفت که خرید آن برای مشتریان بسیار مقرون به صرفه است.
 

2. از خلاقیت بهره بگیرید!

شاید به نظر شما بسته بندی یک ادویه فقط به شکل پلاستیکی معمولی بسته شود، اما در حقیقت بسته بندی ادویه جات همانند بسته بندی هر محصول دیگری است و دارای تأثیر فرهنگی و بازاری است.
طراحی بسته بندی ادویه‌جات هم مانند سایر محصولات، باید به اصول هنری بپردازد و با کاربردن رنگ‌ها، تصاویر، نمادها و فونت های مناسب، ارزش و استایل برند را جلب کند. هدف از طراحی بسته بندی خلاقانه، جلب توجه مشتریان و همچنین حفاظت از کیفیت محصولات است.
همچنین، بسته بندی به عنوان یک ابزار تبلیغاتی قدرتمند نیز در بازار استفاده می‌شود. بسته بندی محصولات ادویه با یک طراحی خلاق و متفاوت می‌تواند مخاطبان بیشتری را جذب کند و به تبلیغات محصول کمک کند.

طراحی بسته بندی ادویه جات می‌تواند بسیار خلاقانه و جذاب باشد. این محصولات معمولاً در بازارهای مختلف و به صورت جهانی فروخته می‌شوند، بنابراین بسته بندی خلاقانه و جذاب می‌تواند از دیگر رقبایی که در بازار هم رشدی دارند، متمایز شود. 

شکل بسته بندی: یکی از راه‌های خلاقانه برای بسته بندی ادویه جات تغییر شکل بسته بندی است. برای مثال می‌توانید از شکل دایره‌ای، مثل بسته بندی شیرینی‌پزی، یا شکل مستطیلی مشابه نوار‌های قلم‌های رنگی استفاده کنید. اینکه بسته بندی چه شکلی داشته باشد، بسته به این می‌باشد که محصول شما به چه کاربردی داشته باشد.
 

جلب توجه کند؛ یعنی با یک نگاه سریع، مشتریان باید بتوانند نوع و نام ادویه را شناسایی کنند. بسته بندی‌هایی که در بازار ارائه می‌شود، باید بتوانند با نشان دادن ویژگی‌های خاص، کاربران را به خود جذب کنند. برای جذب توجه، می‌توانید از تصاویر جالب، طرح‌های منحصر به فرد، رنگ‌های جذاب و نمادهای بصری استفاده کنید.
در واقع، هر عنصری در طراحی بسته بندی ادویه باعث جذب توجه مشتریان می‌شود. برای مثال، رنگ‌های جذاب می‌توانند مشتریان را به خود جذب کنند و تصاویر منحصر به فرد می‌توانند در داخل ذهن آنان، تصویری برای برند شما ایجاد کنند. همین طور طراحی‌های متفاوت و خلاق می‌تواند به نوعی ارزش برند را بالا ببرد و خود به محصولی جذاب تبدیل شود.

 

هویت برند را ارتقا دهد؛ بسته بندی ادویه‌ها در صنعت فروش به عنوان قطعه مهمی از هویت برند شما محسوب می‌شود و طراحی آن باید با هویت برند مطابقت داشته باشد. برای داشتن یک بسته بندی خلاق و جذاب ادویه، از رنگ‌های مناسب و نمادهایی که با هویت برند مشتری ارتباط داشته باشد، استفاده کنید.
 

جذابیت بصری داشته باشد؛ باید به این نکته توجه کنید که بسته بندی نباید تنها کارایی فنی داشته باشد، بلکه دارای جذابیت بصری باشد و بتواند توجه مشتریان را به خود جلب کند. علاوه بر این، در نظر داشته باشید که بسته بندی ادویه‌ها باید بتواند محصولات با کیفیتی را به خوبی نمایش دهد. برای نمایش ادویه‌ها به شکلی زیبا و منظم به کار می‌رود، از بسته بندی‌های شفاف، شیشه‌ای و یا کاغذی که جزییات محصول شما را به خوبی نمایش دهد، استفاده کنید.

صداقت و ارزش را منتقل کند؛ اگر مثلا شما به مشتریان خود وعده‌هایی در خصوص کیفیت و تازگی محصولات آشپزخانه‌ای‌تان داده‌اید، باید در طراحی بسته بندی ادویه‌ خود به شکل خلاقی با استفاده از رنگ‌های پرطرفدار و تصاویر منحصر به فرد، این وعده‌ها را تأیید کنید. این کار به معنای این است که باید بسته بندی ادویه‌های شما، به سادگی بر تطابق کیفیت وعده‌هایتان پاسخ دهد.
فراموش نکنید برندی که در بسته بندی خود اغراق کرده محصول خود را چیزی که نیست نشان دهد، اعتماد و رضایت مشتری را یکبار برای همیشه از دست خواهد داد. با این حال جذاب کردن بسته بندی با استفاده از المان ها مختلف، باعث جلب توجه میشود اما نباید در این کار زیاده روی کنید.
انتخاب جزئیاتی مانند فرم، رنگ و نوع تصویر در بسته بندی ادویه‌هایتان، می‌تواند به رسیدن به این هدف کمک کند و به مشتریان نشان دهد که ادعاهایتان در خصوص کیفیت وعده‌هایتان، صدق می‌کنند. 

 

 

بسته بندی استاندارد به معنای یک بسته بندی تکراری نیست. در واقع تنها یک بسته بندی خلاقانه ادویه و متفاوت نسبت به دیگر رقباست که باعث جلب توجه مخاطب شما می‌شود، پس از شکستن قوانین تکراری در بسته بندی نترسید. متفاوت بودن تا زمانی که به چارچوب محصول شما آسیبی وارد نکند می‌تواند در فروش شما تاثیر مستقیم داشته باشد.

نمونه-بسته-بندی-زعفران

3. ماهیت یک بسته بندی ادویه را داشته باشد.

یک بسته بندی ساده و زیبا ادویه علاوه بر جلب توجه باید نزد مخاطب خود به خوبی معرفی شود. با اینکه که گفتیم خلاقیت در بسته بندی ادویه به فروش شما کمک بسزایی می‌کند اما باید در نظر داشت که شکستن چارچوب های اصلی یک طرح که تشخیص هویت و ماهیت محصول را دشوار کند، کار هوشمندانه‌ای نیست. 

هدف اصلی طراحی بسته بندی ادویه جات، جذب مشتری، تفکیک انواع محصولات، فراهم کردن اطلاعات مفید برای مشتریان و حفاظت از محتوای آن است. اما چگونه می‌توان به بسته بندی ادویه‌های خود هویت داد؟ در نظر داشته باشید که هر روند بسته بندی تحت تأثیر قرار گرفتن هویت شما، به مشتریان کمک خواهد کرد تا شما را به یاد و خاطر داشته باشند. به جای استفاده از بسته‌بندی‌های معمولی و تکراری، بسته بندیی با طرحی منحصربه‌فرد و استثنایی ایجاد کنید که باعث تمایز محصول‌های شما از سایرین شود.

 

4. ساده طراحی شود.

شلوغی بیش از اندازه در بسته بندی نه تنها به زیبایی طرح شما کمکی نمی‌کند بلکه باعث گم شدن و فراموشی پیام اصلی محصول می‌شود. اما سادگی تنها شامل طراحی بسته بندی بندی نمی‌شود. بسته بندی مطلوب باید در استفاده نیز آسان باشد. بسته بندی ادویه ای که به سادگی و به سرعت باز شده و مصرف می‌شود می‌تواند به خریدار تجربه خوبی از خرید خود انتقال دهد. طراحی ساده و مینیمال بسته بندی، یک راه بسیار خوب برای جذب نگرش مشتریان است. این نوع طراحی، بدون پترن و الگو و نشانه های زیاد، بر جذابیت و کیفیت محصول تأکید می کند. طراحی مینیمال بسته بندی ادویه، به مخاطبان درک سریعی از محصول می دهد. با این حال، بهتر است از رنگ های روشن و وسیع استفاده نکنید چون ممکن است با توجه به سلیقه مشتری، نظر بدی را در مورد محصولات شما داشته باشند.

 

5. رنگ هایی مرتبط با محصول خود انتخاب کنید.

رنگ طراحی بسته بندی و لیبل تاثیر زیادی در زیبایی آن دارد. در بسته بندی ادویه معمولا از رنگ خود ادویه و دیگر رنگ های مایل به تیره استفاده می‌شود. بعنوان مثال در طراحی بسته بندی زعفران استفاده از رنگ های قرمز، زرد و طلایی بعنوان رنگ زعفران معقول‌تر از رنگارنگ کردن بسته بندی است. اما اگر چند ادویه مختلف را با هم عرضه می‌کنید بهتر است از رنگ های هر ادویه در بسته بندی استفاده کنید.

اگر تولید کننده یا صادر کننده هستید و میخواهید فروش خود را افزایش دهید، طراحی بسته بندی می‌تواند بهترین گزینه برای یک سرمایه گذاری بلندمدت باشد. استودیو و شرکت طراحی ظریف گرافیک در این راستا فعالیت کرده و آماده انجام انواع سفارشات بسته بندی و طراحی لوگو به خصوص در زمینه ادویه جات و چاشنی ها می‌باشد. برای مشاهده نمونه بسته بندی ادویه جات میتوانید در بالای صفحه بخش نمونه کار های سایت مراجعه کنید.
 

طراحی لوگو ادویه جات را فراموش نکنید!

بسته بندی ادویه جات با طراحی مناسب و جذاب، می‌تواند توجه و علاقه مشتری را جلب کرده و نقش اساسی در معرفی و فروش محصول داشته باشد. لوگو نیز یکی از مهمترین جزء های هویت برند است که در نهایت ارتباط بین محصول و مصرف کننده را تامین می‌کند. لوگو ادویه جات باید به شیوه ای منحصر به فرد و همچنین با شناخت برند سازگار باشد. با استفاده از خطوط، رنگ‌ها و اشکالی که با موضوع ادویه جات هماهنگی دارند، یک لوگو حرفه‌ای و منحصر به فرد طراحی می‌شود.

بسته بندی ادویه جات به عنوان مکمل این هویت عمل کرده و باید با توجه به نوع و محتوای محصول طراحی شود. چالش اصلی هر برند ادویه شناخت مخاطب خود است. انتخاب رنگ‌ها، تصاویر و شکل بسته بندی با توجه به مخاطب هدف و سلیقه او است، که شما را از دیگر رقبا مستثنا میکند. برخی افراد به دنبال بسته بندی‌های شیک و با دیزاینی منحصر به فرد هستند، در حالی که برخی دیگر به دنبال بسته بندی های ساده و عملی هستند.
اینجاست که لوگوی ادویه شما به اندازه بسته بندی اهمیت پیدا می‌کند؛ چرا قبل از بسته بندی، این لوگوی شماست که با مخاطب ارتباط دارد و در وهله اول برند شما را معرفی می‌کند. در این مرحله تنها مخاطبی که با پیام و ارزش مخاطب همسو باشد میتواند جذب برند و درنهایت بسته بندی محصول شما شود.
استودیو خلاق ظریف گرافیک نیز اینجاست تا به شما کمک کند تا تصویر برند ادویه شما، جلوی چشم قرار گیرد و منجر به رشد کسب و کارتان شود. برای سفارش هویت بصری برند و لوگو اینجا کلیک کنید.

 

طراحی لیبل یا بسته بندی ادویه

طراحی لیبل ادویه به عنوان یک بخش مهم از بسته‌بندی محصولات غذایی و تاثیرگذار در معرفی این محصول برای مشتریان است. طراحی لیبل باید بیانگر مزیت‌های محصول ادویه و استفاده از آن برای مشتریان باشد، ضمن اینکه باید به نمایش قرار گیرد که ادویه‌های هر محصول از چه نوع و در چه میزان استفاده شده‌اند. 
بسته بندی و لیبل دو جزء بسیار مهم در بسته‌بندی ادویه هستند که گاهی به یکدیگر مربوط بوده و گگاهی مربوط نیستند. مهم این است که هر دو برای معرفی و محافظت از محصول استفاده می‌شوند، اما وظایف و تفاوت‌هایی دارند. بسته‌بندی، به عنوان قسمتی از فرآیند تولید، شامل حفاظت از محصول و نگهداری آن است، مانند بسته‌بندی ادویه در شیشه، پلاستیک و بسته‌بندی بالاستیکی. بسته‌بندی برای محافظت از محصول در برابر سایش، آسیب، رطوبت، نور، هوا و بوی ناخوشایند است. نوع بسته بندی، پیشنهاد طراح و انتخاب کارفرما در پایان تعیین میکند که بسته بندی طراحی می‌شود یا وظیفه جذابیت را به لیبل میسپارد.

در هر صورت، لیبل همچنین برای معرفی محصول و توجیه قیمت آن استفاده می‌شود. برخلاف بسته‌بندی، لیبل فقط برای نشان دادن اطلاعات مورد نیاز مشتریان و تبلیغات محصول است. لیبل ادویه باید در سایز کوچک و خلاصه باشد و از اجزای دیداری جذاب و متناسب با ادویه استفاده کند. علاوه بر این، نام محصول و نام تولید کننده باید با حروف تاکید شده و در رنگ های جذاب نوشته شود.

 

طراحی بسته بندی ادویه در کوتاه زمان با کمترین قیمت

پروسه طراحی بسته بندی نیازمند زمان و دقت بالا است تا خروجی مطلوب و ایده آل ارائه شود. با این حال برخی تولید کنندگان تمایل دارند طراحی خلاقانه بسته بندی محصولاتشان به سرعت انجام شود و زمان زیادی برای دریافت خروجی ندارند. از این رو می توان به نمونه بسته بندی های آماده ظریف گرافیک اشاره کرد که می توانید به صورت آنلاین خریداری نمایید. طرح انتخابی شما لایه باز ارائه می شود که در صورت نیاز بتوانید تغییرات دلخواه را در آن ایجاد کنید که با سبک و ساختار برند مطابقت داشته باشد. نمونه طراحی های آماده ظریف گرافیک مطابق نیاز بازار و با توجه به علایق مشتریان هدف طراحی شده که می توانید با خاطری آسوده در بازار داخلی و حتی بین المللی از آن ها استفاده نمائید.

شرکت-بسته-بندی-ادویه-جات
 

با توجه به تجربه سال ها طراحی و گفتگو با تولیدکنندگان مختلف به این نتیجه رسیده ایم که ارائه طراحی های از پیش آماده شده می تواند گامی مهم در پیشبرد اهداف بسیاری از تجّار، سازمانها و مشاغلی که در ابتدای راه هستند باشد که لازم می دانند:

  • هرچه سریع تر محصولات در بسته بندی جدید صادر شود.

  • از نظر اقتصادی طراحی بسته بندی ارزان قیمت باشد.

  • با توجه به سلیقه از میان الگو ها، طرح درخور برند خود را انتخاب کنند.

  • با توجه به مشغله کاری زمان زیادی برای انجام پروسه طراحی ندارند.

  • در سریع ترین زمان طرح های خلاقانه و باکیفیت داشته باشند.

  • طراحی متناسب با رنگ ها و استراتژی های سازمانی محصول باشد.

  • برای تست اولیه بازار تمایلی به هزینه زیاد برای طراحی اختصاصی بسته بندی ندارند.
     

با خرید نمونه بسته بندی ادویه آماده ظریف گرافیک به آسانی می توانید اطلاعات مورد نظر را روی بسته بندی جایگزرین کنید، فایل آماده به چاپ با کمترین هزینه طراحی، را می توانید در کمتر از چند ساعت دریافت نمائید. در تمامی بسته بندی ها:

  1. ابعاد، اندازه و حجم استاندارد رعایت شده

  2. رنگ ها بهینه سازی برای چاپ هستند

  3. طراحی با توجه به نوع ادویه جات صورت گرفته

  4. تنوع بی نظیر ادویه ها را می توانید در خرید خود داشته باشید

  5. امکان خرید حق اشتراک کامل طراحی ها (که دیگر کسی به غیر از شما آن را خرید نکند و منحصر به برند شما باشد)

  6. دقت و خلاقیت در بسته بندی های ظریف گرافیک حرف اول را میزند.
     

در واقع نمونه طرح های آماده ادویه همانطور که مشاهده می کنید باعث جلب رضایت مشتریان شده تا همه جانبه پاسخگوی تقاضای شما همراهان بدون محدودیت باشیم. رضایت مشتریان سرمایه ظریف گرافیک است که این اعتماد را با افتخار ارج می نهیم. با انتخاب هر یک از بسته بندی های ادویه در لینک ذیل می توانید با پرداخت کمترین هزینه، بسته بندی برند خود را داشته باشید. در صورت نیاز به دریافت هرگونه راهنمایی و مشاوره می توانید با ظریف گرافیک در ارتباط باشید.

مشاهده و خرید طرح های بسته بندی ادویه ظریف گرافیک

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (4)

  • وقت بخیر برای بسته بندی حبوبات هم طراحی دارید؟

    ثبت پاسخ
    • سلام - بله جناب سبحانی

  • بر مضاف طراحی برای ادویه خودمون به خرید پاکت بسته بندی هم نیاز داریم. لطفا به شماره که گذاشتم پیام بدید. ممنون

    ثبت پاسخ
    • سلام امیررضا جان. با عرض پوزش خرید و فروش بسته بندی فیزیکی نداریم..

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288