مجوزها

معرفی 4 توییت رکوردار و محبوب‌ توییتر

  • اشتراک گذاری:
27 اردیبهشت 1400 (آخرین بروزرسانی در 17 تیر 1402 ) 3149 0 هویت بصری
آنچه در این مطلب می خوانید:

توی دنیای امروز خیلی سخت میشه کاربر شبکه های اجتماعی باشین و اسم توییتر رو نشنیده باشین. توییتر یکی از شبکه های اجتماعی بسیار معروف و البته محبوبه که در سال 2006 توسط جک دورسی راه اندازی شد. شاید لحظه ای که جک دورسی پیام "Just setting up my twttr" رو به عنوان اولین پیام توییتر ثبت می کرد، حتی فکرش رو هم نمی کرد این شبکه ی اجتماعی تا این حد مورد توجه قرار بگیره. با محبوب شدن توییتر، برندهای معروف و آژانس های تبلیغات به توییتر به عنوان یک شبکه ی اجتماعی ساده نگاه نکردند، بلکه اون رو فرصتی برای برندینگ و دیجیتال مارکتینگ دیدن. ما در این مطلب قصد داریم تعدادی از این توییت هایی که در برندینگ موفقیت زیادی داشتن رو معرفی کنیم. پس با ظریف گرافیک همراه باشین.

توییتر

موفقیت در دنیای مجازی و شبکه های اجتماعی نیاز به تفکر و خلاقیت زیادی داره. گاهی یک حرکت ساده که خیلیا ازش غافل هستیم، می تونه بهترین روش برای برندینگ باشه. حتما می دونین شرط موفق بودن در توییتر، ریتوییت شدن زیاد توییت هاست. هر اندازه توییت های شما، بیشتر ریتوییت بشن، افراد بیشتری پیام های شما رو میخونن و همین باعث میشه برخی از توییت ها نسبت به بقیه بیشتر جلب توجه کنن.

شبکه های اجتماعی

موفق ترین پیام های توییتری در دیجیتال مارکتینگ

موفقیت کمپانی Wendys

همه ی ما ساعتها در شبکه های اجتماعی وقت میگذرونیم و تنها وقت میگذرونیم و بس. اما در همین شرایط یه نفر مثل کارتر ویکرسون که یه کاربر ناشناس توییتر بود، با تنها 16 سال سن ایده ی جالبی به سرش زد. این متن رو توییت کرد "?Yo @Wendys how many retweets for a year of free chicken". در این پیام، ویکرسون کمپانی فست فود Wendys رو منشن کرد و ازش پرسید، در ازای چند ریتوییت این پیام، یکسال ناگت رایگان میتونم بگیرم؟ کمپانی Wendys در پاسخ بهش گفت 18 میلیون ریتوییت. کارتر از این پیام عکس گرفت و در توییتر قرار داد و نوشت "Help me please, A man need his nuggs"

تبلیغات در توییتر

جالبه بدونین خیلی زود این پیام سه میلیون و ششصد هزار بار ریتوییت شد. تا قبل از این، پیام الن دیجنرسی، مجری آمریکایی که در شب اسکار 2014 رکورد بیشترین ریتوییت رو داشت و ویکرسون این رکورد رو شکست. تعداد ریتوییت های آلن به 18 میلیون نرسید، اما کمپانی Wendys کاملا معروف شد و جالب تر اینکه ویکرسون از این فرصت استفاده کرد و در سایت nuggsforcarter شروع به فروش تی شرت با طرح ناگت کرد. برنده ی این ریتوییت ها در واقع Wendys و کارتر ویکرسون بودن.

موفقیت مبین نت در توییتر

جالبه بدونین یکی از برنامه نویسان ایرانی به نام توحید ارسطو، از این موفقیت ویکرسون استفاده کرد و پیامی به مبین نت فرستاد. مبین نت قبول کرد در ازای 1000 ریتوییت، مودم رایگان و 500 گیگ اینترنت رایگان یکساله میده. خیلی زود توحید ارسطو موفق شد 1000 ریتوییت رو بگیره.

موفقیت مبین نت در توییتر

موفقیت آلن دیجنرس در توییتر

برنامه ی Ellen show رو دیدین؟ آلن دیجنرس، مجری این برنامه که یکی از معروف مجریهای آمریکایی به شمار میاد، از فرصت برنامه ی اسکار استفاده کرد و برای مدت زیادی در ریتوییت رکورد دار بود. در مراسم اسکار 2014، که بیش از 100 میلیون بازدید کننده داشت، ریجنرس وسط  برنامه، عکس سلفی با تعدادی از مهمانان برنامه گرفت و اعلام کرد، این عکس رو الان در توییتر میزارم. در فاصله خیلی کم، این پیام بیش از 3 میلیون بار ریتوییت شد. اما کارتر ویکرسون، موفق شد این رکورد رو بشکنه.

برندینگ در توییتر

موفقیت سامسونگ در توییتر

بعد از موفقیت بالا، پیام بعدی که آلن ریجنرس در توییتر فرستاد، کاملا مشخص کرد که پیام اول برنامه ریزی شده و تبلیغاتی بوده. در پیام دوم آلن نوشت "عکس قبلی رو با Samsung Galaxy Note3 گرفتم. این پیام به تعداد خیلی زیاد ریتوییت شد که سامسونگ رو برنده اصلی میدون کرد.

برندینگ

با خوندن موفقیت های مشابه این در سایر شبکه های اجتماعی، ممکنه گاهی تاسف بخوریم که چرا ما نمی تونیم؟ موفقیت در شبکه های اجتماعی سخت نیست و فقط نیاز داره اصول تبلیغات بهینه در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام رو بدونین. اگه دوست دارین بدونین چطور میشه در شبکه های اجتماعی موفق شد، کافیه از بخش ارتباط با ما یه پیام ارسال کنین و با تیم ظریف گرافیک تعامل داشته باشین. ما با رعایت اصول تبلیغات موثر در شبکه های اجتماعی تونستیم رضایت مشتریانمون رو بدست بیاریم.

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288