مجوزها

راه های داشتن بازاریابی و برندینگ موفق در شبکه های اجتماعی

  • اشتراک گذاری:
19 تیر 1397 (آخرین بروزرسانی در 17 تیر 1402 ) 3414 0 طراحی سایت
آنچه در این مطلب می خوانید:

رشد تبلیغات و بازاریابی دیجیتال مسله ی قابل انکاری نیست. امروزه اغلب ما بعد از یک روز سخت کاری، که نیاز به استراحت  داریم، به سمت گوشی تلفن همراه جذب می شویم. بررسی و چک کردن صفحات مختلف شبکه های اجتماعی و مرور پیام های مختلف در کانال های مختلف تلگرام، یکی از سرگرمی های اکثر افراد جامعه شده است. گاهی اوقات بر روی بعضی از پیام ها توقف می کنیم و با دقت بیشتر، چند مرتبه آن را مرور می کنیم. گاهی اوقات تبلیغات یک محصول جذاب در شبکه های اجتماعی ما را به خرید اینترنی ترغیب می کند. جذب مشتری و افزایش تمایل وی به خرید یک محصول، از طریق شبکه های اجتماعیف امروز یکی از مهم ترین مراحل برندینگ و بازاریابی دیجیتال می باشد. اما چرا تمام فعالیت های تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی موفق نمی باشند؟ با ظریف گرافیک همراه باشید تا راه های موفقیت در بازاریابی دیجیتال را مرور کنیم.

بازاریابی دیجیتال

 

چطور در بازاریابی دیجیتال در شبکه های اجتماعی موفق باشیم؟

 

کسب مهارت در شبکه های اجتماعی

ورود به بازاریابی دیجیتال در شبکه های اجتماعی بدون داشتن شناخت در مورد محیط و نحوه ی کسب و کار در آن، بزرگ ترین اشتباه می باشد. متاسفانه اغلب افرادی که پا به عرصه ی بازاریابی دیجیتال در شبکه های اجتماعی می گذارند به آسانی این مرحله را نادیده می گیرند. با شناخت هر شبکه ی اجتماعی، می توانید با فرصت های مختلف برای تبلیغات در آن آشنا شوید.
 

شناخت اهداف یک برند

قبل از شروع تبلیغات و بازاریابی دیجیتال، شما باید در طی چند جلسه گفتگو و نشست، به حرف ها و خواسته های مدیران یک برند گوش دهید. بازاریابی برای هر برند با توجه به اهداف و مشکلاتی که برای یک برند وجود دارد، متفاوت می باشد. قانون گوش دادن از مهم ترین مراحل قبل از شروع تبلیغات می باشد.

 

دیجیتال مارکتینگ

برنامه ریزی

بعد از اینکه کاملا برای خودتان مشخص کردید که چه هدفی در بازاریابی دارید و سعی در بهبود چه چیزی دارید، برنامه ریزی اصولی داشته باشید. از همان ابتدای کار استراتژی برای کار خود تعریف کنید.
 

تحلیل فعالیت سایر برندها

برندهای موفق زیادی در شبکه های اجتماعی وجود دارند، کار و نحوه ی فعالیت آنها را رصد کنید. تجزیه و تحلیل کنید. از تجربیات دیگران استفاده کنید.

 

مارکتینگ

 

برقراری ارتباط دوطرفه با مخاطبان

اغلب افرادی که در شبکه های اجتماعی حضور دارند، از صفحاتی که تبلیغات محض باشند، دل خوشی چندانی ندارند. سعی کنید با مخاطبان خود در ارتباط و تعامل باشید. پاسخگوی درخواست ها و سوالات مخاطبان باشید. این کار باعث می شود مخاطب احساس خوبی در مورد برند و نحوه ی فعالیت شما داشته باشد.

 

تبلیغات اینترنتی

 

در دسترس باشید

کاربر باید بتواند حضور همیشگی شما را احساس کند. نیاز نیست همیشه محتوا قرار دهید، گاهی با پاسخگویی به نظرات دیگران اعلام حضور کنید.
 

بدنبال کیفیت باشید

اشتباه رایج در بازاریابی دیجیتال شبکه های اجتماعی این است که همه به دنبال تولید محتوای و محتوانویسی زیاد می باشند. محتوا زمانی می تواند تاثیرگذار باشد که از کیفیت خوبی برخوردار باشد. کیفیت را فدای کمیت نکنید.
 

داشتن نوسان در بازاریابی دیجیتال

فعالیت ها و تبلیغات یکنواخت دیدگاه خوبی برای مخاطب ایجاد نخواهد کرد. از عکس های متنوع و ویدئو برای تبلیغات خود استفاده کنید.

 

بازاریابی

 

خلاقیت در تبلیغات

می توان گفت هیچ چیزی امروزه به اندازه ی خلاقیت نمی تواند شما را در تبلیغات و برندینگ به موفقیت نزدیک کند. سعی کنید متفاوت باشید.
 

احترام به مخاطب و تشکر کردن

سعی کنید با مخاطبین خود ارتباط خوبی داشته باشید. به رفتارهای آنها بازخورد مناسب نشان دهید. از آنها تشکر کنید و فعالیت های آنها در شبکه های اجتماعی را دنبال کنید. این کار باعث می شود احساس نزدیک بودن بین مخاطب و شما بوجود آید.

 

شبکه های اجتماعی

 

تجزیه و تحلیل فعالیت های خود

بهترین روش برای موفقیت در هر کار مخصوصا تبلیغات و بازاریابی دیجیتال، تجزیه و تحلیل فعالیت های خودتان می باشد. با آنالیز درست می توانید پی با اشتباهات و یا نقاط قوت روند فعالیتتان ببرید. برای اینکار می توانید از ابزارهای آنلاین تجزیه و تحلیل استفاده کنید.
 

صبور باشید

فعالیت و موفقیت در شبکه های اجتماعی نیاز به صبر زیاد دارد. نتیجه ی صبر و تلاش زیاد در فعالیت های برندینگ شبکه های اجتماعی حیرت انگیز خواهد بود. نمونه های بسیار زیادی در دنیای امروز برای اثبات قانون صبر در بازاریابی دیجیتال وجود دارد. درباره ی مارکوس شریدن و نجات از ورشکستگی از طریق بازاریابی دیجیتال چیزی شنیده اید؟ پیشنهاد می کنیم هر زمان که در فعالیت های خود نا امید شدید، داستان زندگی این افراد را مطالعه کنید.

 

تبلیغات دیجیتال

 

ما در ظریف گرافیک علاوه بر طراحی عناصر مختلف تبلیغاتی مانند کارت ویزیت، لوگو، کاتالوگ و بروشور و غیره سعی در تبلیغات هدفمند و بازاریابی دیجیتال برای مشتریان خود داریم. تمرکز بر روی تمام جوانب تبلیغاتی و برندینگ با داشتن تیم متخصص رمز موفقیت ما بوده است.

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288