مجوزها

معرفی 7 کانال برتر یوتیوب برای طراحی تجربه کاربری (UX)

  • اشتراک گذاری:
11 خرداد 1397 (آخرین بروزرسانی در 17 تیر 1402 ) 3234 0 طراحی سایت
آنچه در این مطلب می خوانید:

طراحی تجربه ی کاربری یکی از کارهایی هست که عدم توجه به اون باعث میشه تلاش های تیم طراحی سایت تا حد زیادی نادیده گرفته بشه و بازخورد خوبی از طراحی سایت دریافت نشه. برای انجام دادن طراحی تجربه ی کاربری به بهترین شیوه، باید همیشه بروز بود و بدنبال کسب بهترین روش ها باشین. در ادامه کانال های برتر یوتیوب برای آموزش و افزایش دانش در طراحی تجربه ی کاربری (UX) معرفی میشن. با ظریف گرافیک همراه باشین.

طراحی تجربه کاربری ظریف گرافیک

درسته که آموزش و نشستن سرکلاس و استفاده از تجربیات اساتید راه رسیدن به موفقیت رو آسون تر میکنه، اما واقعیت اینه همیشه امکان دسترسی به منابع آموزشی معتبر و استفاده از کلاس درس وجود نداره. اگه قصد دارین در طراحی تجربه ی کاربری به آموزش های ویدئویی مناسبی دسترسی داشته باشین، کافیه یکی از کانال های معرفی شده در ادامه ی مطلب رو دنبال کنین. طراحی تجربه ی کاربری یا همون UX با دانش و تجربه به دست میاد و باید همیشه تشنه ی کسب دانش جدید باشین.

طراحی تجربه کاربری

پرطرفدارترین کانال های آموزش طراحی تجربه کاربری یا UX در یوتیوب

کانال آموزش طراحی تجربه کاربری  The Futur

اگه یه طراح تجربه ی کاربری مشتاق هستین، با ورود به یوتیوب هیچ کانالی بهتر از Futur نیست. در این کانال آموزش و مرور نکات مهم در زمینه ی طراحی سایت و طراحی تجربه ی کاربری ارائه میشن. یکی از بهترین ویژگی های کلاس های futur معرفی نکات مهم برای دست یافتن به موقعیت عالی در شغل و درک بهتر نیازهای مشتری و دست یافتن به مهارت های لازم برای کارهای تیمی و گروهی هست.

طراحی UX

کانال آموزش طراحی تجربه کاربری Mike Locks

برای نشستن سر کلاس افرادی که در طراحی تجربه ی کاربری به جایگاه خوبی دست پیدا کردن، کانال مایک لاکس (Mike Locks) میتونه یکی از بهترین فرصت ها باشه. مایک در این کانال به طور مرتب ویدئوهای بسیار عالی در زمینه ی طراحی ux ارائه میده و هر روز به تعداد دنبال کننده های این کانال افزوده میشه. درسته که موضوع اصلی ویدئوهای مایک لاکس، طراحی تجربه کاربری هست، اما گاهی اوقات نرم افزارهایی مثل Sketch رو هم آموزش میده.

UX

کانال آموزش طراحی تجربه کاربری Flux

اون دسته از افرادی که تمایل دارن هر روز هفته ویدئو و آموش جدیدی در زمینه ی طراحی ux یا تجربه ی کاربری ببینین، کانال flux میتونه گزینه ی خوبی باشه. موضوع اصلی ویدئوهای ارائه شده در این کانال طراحی ux هست که توسط Ran Segall ارائه میشن. در این کانال گاهی اوقات ویدئوهای کوتاهی از کار و پروژه های شخصی Ran Segall رو میتونین مشاهده کنین و به تجربیاتتون در طراحی ux  اضافه کنین.

طراحی UX ظریف گرافیک

کانال آموزش طراحی تجربه کاربری UX Mastery

در بین کانال های مختلف آموزش طراحی تجربه کاربری (ux) در یوتیوب، به ندرت کانالی رو میتونین پیدا کنین که به اندازه ی UX Mastery اطلاعات مفید در اختیارتون قرار بده. ویدئوهای این کانال علاوه بر آموزش نکات جدید و مهم در طراحی تجربه کاربری، اطلاعات مفیدی رو هم در زمینه ی طراحی رابط کاربری (UI) ارائه میده. تنها عیب این کانال بروزرسانی نامرتب اونه، اما بهتره بدونین کانال UX Mastery مثل یه کتابخونه ست که تعداد کمی کتاب داره، اما کتاب هاش بی نظیر و بسیار با ارزش هستن.

طراحی سایت

کانال آموزش طراحی تجربه کاربری Dansky

یکی دیگه از کانال های بسیار پرطرفدار در زمینه ی طراحی تجربه کاربری (UX) و طراحی رابط کاربری (UI) که هر هفته بروزرسانی میشه، Dansky هست. در این کانال نرم افزارهای مفید برای طراحی تجربه کاربری مثل Sketch و Adobe XD و Adobe after effect معرفی و آموزش داده میشن.
 

کانال آموزش تجربه طراحی کاربری Sketch Together

افرادی که در طراحی تجربه کاربری از sketch استفاده میکنن، در بین کانال های یوتیوب، sketch together رو حتما دنبال میکنن. البته لازمه بدونین در این کانال در مورد طراحی تجربه ی کاربری و هر چیزی که به اون مرتبط میشه، قرار داره و گاهی اوقات آموزش sketch هم قرار میگیره.

طراحی سایت ظریف گرافیک

کانال آموزش طراحی تجربه کاربری Neuron UX

این کانال تعداد بسیار کم و حدود 25 ویدئو در زمینه ی طراحی ux داره و هنوز یه کانال کوچیک به شمار میاد. اما همون تعداد اندک ویدئو منبع مناسبی برای آموزش اصول و نکات مهم طراحی تجربه ی کاربری هستن و چون آموزش ها تماما پروژه های در حال انجام هستن، در نتیجه تاثیر زیادی در یادگیری معماری ux دارن.

برای موفقیت در طراحی تجربه ی کاربری یا UX و یا در هر زمینه ی دیگه، هیچ چیز به اندازه ی داشتن اشتیاق برای کسب تجربه های جدید نمیتونه شما رو یاری کنه. با دسترسی به کانال های آموزشی یوتیوب و سایر منابع آموزشی دیجیتال میتونین محدودیت ها رو پشت سر بزارین. تیم طراحی تجربه ی کاربری ظریف گرافیک بروز بودن و دست یافتن به آخرین تکنولوژی و دانش در زمینه ی طراحی UX رو همیشه سرلوحه ی کار خودش قرار داده و این رمز موفقیت ماست

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288