مجوزها

آیا طراحی اپلیکیشن کاربردی و حرفه ای نیاز به تخصص و مهارت خاصی دارد ؟

  • اشتراک گذاری:
1 اردیبهشت 1400 (آخرین بروزرسانی در 17 تیر 1402 ) 1725 0 طراحی سایت
آنچه در این مطلب می خوانید:

در دنیای امروز که بعنوان دنیای دیجیتال نیز از آن نام برده می شود سطح دانش کاربران بدون محدودیت سنی بسیار بالاست . کاربرانی که روزانه از خدمات و سرویس های اینترنتی به صورت مداوم استفاده میکنند چه در زندگی شخصی خود و یا در محیط کار و ارتباطات روزانه شان بیشترین نیاز بازار را پس از سایت به سمت اپلیکیشن ها سوق میدهند . اپلیکیشن کاربردی و حرفه ای همواره در این بین با سایر اپلیکیشن ها رقابت می کند و برنده این دور کسی خواهد بود که فراگیر تر و محبوب تر باشد . برای داشتن بهترین های دنیای مجازی با ظریف گرافیک همراه باشید

طراحی اپلیکیشن ظریف گرافیک

در ابتدا باید دانست اپلیکیشن حرفه ای چه ویژگی هایی باید داشته باشد پس از آن می توان به این مهم دست یافت؛ آیا طراحی اپلیکیشن کاربردی و حرفه ای نیاز به مهارت و تخصص دارد یا خیر ؟

ویژگی های یک اپلیکیشن خوب 

1 . زیبایی و چشم نواز بودن مهم ترین و اولین معیار برای بهترین بودن است

2 . استفاده از اپلیکیشن برای کار بر قابل درک ، آسان و بدون پیچیدگی باشد

3. یک اپلیکیشن حرفه ای سبک و بدون هنگ در زمان اجرا باشد و به راحتی قابل استفاده باشد

4. در دیوایس های مختلف قابلیت اجرا شدن را داشته باشد

5. از امنیت کافی برخوردار باشد (بسته به نیاز و عملکرد اپلیکیشن)

با توجه به ویژگی های ذکر شده بنظر شما آیا طراحی اپلیکیشن حرفه ای نیاز به تخصص و مهارت دارد؟

برای رسیدن به جواب باید انواع راه های طراحی  یک نرم افزار حرفه ای را بدانید

طراحی اپلیکیشن

روش های طراحی اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن با برنامه نویسی

نقطه قوت طراحی اپلیکیشن با برنامه نویسی

اگر در این زمینه تخصص لازم را دارید کار بسیار راحت خواهد بود اما اگر نیاز به آموزش و گذراندن دوره های آموزشی و صرف وقت دارید باید بدانید یادگیری برنامه نویسی اندروید بر خلاف انتظار و نظر عموم که کار بسیار راحتی است و می توان در طول مدت کوتاهی یاد گرفت اشتباه است . برای یاد گیری بهتر برنامه نویسی اندروید باید تجربه کاری و تخصص لازم را کسب نمایید تا بتوانید خود را یک برنامه نویس حرفه ای بدانید . اگر هیچ پیش زمینه ای از برنامه نویسی ندارید، صبور باشید و سعی کنید آن را از پایه و بصورت تخصصی یاد بگیرید تا بتوانید یک برنامه نویس قدرتمند شوید .

طراحی ظاهر اپلیکیشن

نقطه ضعف طراحی اپلیکیشن با برنامه نویسی

البته طراحی اپلیکیشن حرفه ای نیاز به صرف هزینه و زمان دارد که در این حالت یک نکته مهم وجود دارد که باید بدانید هرچقدر شما تخصصتان را بالا ببرید باز هم در همه زمینه های برنامه نویسی مانند همه کارهای تخصصی دیگر نمیتوانید بدون نقص عمل کنید و همه فن حریف شوید
 

طراحی اپلیکیشن با سیستم های اپ ساز آنلاین

در سریع ترین حالت و کمترین هزینه ها میتوان از این روش استفاده نمود.

نقطه ضعف این روش مسلما زمانی که شما با یک ربات سرو کار دارید تنها می توانید چهار چوب ها وقوانین آنرا رعایت کنید و نمی توانید مانند یک انسان بصورت هوشمندانه با آن برخورد کنید و تمامی خواسته های خود را با آن برآورده سازید .از طرفی کد نویسی برای هر اپلیکیشن و نرم افزاری نیاز به تخصص ، بهینه سازی و امنیت دارد که در رابطه با سیستم های اپ ساز آنلاین به این مهم نمی توان دست یافت .

طراحی رابط کاربری

طراحی اپلیکیشن با مراجعه به تیم های تخصصی و کارشناسی شده برنامه نویسی

در این روش می توان نرم افزار مورد نظر را با تمامی آپشن هایی که در نظر دارید و هر آنچه از هویت بصری آن انتظار دارید میتوانید پیاده سازی نمایید با این حال نرم افزار شما میتواند بصورت حرفه ای و تخصصی و صرف زمان کمتر پس از ارائه طرح اولیه و تایید از جانب شما به مرحله کد نویسی ، بهینه سازی ، پایین آوردن حجم و انتشار می رسد. در این حالت اپلیکیشن شما میتواند برنامه ای قدرتمند و حرفه ای محسوب شود . در صورت نیاز میتوانید برای ترویج بیشتر اپلیکیشن خود آنرا علاوه بر اندروید در نسخه آی او اس منتشر کنید.

طراحی ui اپلیکیشن

تیم های قدرتمند طراحی نرم افزاری علاوه بر مشاوره هایی از قبیل ظاهر نرم افزار ، سطح کیفی و گرافیکی برنامه ، پویایی و امنیت داده ، با تعهد و پشتیبانی از نرم افزار شما حمایت خواهند کرد .

مزیتی که در این مورد میتوان مورد توجه قرار داد وجود مدیران پروژه های تیمی است .ایشان همواره به تمامی سطوح طراحی ، برنامه نویسی و اجرای اپ نظارت دارند در این صورت نرم افزاری که به شما ارائه خواهد شد با کمترین خطای احتمالی در اجرا و در بهترین حالت ممکن خواهد بود. مجموعه حرفه ای طراحی اپلیکیشن ظریف گرافیک در این راستا می تواند با مشاوران و کارشناسان قدرتنمند خود همراه شما باشد .

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288