مجوزها

چرا ظریف گرافیک را برای سفارش طراحی انتخاب کنیم؟

  • اشتراک گذاری:
16 تیر 1397 (آخرین بروزرسانی در 17 تیر 1402 ) 1846 0 هویت بصری
آنچه در این مطلب می خوانید:

امروزه شرکتهای تبلیغاتی، برنامه نویسی، تولید کنندگان محتوا،دفاتر فنی طراحی و گرافیکی و برنامه نویسی و طراحان و کدنویسان زیادی در سراسر کشور و جهان وجود دارند که سفارشهای طراحی را میپذیرند، یکی از این شرکتها ظریف گرافیک است که با جستجو در اینترنت میتوان با نام این برند اشنا شد. اما نکته اینجاست چطور به ظریف گرافیک برای سفارش طراحی سایت، طراحی تبلیغات و هویت بصری، تولید محتوا و سئو اعتماد کنیم؟

همه ما در زندگیمان دوستانی داریم که با آنها رابطه صمیمانه و نزدیکی داریم، دوستانی که میشه روی آنها حساب کرد، آنها همراهمان میشوند در کمترین زمان و با دل و جان و بدون خواسته شخصی! این دوستان کم پیدا میشوند همیشه و طول دوستی و همراهی آنها زیاده، ممکنه الان بگید همه اینها درست ولی چه ربطی به طراحی لوگو یا طراحی وبسایت یا تولید محتوای ما داره!

بیزینس، کسب و کار، پول درآوردن و هرچیزی که در این زمینه هاست تنها بهانه هستند، برای ارتباط و تعامل با جهان اطرافمان، برای پیدا کردن دوستانی که با آنها لذت ببریم از زیبایی های زندگی، بیزینس بهانه س؛واژه های کارگر، کارفرما، مشتری، کارگزار بی معناترین واژه های روی زمین هستند. زمانیکه ما بتوانیم با تجربه و علم در حرفه مان یکدیگر را کمک کنیم و از همراه هم بودن سود و لذت ببریم آن وقت دیگر دیدگاهمان نسبت به تعاملتمان عوض میشود، دیگر منی که محتوا مینویسم به دید مشتری به شما نگاه نمیکنم و دلسوزانه از دل و جانم برای موفقیت شما خواهم نوشت.

زمانیکه شما کار صادقانه من را ببینید هنگام حسابهای بین دو شرکت با رضایت کامل و از دل و جانتان پرداخت میکنید و مسلما اخرین ارتباطتان با ما نخواهد بود و این برای ما کافیست

همیشه در تمامی بخش های فعالیتمان چند نکته و شرط برای تعامل با همراهانمان داریم :

* تا زمانیکه لفظ «عالی» نشنیدیم از مخاطبمان رهایشان نکنیم

* مخاطبانمان دوستان ما هستند مانند دوست انها را یاری کنیم

* مشتری ای از کار ما راضی است که دوباره برگردد

افتخار ما همراهی چندساله با افرادیست که برایشان خدمتی ارائه کرده ایم و خدا را شاکریم برای این نعمتش.

ما در ظریف گرافیک، طراحی های گرافیکی نظیر طراحی لوگو، هویت بصری، طراحی پوستر، طراحی بسته بندی، ارتباط با اینفلوئنسرها، پخش تبلیغات هدفمند در شبکه های اجتماعی، طراحی سایت با زبانهای برنامه نویسی روز دنیا، تولید محتوای هوشمندانه بر اساس آخرین الگوریتم‌های گوگل و سئوی سایت انجام میدهیم و در تمام این زمینه ها دوستانی داریم که در بخش نمونه کارهای ظریف گرافیک میتوانید لیستی از عزیزانمان را ببینید.

با تمامی برندها و اشخاصی که در زمینه ی حرفه و کسب و کارمان ارتباط داشته ایم، تا امروز به لطف خدا دوستی بلند مدت و ادامه داری داشته ایم و به درج لوگوی تک تک آنها در وبسایتمان افتخار می کنیم

امیدواریم همراه بعدی ما، شما باشید تا با افتخار به شما خدمت کنیم

ظریف گرافیک

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288