مجوزها

6 ابزار برتر تست سرعت بارگذاری سایت

  • اشتراک گذاری:
30 فروردین 1400 (آخرین بروزرسانی در 17 تیر 1402 ) 2111 0 طراحی سایت
آنچه در این مطلب می خوانید:

یکی از موثرترین عوامل و فاکتورهایی که در طراحی سایت باید به آن توجه ویژه داشت و در موفقیت یا شکست پروژه تاثیرگذار می باشد، سرعت سایت است. سرعت سایت می تواند در کاهش نرخ پرش و افزایش ماندگاری کاربران در صفحات مختلف و در سئو (بهبود رتبه سایت در نتایج موتورهای جستجو) موثر بوده و کاربر احساس رضایت بیشتری از ورود به سایت خواهد داشت. به همین خاطر یک طراح سایت باید ابزارهای گوناگونی را برای این منظور در کنار خود داشته باشد و خروجی کار را به طور مداوم چک کند. در ادامه تعدادی از بهترین ابزارهای رایگان برای تست سرعت سایت را معرفی خواهیم کرد. با ظریف گرافیک همراه باشید.

افزایش سرعت لود سایت ظریف گرافیک

ابزار تست سرعت KeyCDN

ابزار آنلاین KeyCDN یکی از کاربردی ترین ابزارهای موجود برای تست سرعت سایت می باشد که اطلاعات دقیقی را در اختیارتان قرار میدهد. با ورود به این سایت و ورود آدرس سایت مورد نظر، این امکان در اختیارتان قرار میگیرد تا از 14 مکان ارائه شده یکی را انتخاب کنید و نتایج تست سرعت را به صورت خصوصی یا عمومی  در اختیار داشته باشید. از جمله تست های انجام شده با این ابزار می توان به تست تجزیه ی آبشار اشاره کرد و براحتی می توانید مشاهده کنید که چه تعداد درخواست HTTP ایجاد شده و مدت زمان بارگذاری صفحات، حجم و اندازه ی صفحات را نیز ببینید.

ابزار keycdn

ابزار تست سرعت Google pagespeed Insights

اگر میخواهیم سرعت سایت خود را بیشتر کنیم تا گوگل را تحت تاثیر قرار داده و در نتیجه رتبه خوبی بگیریم، بهتر نیست برای اینکار از خود گوگل کمک بگیریم؟

با این ابزار سرعت سایت شما بین 1 تا 100 رتبه بندی میشود و هر چه این رتبه و عدد بیشتر باشد به معنای این است که سایت سرعت بهتری دارد و بهنه می باشد. به طور متوسط می توان گفت سایت هایی که رتبه ی بالای 85 دارند، سرعتشان ایده آل می باشد. گزارش اعلام شده برای نتایج تست سرعت با این ابزار به شما کمک می کند تا در دو نسخه ی موبایل و دسکتاپ تصاویر با اشکالات موجود آشنا شوید و نسبت به بهینه سازی تصاویر و سایر بخشهای دارای اشکال اقدام کنید.

ابزار google pagespeed insights گوگل..

ابزار تست سرعت سایت Pingdom

یکی از مشهورترین ابزارهای موجود برای تست سرعت سایت، Pingdom می باشد که کاملا شناخته شده است. گزارش های این ابزار شامل چهار بخش می باشد که عبارتند از، تست تجزیه آبشاری، درجه عملکرد، آنالیز صفحات و تاریخچه ی بررسی سایت. Pingdom این امکان را به شما میدهد تا سرعت سایت خود را از چهار مکان مورد بررسی قرار دهید که این مکان ها عبارتند از:

  • دالاس تگزاس، ایالت متحده آمریکا
  • ملبورن، استرالیا
  • سن خوزه، کالیفرنیا، ایالت متحده آمریکا
  • استکهلم سوئد

نتایج تست سرعت سایت با این ابزار شباهت بسیار زیادی با google pagespeed insights دارد

ابزار pingdom

ابزار تست سرعت سایت GTmetrics

این ابزار نتایج تست سرعت را با جزئیات دقیقی ارائه میدهد و هر دو معیار Pagespeed و YSlow را مورد بررسی قرار داده و در نهایت نتایج را با رتبه بندی از A تا F ارائه میدهد. گزارشات ابازر GTmetrics به پنج بخش تقسیم میشوند که عبارتند از:

Pagespeed

  • YSlow
  • تجزیه و تحلیل آبشاری
  • ویدئو
  • هیستوری

با ثبت نام رایگان در این سایت می توانید نتایج تست سرعت را از هفت مکان مختلف را دریافت نمایید

gtmetrix - بهترین ابزار تست سرعت سایت

ابزار تست سرعت سایت WebPageTest

این ابزار بسیار شبیه به سایر مواردی می باشد که در بالا به آنها شاره شد اما دارای قابلیت انتخاب بیش از 40 مکان و با 25 مرورگر مختلف می باشد. بر اساس تست های عملکرد مختلف مانند FTTB، فشرده سازی، caching و استفاده ی موثر از CDN و غیره، به سایت ها از A تا F رتبه داده میشود.

ابزار webpage optimization

ابزار تست سرعت سایت Varvy Pagespeed Optimization

این ابزار که توسط patrick sexton توسعه داده شده است، گزارش هایی را در 5 بخش مختلف از جمله نمودار منابع، CSS delivery، کاربرد جاوااسکریپت، سرویس های استفاده شده و چالش های موجود در سرعت صفحات ارائه میدهد.

ابزارهایی مانند Uptrends، doccom-monitor، pagescoring و Yellow Lab Tools از جمله ابزارهای قدرتمند برای تست سرعت سایت هستند که هر کدام مزایای خاص خودشان را دارند و میتوانند به طراح سایت کمک کنند تا صفحات مختلف را بر اساس معیار و فاکتورهای ارائه شده در نتایج تست بهینه نمایند.

ما در تیم طراحی سایت ظریف گرافیک، با بهره مندی از افراد متخصص در حوزه ی طراحی سایت با تجربه کاربری ایده آل و سرعت کاملا بهینه آماده مشاوره و ارائه خدمات به سازمان ها و افراد مختلف می باشد. در صورت تمایل به برقراری ارتباط با ما، می توانید از راه های ارتباطی در منوی تماس با ما استفاده نمایید.

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288