مجوزها

بهترین ابزارهای طراحی لوگو فارسی

  • اشتراک گذاری:
20 شهریور 1400 (آخرین بروزرسانی در 17 تیر 1402 ) 2250 0 هویت بصری
آنچه در این مطلب می خوانید:

تمام طراحان از سطوح مبتدی تا حرفه ای هر یک از نرم افزارهای مخصوص به خود و مهارتشان استفاده مینمایند و در زمینه طراحی تبلیغاتی و طراحی لوگو فارسی کاربران به دنبال نرم افزاری هستند تا بتوانند بهتر و سریع تر طراحی خود را با شکلی مطلوب ارائه نمایند. در ادامه با ظریف گرافیک همراه باشیم تا شما را با انواع نرم افزارهای حرفه ای طراحی آشنا نماییم.

طراحی گرافیک ظریف گرافیک

این روزها به دلیل ازدیاد نرم افزارهای طراحی که به صورت اپلیکیشن های سریع و آسان در زمینه طراحی، ادیت تصاویر و ساخت لوگو برای گوشی های موبایل و انواع نرم افزارهای حرفه ای و مبتدی حتی با امکانات سایت های آنلاین در زمینه طراحی ارائه میشود کاربران دچار سردر گمی برای انتخاب های خود می شوند. امروز چهار نرم افزاری که به صورت حرفه ای در زمینه طراحی گرافیکی و یا طراحی لوگو می توانند بسیار مفید باشند را معرفی می نماییم.

نرم افزار طراحی فتوشاپ

نرم افزاری بسیار قدرتمند، پیکسل محور و همه فن حریف در زمینه ادیت تصاویر و خلق تصاویر ناب گرافیکی که در دنیای طراحی گرافیک می توان از آن استفاده نمود. اما با این همه نمیتوانیم آنرا برای طراحی لوگو و پوستر به شما طراحان عزیز توصیه نماییم. معمولا طراحان حرفه ای گرافیک از نرم افزارهای پیکسلی و بیت مپی بصورت مکمل برای ایجاد تصاویر گرافیکی استفاده می نمایند. برای یاد گیری فتوشاپ به صورت مقدماتی و پیشرفته توصیه می کنیم حداقل 3 ماه برای یادگیری تمام و کمال این نرم افزار وقت صرف کنید. ویدئوهای آموزشی ظریف گرافیک می توانند منبع و راهنمای خوبی برای آموزش باشند

طراحی گرافیک فتوشاپ

نرم افزار طراحی کورل دراو

در طراحی لوگو، طراحی بسته بندی و پوستر از کورل دراو استفاده زیادی میگردد. این نرم افزار امکانات زیاد را با سرعت بالا در اختیار کاربر برای ایجاد طرح گرافیکی قرار می دهد. از مزیت های این نرم افزار برداری بودن آن است. به طوری که تصویر و وکتور های هیچگاه با مشکلی که در این زمینه با فتوشاپ داریم برخورد نخواهند کرد. و کیفیت به خوبی تا انتهای طراحی حفظ می شود. در این زمینه علاقمندان به یادگیری کورل دراو می توانند با صرف 1 ماه زمان به آموختن آن بپردازند.

طراحی گرافیک کورل دراو

نرم افزار طراحی ایلوستریتور

از جمله نرم افزارهای شرکت ادوبی است که بسیار ساده و خلاقانه است. همانطور که می دانید شرکت ادوبی از برترین های دنیای گرافیک در جهان است. ایلوستریتور همانند کورل دراو، بیت مپی است و به دلیل وکتور محور بودنش در زمینه طراحی لوگو، طراحی های تبلیغاتی، پوستر و طراحی بسته بندی بسیار فوق العاده عمل می نماید.

از جمله توانایی های این نرم افزار می توان به می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ایجاد طرح های مجعد تحت وب
  • طراحی وکتور های پیچیده
  • چندین فایل را میتوانید در طرح ایلوستریتور وارد نمایید
  • استخراخ CSS  از منابع تحت وب

برای آن دسته از دوستانی که تمایل به یادگیری این نرم افزار فوق العاده را دارند توصیه میکنیم جهت یادگیری حداقل دو ماه زمان جهت آموزش مبتدی تا پیشرفته برای ان صرف کنید.

طراحی گرافیک ایلستریتور

نرم افزار طراحی ایندیزاین (InDesign)

شرکت ادوبی این نرم افزار را به صورت حرفه ای و صنعتی بنیان در اختیار طراحان حرفه ای قررا داده است که کار صفحه آرایی، طراحی کارت ویزیت، طراحی بسته بندی و ... را راحت میکند. مهمترین کاربرد این نرم افزار گرافیکی در صنعت چاپ است. بطوریکه گردآوری و کنار هم قرار دادن متن نوشته ها و تصاویر در قالب صفحاتی انجام می شود. اما بصورت مستقیم برای نگارش و ویرایش مورد استفاده قرار نمیگیرد. از نرم افزار حرفه ای ایندیزاین می توان برای تنظیم دقیق اجزای گرافیکی، استخراج اطلاعات بصورت خودکار در انواع فرمت ها و تنظیم ستون ها، صفحات و کادرها  استفاده کرد.

اگر تمایل به یادگیری این نرم افزار را دارید باید 2 ماه یادگیری و تمرین داشته باشید تا سطوح مبتدی تا مقدماتی را به خوبی یاد بگیرید.

طراحی گرافیک این دیزاین

سخن ظریف گرافیک

در هر صورت شما میتوانید از هر چهار نرم افزار گرافیکی فوق در زمینه طراحی تبلیغاتی، پوستر، لوگو، کارت ویزیت و طراحی اسم استفاده نمایید و این انتخاب شماست که کدامیک در زمینه تخصصی و حرفه ای شما کارایی کافی را دارد. اگر میخواهید بدانید کدامیک برایتان بهتر است تا یاد بگیرید، ابتدا باید بدانید در چه زمینه ای به یک نرم افزار طراحی گرافیکی احتیاج دارید، سپس می توانید زمان های معین را با برنامه دقیق و تنظیم شده دنبال کنید و به یادگیری هر یک که مورد انتخابتان است بپردازید.

برای طراحی لوگو، پوسترو طراحی بسته بندی محصولات و مواد غذایی توصیه ما به شما نرم افزار های وکتور محور هستند. در این زمینه آسانی و کیفیت کار را حفظ خواهید نمود. یک طراح حرفه ای نرم افزارهایی را برای طراحی انتخاب میکند که بتواند از سایرین هم بعنوان نرم افزارهای کمکی و مکمل استفاده نماید. یک انتخاب در زمینه طراحی گرافیکی کار شما را در زمینه های کاری بیشتر و سطوح نیازهای مختلف مشتریان مشکل میسازد. همیشه در زمینه تخصصی و حرفه ای خود با با بهترین ها ماندگار و حرفه ای شوید. بدانید نرم افزارهای غیر حرفه ای و ناشناخته برای رزومه و اعتبار کار شما به عنوان یک طراح گرافیکی بعنوان ارزش سنجیده نخواهد شد.

تیم حرفه ای طراحی گرافیک ظریف گرافیک در این زمینه با نمونه کالکشن حرفه ای خود صحه بر این مهم می گذارد و در کنار شما بودن را با افتخار ارائه بهترین ها را پیشنهاد میکند. امیدواریم موارد مفید و نکات آموزشی مهمی را در این مقاله در اختیارتان قرار داده باشیم.

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288