مجوزها

طراحی بسته بندی پاپ کورن در مشهد

  • اشتراک گذاری:
20 شهریور 1400 (آخرین بروزرسانی در 17 تیر 1402 ) 2153 0 طراحی بسته بندی
آنچه در این مطلب می خوانید:

پاپ کورن غذایی چرب و مستعد آلودگی است. به همین دلیل طراحی بسته بندی پاپ کورن باید به گونه ای انجام شود که از این خوراکی محافظت نماید. حتما از خود می پرسید، چرا پاپ کورن را بعنوان غذا یاد کرده ایم؟ خواصی از جمله: مفیدن بودن برای دستگاه گوارش، کنترل کلسترول خون، حاوی آنتی اکسیدان، تنظیم کننده قند خون و غیره از ویژگی های مثبت پاپ کورن  به شمار می روند. از پاپ کورن می توان بعنوان میان وعده نیز استفاده کرد، چرا که چربی کمی دارد و باعث کاهش وزن می شود. حال بهتر می دانید مخاطب پاپ کورن، قشر بزرگی از افراد جامعه بدون محدودیت سنی هستند. در نتیجه طراحان حرفه ای گرافیک و طراحان بسته بندی بهتر است بدانند، طراحی بسته بندی پاپ کورن به گونه ای باشد که پیام و هدف فروش را به همه مخاطبین خود منتقل کند، تا در سبد خرید مشتریان جایی داشته باشد.

طراحی بسته بندی ظریف گرافیک

جنس طراحی بسته بندی پاپ کورن

جنس بسته بندی پاپ کورن می تواند از پلاستیک، فلز و کاغذ در طرح های استوانه ای و جعبه ای باشد. برای بسته بندی پاپ کورن، پوشش های محافظ و نفوذ ناپذیر در مقابل عوامل خارجی و فاسد کننده ها را باید در نظر گرفت. گاهی طراحان بسته بندی به راحتی از کنار اهمیت مسائل بهداشتی پاپ کورن می گذرند. اما نتیجه زحمات شما محصول نهایی است که باید به دست مشتری برسد و با جلب اعتماد و رضایت مخاطب به جذب مشتری و فروش بیشتر بیانجامد. کیفیت بسته بندی پاپ کورن، به میزان احترامی که شما برای مشتریان قائل هستید رابطه مستقیم دارد. پس دقت لازم را در نحوه طراحی و جنس بسته بندی محصول داشته باشید.

 

بیشتر بخوانید: طراحی لوگو مشهد

 

رنگ بسته بندی پاپ کورن

در طراحی بسته بندی محصولات و مواد غذایی، اهمیت روانشانسی رنگ ها را در نظر بگیرید. هیچ گاه برای محصولات خوراکی که حاصل طبخ یا پخت و پز هستند از رنگ های سرد استفاده نکنید. مسلما رنگ های سرد مانند: آبی، سفید، توسی و غیره گزینه های مناسبی برای طراحی بسته بندی پاپ کورن نمی باشند. رنگ هایی مانند نارنجی، قرمز، زرد و سبز می توانند پیشنهادهای مناسبی برای بسته بندی پاپ کورن باشند. اگر دقت کرده باشید در رستوران ها، فست فودها، غذاهای آماده، خوراکی های آماده طبخ و یا نیمه آماده همیشه از رنگ های گرم استفاده می شود. روانشناسی رنگ در این زمینه کمک می نماید تا محصول را در نگاه مشتری اشتها آور، جذاب و خوشمزه نشان دهد. با استفاده از هنر شناخت رنگ ها می توان مخاطب را به، مشتری محصول مورد نظر تبدیل نمود.

طراحی بسته بندی

فونت های بسته بندی پاپ کورن

از آنجائیکه پاپ کورن شکلی نامتعارف و نامنظم دارد، بهتر است فونت بسته بندی پاپ کورن، بصورت فانتزی باشد. می توان با رسم اتود دستی طرح اولیه را به عنوان پیش فرض رسم نمود. بعد از اینکه به نتیجه مطلوب رسیدید می توان آن را روی پک قرار داد. فونت های تعریف نشده و دستی در طراحی بسته بندی پاپ کورن بسیار معقول و جذاب بنظر خواهند آمد. از قدرت سبک های دودل در این زمینه غافل نشوید.

طراحی بسته بندی مشهد

انواع طعم های پاپ کورن

هنگامی که پاپ کورن ها به صورت کچاپ، فلفلی، کره ای و یا سایر طعم ها عرضه می شوند، دقت کنید همواره هماهنگ با طعم پاپ کورن، رنگ بسته بندی، تغییر کند. چرا که مشتری با دیدن هر رنگ از بسته بندی پاپ کورن مورد نظر را که ببیند، می تواند تشخیص دهد طعم مورد نظر در کدام قفسه و یا در کدام قسمت فروشگاه قرار دارد. بعنوان مثال، مزه های متفاوت یک خوراکی را با رنگ های متفاوت در طراحی بسته بندی به مشتریان القا کرد. بگونه ای که، برای طعم فلفلی از رنگ قرمز استفاده کنید. رنگ قرمز حس آتشین و تند بودن خوراکی را منتقل می کند و یا رنگ بسته بندی پاپ کورن کَره ای را می شود، با رنگ زرد نشان داد. طراحانی که با بسته بندی محصولات سروکار دارند بخوبی می دانند در طراحی بسته بندی مواد غذایی، قبل از نوع بسته بندی رنگ های بکار رفته در طراحی بسته حرف اول را می زنند. اگر شما ساعت ها و یا روزها زمان خود را صرف طراحی بسته بندی نمایید، اما طراحی و رنگ هایی که استفاده می کنید مورد توجه قرار نگیرد، قطعا طراحی بسته بندی موفقی نداشته اید. توصیه می کنیم اصول طراحی بسته بندی را حتما بخوانید.

خلاقیت در طراحی بسته بندی پاپ کورن

خوب می دانید بیشترین استفاده پاپ کورن در زمان هایی همچون: مشاهده تلویزیون، مسابقات، سینما، سفر و یا جمع های دوستانه و خانوادگی است. مکان هایی که ممکن است حواس مصرف کننده به نظافت اطراف و یا ریختن خوراکی در کف نباشد. طراحی بسته بندی پاپ کورن، باید بگونه باشد که با هر حرکتی روی زمین نریزد و هنگاهی که با دست برداشته می شود به راحتی قابل برداشت باشد. برای پاپ کورن های آماده، طراحی بسته بندی مشهد را بیشتر به حالت استوانه ای و ایستاده انجام می دهند. تا بیرون ریز کمتری در حین استفاده داشته باشید. خلاقیت هرچه بیشتر در طراحی بسته بندی پاپ کورن بکار ببرید و مخاطبانتان را هیجان زده کنید.

طراحی بسته بندی 1398 ظریف گرافیک

سخن ظریف گرافیک

تیم حرفه ای طراحی بسته بندی ظریف گرافیک همواره بر آن است تا بهترین های تجربیات خود را در اختیارتان قرار داده و بتواند سهمی در ارتقاء سطح تجربی و کیفی طراحان گرامی داشته باشد. می توانید نمونه طراحی های بسته بندی، طعم کره ای ماکروپف، طعم باربیکیو ماکروپوف، طعم فلفلی ماکروپف و همچنین لوگوتایپ خلاقانه فارسی و انگلیسی ماکروپف در صفحه نمونه کارها که بخشی از طراحی های ظریف گرافیک می باشد دیدن نمایید. امیدواریم از اطلاعات این مقاله نیز استفاده لازم را برده باشید. 

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288